^~SYYSSÄTEET VIIKONLOPPUNA~^
Kommentit (32)
... vahingossa painoin lähetä-nappia, kun piti avata uusi sivu alapalkista (eli katsoa eilisiä kuulumisia). Go me =)
Himppu: Olikos teillä esikoinen tilauksessa? Itselläkin on välillä sellainen fiilis, että voishan sitä tässä kaikenlaista opiskella ja puuhastella, mutta kun on " jo" 27 taulussa, on kai hyvä ruveta yrittämään esikkoa. Kun mistä sitä tietää, jos menee vaikka vuosia, kunnes se tilaus saapuu perille.
Villis: Olen täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä uuden kodin puolesta *harittaa sormia ja varpaita ylöspäin, ja miettii, millä voisi kirjoittaa...*! Ja tervetuloa Limatutkiskelijat ry:een! =) Se on kyllä oikeasti aika hyvä merkki, varsinkin, jos kierto on suht säännöllinen. Vaikka minäkin ensin alkukierrosta hämäännyin, niin nyt oikean oviksen aikaan ei olisi voinut niistä limoista erehtyä. =D
Riika: Minäkin täällä kauhulla mietin tuota vierottumista... Meillä alkaa se yritystauko tämän kierron jälkeen, joten sitten voisi varmaan pari kuukautta pitää taukoa pinoutumisesta. Harmittaa sitten vaan, kun tämä ihana syyssäteiden porukka on varmaan sillä välin painottunut jo tuonne odotuspuolelle. Mikä on tietenkin periaatteessa hyvä asia! Mutta etsitään me sitten toisemme ja kärvistellään kesällä taas =)
Omaan oloon kuuluu melkoisia jomotuksia. Koko lantion seutu tuntuu siltä, kun olisi turpaansa saanut. Selkäkin on niin kipeä, että piti tämän viestin kirjoittamisessa pitää taukoa ja makoilla sohvalla kippurassa. =/ Alavatsaa juilii myös, joten voin varmaan olla suht luottavainen siihen, että todella ovuloin, heh. Ikävä juttu tässä vaan on, ettei urheilu sanan kummassakaan merkityksessa nyt kiinnosta. Mies tosin on töissä, että minulla on iltaan asti " lepoaikaa" . =)
Jeps. Harrastusrintamalla tuli EILEN taas uusia tuulia. Jotenkin ironista, että juuri samana päivänä kuin ne kaksi viivaa ovistestissä. Yritin olla liikoja innostumatta, koska nythän ne harrastushommelit jäävät väkisin väliin, jos tulen raskaaksi. Mutta jos en tule (mitä en tietenkään oikeasti toivo), voi olla, että yritys siirtyykin loppukesään... Tai katsotaan nyt, miten kuume nousee! Toivottavasti nyt tärppäisi, niin ei tarvisi tuollaisia pohtia. Ja pakkohan se on tärpätä, koska on sovittu, että tammikuun jälkeen siirrytään odotuspuolen pinoihin!
Ei vitsit, nyt ei enää pysty istumaan tässä koneella selän vuoksi. Tulkeehan kirjoittelemaan, niin saadaan viikonloppupino vauhtiin!
Pyrtsinen
Moimoi! Huhuu kaikki Säteilijät!
Testatkaa nyt joku.. *kaipaa actionia* :) Vaikka OLIVIA!! Miltä tilanne siellä vaikuttaa?
pyry, kuulostaa tosiaan ihan kunnon ovisjomotuksilta! Ei kai tässä voi enää muuta sanoa kuin että toivon TODELLA että teillä(kin) nyt tärppää! *sormet ja varpaat täälläkin ristissä*
Ollaan miehen kanssa tässä jutskailtu että jyväskylä vois olla yksi varteenotettava kohde, kun mietitään että minne päin mies lähtisi työnhakuun.. Kaveripariskunta tuosta naapurista on myöskin käynyt siellä eilen työhaastattelussa.. Ois niin kiva mennä jonnekkin missä olisi jo valmiiksi tuttuja ihmisiä. Ja siellähän meidän aktiivit jede ja pyrtsikin asustelee :) Ja kyllä se kieltämättä enemmän houkuttelee kuin ihan pk-seudulle muuttaminen.
No nyt tarttee mennä, lähetään shoppailemaan miehen kanssa (mitähän siitäkin tulee?) :) Moikka!
Riika
...tältä suunnalta. Toivotaan tosiaan että jedellä tärppää, niin saadaan edes jonkinmoinen vauvauutinen tähän pinoon. Itsellä fiilikset tosi alamaissa, sillä oon ihan varma, että huomenna tulee nega testattua. Lueskelin tuolta noita clomistien juttuja, ja pahoin pelkään että tää meienkin yritys jatkuu vielä pitkään :(
Kauhee valitus, sori. Ihanaa kuitenkin, että keväällä tiedossa muita ilon asioita omassa elämässä, ruvetaan nimittäin nyt oikeesti kunnostamaan taloamme, joten putkimies on jo tilattu ja siitä se sitten lähtee. Jospa tuolloin ei muistaisi tätä vauva-asiaa niin pohtiakaan, että tärppi tulisikin " yllätyksenä" ... mutta kun ei millään jaksaisi odottaa yhtään enää..
Pyrtsille intoa nyt vielä sinne makkarin puolelle, jottei tarvitse yritykseen taukoa pitää, vaan pääsette oikeesti tosihommiin hetimiten. Käyttäkäähän siis oviksen jälkeiset päivät hyvin hyödyksi, joten illalla ... tiedäthän mitä tehdä ;)
Riikalle onnittelut siitä, että suuria vieroitusoireita ei palstailusta tullut. Ihan kiva jos jaksat ainakin kerran viikkoon käydä meille tilanteestanne kertomassa :) !! Niin, ja Jyväskylä tosiaan voisi olla ihan jees, meilläkin oli yhdessä vaiheessa vähän asioita sillä suunnalla siihen malliin, että oli jo mielessä asunnon osto siltä suunnlta. Mutta työt veivät toisenlaisiin päätöksiin...
Nyt uimaan...
-Olivia ♥
taas luin melkein viikon jutut niin, että huh!
Me ollan murun kanssa nyt saatu tämä yhteinen harrastus,siis punttisali, vihdoinkin rullaamaan! 3xvko yhteistä aikaa n. 1,5h, lapset on sukuilaisilla tai salin lapsiparkissa. ihanaa! Nyt eioo enää paikatkaa ihan jumissa seuraavana päivänä, kiva jos kiinteytyis tässä ennen raskautumista.
Voi harmi Riika tuota sun tilannetta.. punttikselta saa ainakin vähän hyvää mieltä! =)
Juu testit tuli ja testasinkin, mutten saanut kun roskishaamun.. =(
Nii, jedeledelle(?... olipas hankala) piti aikasemmin jo mainita että meillä alkaa ainakin aluksi päivastanen yritys, eli poika olis vaihteeksi tähtäimessä!Meillä on sukukin hyvin naispainotteista ja kun on nuo 2 tyttöä jo tuossa niin isukki tuntee joskus kuulema olevansa hieman yksin...koirakin 0n narttu..hih!
Ei.. nyt en sitten muistakkaan muuta ja tuo 1+vee tuli painelemaan nappuloita, että parempi lähettää kun vielä on tekstiä!
heipsis!
Oh hoh, onpas Pyryllä vahvat oviskivut- HYVÄ HYVÄ. Itse en oviskipuja ole koskaan tuntenukaan joten en osaa kuvitellakaan miten paljon sekin vois sattua.
Olivia- ymmärsinkö oikein että aiot kohta testailla? Luin tosi nopeesti pinon joten sori jos ymmärsin väärin.
Mulla on olo (pääkopan) ihan sekaisin. Ärsyttää kun kierto on niin epäsään. ni ei tiedä et milloin kannattais testata. Kun ei haluais testata liian aikaiseen mut sit taas ajattelee et jos onkin jo plussaa.... ÄÄÄH. No se on ainakin varmaa että tänäänon maha kipee, toivon ettei johdu tädistä, vaan siitä jättimäärästä herkkuja mitä söin eilen illalla. Ajattelin testata ens viikon ti mut en tiedä jaksaako odottaa sinne asti.
senna
ohhoh... olipas täällä paljon piinailijoita liikenteessä. Ja niin positiivisia kokemuksia oviksenkin suhteen, että ihan kateeksi käy. ;) Meillä vaan odotellaan kuukauden loppupuolta, että pääsee käymään lääkärissä ja hakemassa apua tähän meijän venähtäneeseen projektiin, eli liekö minä täällä helmikuussa yksikseni pitämässä säteitä pystyssä. ;)
Eilen minun äiti rupesi puhelimessa vihjailemaan, että " milloinkahan te teette vauvoja..." Teki mieli sanoa, että yritys on ollut jo pitkään kova, mutta niitäpä ei niin vaan tehäkkään! Mutta hillitsin kieleni ja totesin vaan ykskantaan " voihan se olla että se vie pitemmän aikaa" . Ei jaksa alkaa selittämään kaikkea, ettei joka kuukausi kuule " joko nyt" .
Mutta nyt menen syömään, kun mies on tehnyt ruuan! Nam!
Plussailkaapas nyt, niin ette jää sitten tänne enää kukaan kun minäkin vihdoin ja viimein siirryn odottajien puolelle (joskus). ;)
Minulla nämä otsikot ovat aina yhtä älykkäitä... =)
Hippis: No sehän se. Muuten voisi lähipiirille yrityksestä kertoakin, mutta tuntuu, että sitten kaikki rupeavat kyttäämään plussaa. Kyllä tässä riittää, että itse on kärsimätön. Toivon, että sinunkin lähipiirissäsi ymmärretään olla suht hienotunteisia, ja jätetään vihjailut vähemmälle. Luulisi ihmisten (ainakin sellaisten, joilla on jo lapsia) tajuavan, ettei lapsia tule kotiin kuljetettuna samalla tavalla kuin pizzaa. Toisaalta, onhan se mukavaa, että tietää jo etukäteen tulevien mummujen ja vaarien odottavan sydän sykkyrällä suvulle jatkoa! =)
Täällä alkaa kipuilu vähän helpottamaan. Eikä se selkä varmasti oviksen takia ollut kipeä... Sattui vaan huonosti, kun juilii sekä etu- että takapuolelta yhtäaikaa. No, onpahan tasapainossa =D
Jokohan Kathy tulisi ensi torstaina takaisin?!? Tekisi jo kovasti mieli kuulla matkakuulumisia ja ennen kaikkea vauvakuulumisia! Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.
Nyt taidan siirtyä vielä vähän siivoilemaan ja sitten... no jotakin kivaa tekemään!
-Pyry-
Ihka ensiks Pyrylle vastaus. Kyllä me perjantaina jo päästiin tositoimiin. Ei meillä kauan riidoissa kärvistellä, mä saatan nöksähdellä joskus useammankin kerran päivässä, mutta ne on nopeasti ohi. Tänäänkin taidetaan jaksaa. Pitäisköhän lapset laittaa mummolaan??
Olivialla on sitten samanlaisia projektisuunnitelmia keväälle. Me asutaan vanhassa omakotitalossa. Kun 7 vuotta sitten muutettiin, remontoitiin alakerta kokonaan. Lapset oli pieniä ja mahtuivat samaan huoneeseen, joten yläkerta jäi silloin. Nyt niitä on kolme ja haluaisivat omia huoneita. Meillä on kaksi isoa makuuhuonetta ja yksi pieni koppi. Kun ullakot otetaan käyttöön, saadaan 4 mh ja oleskelutila. Vessa siellä onkin jo tehty. Pitäis vaan nostaa koko katto ylös, vaihtaa ikkuna, lattiat ja lisävillat. Eli isoa hommaa. Mies pitää kisataukoa ensi kauden, joten saataisiin tehtyä, mutta kun saisi hänelle sen suunnitteluvaihteen käyntiin.
Hippis, nyt ei saa vaipua epätoivoon. Me mennään samoissa päivissä ja yhdessä piinaillaan ja molemmat siirrytään odotuspuolelle helmikuuksi. Eikös niin?? Nyt kyllä tekis etelänmatka poikaa. Kun saisi matkan oviksen ajalle ja sit vois unohtaa koko jutun ja nauttis lomasta niin eiköhän jotain tapahtuis. *haaveilee uusi Tjäreborgin kuvasto kainalossa*
Taidetaan lähteä saunaan ja sit lapset ajoissa nukkumaan niin jaksaa taas puuhastella. Eilen oli kyllä sellainen " pakkosuoritus" kun oltiin niin väsyneitä. Jospa tänään saatais vähän tunnelmaakin mukaan.
[color=indianred]piristyssäteitä täältä suunnalta!!! Älä sädesisko luovuta, katsotaan nyt ensin se huomisen testin tulos :) Ja mietin muuten justiin eilen, että millähän mallilla se teidän remontti on.. tai siis oletteko aloittaneet :) Olipas sattuma, että just nyt se on sitten lähdössä käyntiin! Varmasti siitä saa pään täyteen pohdintaa :) tapetit, lattiat, kaapistot... Kävin itse ennen joulua katsomassa serkkuni taloa, jota hän parhaillaan remontoi ja tuli ihan sellainen olo, että mäkin haluan alkaa laittaa omaa taloa.. Joten Olivia, nauti tästä tulevasta projektista! Laitatteko pintaremonttia vai tehdäänkö ensin jotain perustavanlaatuisia muutostöitä..? Kertoile vähän. *utelias*
Mirolinus, kuulostaa hyvältä toi yhteinen punttisharrastus! Harmi vain, että sali johon kuulun on pelkästään naisille.. Muuten vois houkutella miestäkin mukaan..
ainiin, siitä shoppailusta tuli lyhyt, mutta tuloksellinen :) Mies osti kahdet farkut, hyvähyvä! Se on niiiiin vaikea saada vaateostoksille! Nyt mies lähti ostamaan vähän sidukkaa meille, ajateltiin mennä katastamaan tuo uusi yökerhotulokas onnela.
NIIN ja vielä yksi juttu: olen taas päässäni latonut aikatauluja erinäisille asioille.. heh, varmaan vaikea arvata mille..! Eli olen suunnitellut, että seuraavan kerran vauva-asiasta alan puhua huhtikuussa eli silleen että lapsi olisi tervetullut vuonna 2007. Saas nähdä miten saan pidettyä suuni supussa sinne asti :)
no nyt tarttee mennä! sidukat tuli :)
Riika
kaikille on varattu paikka tammikuun plussajunaan!! :)
Kuten edellisestä viestistäni huomaa, olen kyllä ihan (vauva)kuumeinen, kun en voi paria päivää enempää pitää taukoa kaikenmaailman aikataulusuunnittelusta.. *huoh* Nyt halolla päähän tätä emäntää, että sinne saatais jotain järjenvaloa ja KÄRSIVÄLLISYYTTÄ hiukka enemmän, kiitos!!
no nyt poistun :) MOi!
Äsken tultiin lenkiltä koko porukka.
Pojulla oli taas hauskaa kävellä ja touhuta lumessa.
Kotiin kun päästiin alkoi se ihme kitinä.
En ymmärrä mikä sitä on tänään vaivannut, kun se vähän väliä kiukkuaa.
Mikään ei tunnu olevan hyvin.
No toivonmukaan poju tosta piristyy.
Mitenköhän mun käy, mä en varmaan siihen tammikuun junaan kerkeä, kun menkoista ei oo vieläkään mitään tietoa. :(
Niin niin turhauduttavaa.
Tänään tein hieman erikoista kanaviilokkia ruuaksi, laitoin siihen sekaan herne-maissi-paprikaa ja herkkusieniä.
Kyllä poikakin tykkäs siitä ja söi ison lautallisen. =)
Mutta nyt jää näin lyhyeen, kun mun pitää mennä purkamaan toi tiskivuori tuolta keittiöstä.
Kiva jännätä Olivian huomista testaamista, olethan vielä testituulella? Kyllä nyt olisi sun vuoro saada plussa testitikkuun ja saada menolippu odotuspuolle. Oikein tooooosi paljon onnea matkaan.... tahtoo pian kuulla plussauutisia! Niin ja vielä kosolti remppausintoa talon kunnostukseen!
Pyrylle kiitoksia peukutuksista uuden vuokra-asunnon puolesta. Se varmaan auttoi..... sillä me saatiin se talo!!!!!! Miten sitä ihminen voi olla näin onnellinen yhestä vuokra-asunnosta?! Tilaa on nyt enemmän joten saa kattella uusia/vanhoja huonekaluja huoneisiin. Mä tykkään semmosesta modernin ja vanhan tyylin (maalaishenkinen) sekoituksesta, joten mars tsekkaamaan perintökaappeja. Nyt saakin sitten rauhassa alkaa pikkuhiljaa miettimään sitä ihan omaakin taloa. Ihana päivä!
Sennallakin näyttää olevan piinapäivät käsillä. Tiedän miten mieli tekisi jo testata, sillä itsekkin sorruin tekemään testin viime kierrossa ennakkoon. Luulenpa vain että tässä kierrossa käy taas samoin kun r-testejä on kaapissa polttelemassa 3 kpl:tta. Mutta siis joka tapauksessa sulle paljon onnensäteitä ja toivotaan että plussaviiva pamahtaa pian tikkuun. Kerrohan sitten koska aiot testailla?
Jaahans, nyt sauna on lämmin.
Villis kp 6/28-30 ja pupuilut aloitettu
Kiitos taas kerran kaikille tsemppauksista! Mutta en todellakaan usko kerkeäväni tammikuun junaan... Jos tämä tammikuun junaan hyppääminen tapahtuisi, se olisi suoranainen ihme... Mies kun oli parhaat päivät (jos sellaisia nyt sitten mulla edes oli) flunssassa eikä jaksanut alkaa millekään. Siis ohi suun taitaa mennä, mutta henkisesti olenkin varautunut siihen helmikuun junaan. Ehkä siellä ei ole ihan niin ruuhkaa. ;)
Ja Yoginos, jos minä sattumalta satun pääsemään tammikuun junaan, niin silloin kyllä olet sinäkin siellä! ;) Mutta jos ei kumpikaan keretä, niin sitten mennään yhdessä siihen helmikuun junaan, vai mitä?! :)
Mutta nyt menen taas kerran kutomaan... Mulla ois jo vauva-armeijalle kudottuja vaatteita, tulis nyt vaan edes se yksi kappale tänne, ennen kuin mulla on koko Suomen vauvat vaatettettu. ;)
Moikka!
Juu mennään me sitten siihen helmikuun junaa.
Toivotaan että päästään siihen. =)
Kunpa ne menkat vähitellen alkaisi, niin niin turhauttavaa edelleenkin tää turha pupuilu. =D
Heh....
Vähän aikaa sitten koitin tunnin verran saada poikaa yöunille, mutta ihan turhaa.
Nyt se touhuaa tossa onneissaan omia leikkejää. =)
Toivonmukaan kohta saisin sen unille.
Hyvää illan jatkoa kaikille ja oikein kauniita unia.
Ja niitä plussa tuulia kaikille.
en tiiä mikä mua nyt vaivaa mutta järkkymätön pessimismi valtaa alaa mikä ei ole mulle mitenkään ominaista. Joka toinen tunti olen ihan varma että täti tulee kuitenkin ja turhaan tässä toivon. Välillä taas ajatukset on positiivisemmat ja asenne sellainen että kyllä se sieltä vielä ajallaan. No eihän tässä ole yritystäkään takana vielä mitään ja oikeesti ei oo edes YRITYSTÄ kun mä oon aina töissä ja lopun aikaa niin väsynnyt että meidän intiimi elämä on kyllä tosi niukkaa. Haluaisin vaan niin kovasti sen kakkosen pian kun nyt olisi hyvin vielä aikaa etten putoaisi putkesta. Uraputkesta siis. Jos ikäero kasvaa isommaksi niin sit on taas työpaikan kannalta jo huonommat mahikset edetä kun tulee pitkä aikä äippälomien välissä. Kauheeta olla nainen kun pitää suunnitella tälläsiä " vähiten epäedullisia aikoja" perheen ja työpaikan yhteensovittamiseksi. Mulla taitaa olla stressi. No niin, anteeksi vuodatus! Jaksokohan kukaan edes lukea.
Nyt unohtu nikki mutta joku siellä pistää kutimet kuumille ja vaatettaa kaikki suomen vauvat, hienoa. Siitähän onkin ollut juttua että äitiyspakkauksen tuotteet eivät ole kotimaisia enää. No nyt löydettiin uusi kotimaisten vauvanvaatteitten tehtailija joten jos niitä vaatteita tulee paljon niin myy vaan KELAlle jotta laittavat äitiyspakkauksiin. Mä en osaa kutoa mitään joten aito villanuttu olis kyllä ihana vaate pikkunyytille (jos meille sellainen vielä tulee).
nyt laitan iltateetä ja käyn kohta tutimaan. Öitä kaikille.
P.S. päätin testata tiistai iltana.
senna
luulin että tämä on se viikon pino ;) silmät taitaa harottaa.
Pyry: eikun meille olisi kolmas kullannuppu tilauksessa :D! Ikää alkaa tulla, ja kun mä olen ajatellut, että en enää yli 30v haluaisi vauvaa... Tietysti vannomatta paras, kuitenkin iskee vielä joku hillitön vauvakuume ;)! Mutta kun yksi ammatti on, mutta siitä on jo 9 vuotta aikaa enkä ole sen alan töitä tehnyt, niin täytynee toinen ammatti hankkia. Nykypäivänä täytyy osata jo kaikenlaista ja monella on usea ammatti. Kun vaan keksisi sen itselle mieleisen ja jaksaisi istua koulussa...
Mutta nyt unille! Huomenna on taas aikainen herätys, kun pojalla on luistelukoulu heti aamusta...
-himppu-
että et ole varmasti ainoa nainen maan päällä, kun miettii näitä työn ja perheen yhdistämisen vaikeutta!! Miten voikaan äiti-ihminen olla niin epä-haluttua ainesta työmarkkinoilla?! Sitä on täälläkin monesti mietitty. Olen päättänyt olla stressaamatta asiasta ja annan elämän mennä painollaan. Tuntuu vaan, ettei nyt uskalla liian tarkkaan alkaa suunnitella asioita, kun mikään ei ole yhtä varmaa kuin se että on epävarmaa ;)! Oli sitten kyse työpaikasta, opiskelusta tai vauvan saamisesta.
No juu. Tässäpä taasen kootut pohdiskelmat à-la himppu...
Soon moro :) !
Pitkästä aikaa taas ehdin jotain raapustaa tänne.
Lukemassa käyn kyllä joka päiva.
Eilen aloitin oviksen metsästyksen eli tikut on ostettu. Vaikka mielessä ajattelin vielä joku aika sitten, et siihen en rupea.
Eilen ei toisesta viivasta mitään tietoa, tänään aamulla haalea viiva.
Pakko myöntää, et onkin ihan kiva seurata oman kropan toimintaa. oikealla puolella tuntui aamulla ja sen näytti testikin eli jotain pitäisi olla lähestymässä.
Täällä onkin monella tosi jännät paikat lähellä.ONNEA piinailuun!!!
Oma seuraava piinailu osuu Lapin loman aikaan. Eli nyt menossa
kp 17/29-36. Tein jo sen päätölsen, et jätän testit kotiin. Ei sit pääse liian aikaisin testailemaan. Toki sielläkin on apteekki, joten vannomatta paras.
Äsken käytiin äänestämässä. Muistakaa tekin!
Niin paska fiilis, ettette usko (tai, no uskotte kyl mä sen tiedän) mut siis tulin niin huonolla fiiliksellä tähän koneelle äsken, että meinasin jättää teille hyvästit. Nega siis tuli testattua kuten varmaan arvasitte. MUTTA TE OOTTE NIIN IHANIA, että taas hymyilyttää!!
Täällä ilmeisesti helmikuun junaa täytelään, joten mä varaan yhden lipun sinne. Tai ihan sama, vaikka vasta Riikan kanssa huhtikuun junaan tammivauvaa odottelemaan. Nyt alkaaa tositoimet tällä suunnalla, ja turha haaveilu ja aikataulutus lopetetaan. Huomenna lähtee terot käyttöön, ja sitten mennään päivä kerrallaan.
IHANAA myös, että täällä Gringo tekemässä ihan samanlaista remppaa kuin me. Ihan vastaavat remppasuunnitelmat myös täällä siis. Nyt ei kerkee enempää (pitää karata koneelta, ennen kuin mies yllättää) mutta palailen iltapäivästä!!
Terveisin masentunut mutta uudelleen elämään heräänyt Olivia, kiitos teille siitä!
Viikonloppu on kyllä niin ihanaa aikaa, ettei ikinä! Sängyssä köllöttely on ihan mahtavaa!
Gringo: on tämä tosiaan melkoista taiteilua testien ja puuhailujen kanssa. Pääsittekö kuitenkin perjantaina taas vauhtiin?
Olivia ja Jede: Hoo, kyllä on jännät paikat! Toivottavasti sitten viimeistään ensi viikolla saadaan uusi plussannut Syyssäde! Tai sunnuntaina *vinkkailee Olivian suuntaan*...
Ja Sennalla myös huippujännittävyyttä tiedossa. Tervetuloa vain kirjoittelemaan tänne syyssäteisiin!