Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja Serenade vai Silja Europa?? Kummalleko kannattaisi tilata

Vierailija
14.01.2006 |

matka? Olemme lähdössä kolmen lapsen, joista isoin 9v. ja pienin 6kk Helsinki-Tukholma risteilylle ja nyt kun tuo Silja Europa risteilee tällä välillä ja on minulle ihan outo laiva, niin kysyisinkin teiltä, jotka enemmän tiedätte, kummalleko laivalle matka kannattaisi tilata?

Esitteissä sanotaan Europaa Itämeren loistokkaimmaksi laivaksi, mutta käytännössä, kumpiko on mukavempi??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olemme reissanneet monet kerrat lasten kanssa ja on helppoa liikkua kun kaikki on yhdessä kerroksessa.

Kertokaa muut Europasta,minuakin kiinnostaa.

Vierailija
2/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan toi Europa alkoi vähän kiinnostamaan, ku nse nyt on sieltä Turusta tänne tuotu... Ja ainakin kaiketikin viihdeohjelmapuoli on siellä tasokkaampi...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis löytyy :

Kiipeilyseinä

Pallomeri 2-7-vuotiaille

Nintendo 64 ja Play Station -pelejä

Piirustuspöydät

Leluja, leluja, leluja

Siljalandin leikkitäti

Rattaiden lainaus panttia vastaan

Lastenohjelmaa joka risteilyllä: piirustus- ja tietokilpailu, bingo, kasvomaalausta, ongintaa..

Ainakin nettisivun mukaan...

Vierailija
4/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europalla n. 30 krt ollut, Serenadella n. 10 krt

Vierailija
5/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntumaan siis siltä, että eiköhän me pitäydytä sitten tuossa tutussa ja hyväksi havaitussa Serenadessa!

Vierailija
6/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyin, kun sen piti olla sentään Siljan paras laiva. Serenade tai Symphony ovat molemmat siistimpiä. Ja se promenade on ihan kiva idea.

Jos rahkeet riittää, niin ottakaa tasokkaampi hytti. Itse olen ollut kahdesti Commodore-hytissä ja oli ihanaa (tosin kesällä), kun pystyi istumaan parvekkeella. Nyt suunnitellaan taas risteilyä ja tekisi mieli taas Commodore-luokkaan, mutta kun se maksaa... ja budjetti ei oikein veny.

Vierailija
7/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me ollaan sillä aina tästä Turusta silti lasten kanssa menty, koska Viikkarit on vielä kamalampia.

Nyt aion säästää pisteitä ja rahaa sen verran, että ensi kerralla mennään Serenadella Hesasta. Serenade on nyt remontissa ja sinne tulee mm. teineille oma alue, jossa voi kattoa leffoja ja ostaa limuja omasta baarista.

Vierailija
8/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tilava laiva, myös rattaille. Paljon ruokaravintolavaihtoehtoja joka makuun. Suosittelen sitä mestaa missä paistavat pihvin heti mukaan. Lehtipihvi oli taivaallista!

Vierailija
9/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europa on risteillyt Turku-Tukholma-hulinalinjalla ja on aika surkeassa kunnossa. Itse valitsen aina Serenaden tai Symphonyn.