Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****Ensikoiden Viikonloppu*****

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooliseni, voiha nenä! Olin jo innostua teijän puolesta! Mutta helmijunaan sitten! Joo, aikast samoissa mennään, kp5 siis täällä... Voin kyllä hyvin kuvitella sun olon tällä hetkellä, eilinen on kyllä pirun hyvässä muistissa! Vieläkin vähän heikko olo mutta pysyn sentään pystyssä! =) Koitahan kestää! Halaus!

Vierailija
22/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee Sippuliini sulle aivan älyttömän paljon plussauutisesta!!! Nyt sun täytyy vaan ottaa rennosti eikä murehtia semmossii, joita ei oo sattunu. Noi keskenmenot on tosi ikäviä juttuja. Oon seurannut parin työkaverin tuntemuksia keskenmenosta... Nyyh!! Toivotaan sulle ja pienokaiselle paljon tarrasukkia mukaan!!!

Meillä on menny viikonloppu humputellessa. Eilen käytiin kattomassa Matti, joka oli ihan yllättävän hyvä. Ja sen jälkeen käytiin sit vielä ulkona syömässä. Sitpä ei enää illalla tarvinnu kuin kotona sohvalla köllötellä. Tänään sit on vaan tehty kotosalla kotihommia ja vielä ois se kansalaisvelvollisuus täyttämättä. Onneks iltakävelyllä ennättää vielä käydä numeron lappuun laittamassa.

Itsellä ei tule nykyään käytyä useinkaan baarilla. Ja mielellään en oo hirveessä humalassa, se seuraavan päivän olotilaa ei oo mitenkään niin hirmu kiva. Yäk, ihan jo puistattaa pelkkä ajatus...

Oma napa: kp 39/28-41 eikä tätiä vieläkään näy...pitänee varmaankin viikolla testailla... Eli piinailut käynnissä...

Oikein rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikki enskaliinit!!!

;=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Mahtavaa Sippu, teille tulee vauva!!! :D Nyt vaan masua kasvattamaan ja tervetuloa myös odotuspuolen Enskaripinoon! Samat sanat myös muille Enskoille, mars äkkiä nyt kaikki plussajunaan++++++++++++++++++++++++++++![/color]

Helmillä ainakin on jännät paikat, lähetän täältä plussapöllyä ja peukutan ihan täysillä bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Pahoittelut Naksulle ja moolille tädinryökäleestä! Tehän olitte oikein jo harjoitellutkin ihan tosissaan, miltä aamupahoinvointi tuntuu ;) Helmikuussa sitten te olette plussajunan veturissa, eiks je?

Kiitoksia taas ihanaiset Enskat, kun valoitte uskoa muhun. Oon taas jo vähän rauhoittunut, kun sain viikonloppuna muuta ajateltavaa.

Oltiin miehen siskon kanssa kaupungilla kiertelemässä askartelukaupoissa, kun heillä on häät keväällä ja nyt pitäisi jo pikapikaa alkaa askarrella. Minä pääsen kaasoksi, jee! Mutta yksi probleema on sitten se, että mitäköhän päällepantavaa keksin sinne häihin, kun masu alkaa jo silloin olla jonkinmoinen?! Täytyy jättää hankinnat viimetippaan, kun parissa viikossakin voi mitat heittää huomattavasti.

Kuka olikaan ollut katsomassa Matti-leffaa? Mekin käytiin katsomassa se eilen, ja oli mun mielestä ihan viihdyttävä. Se vaan joi niin paljon koko ajan, että mullekin tuli kaamea vessahätä :D Muutenkin uusi ongelma on ilmaantunut ihan viime viikolla, nimittäin joudun joka yö käymään 4-5 kertaa vessassa. Ihan kaameeta, kun uni on niin rikkonaista, mutta ei auta. Kai se kohtu jotenkin alkaa just nyt painaa...

Hauskaa vaali-iltaa Enskoille!

-Q-

Vierailija
24/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli myös pohdittu punaviinin vaikutusta kiinnittymiseen...

Sattumalla oli varmaan sormensa pelissä, mutta meillä sattui juuri viikko inssin jälkeen olemaan viikonloppuna jopa kahdet eri bileet. Join kohtuudella siideriä ja punkkua enkä yhtään siinä vaiheessa stressannut, kun tosiaan aina on sanottu, ettei siinä vaiheessa vielä vaikuta sikiöön, kun äiti ei edes voi tietää olevansa raskaana.

Reilun viikon päästä siitä plussa-aamua edeltävänä iltana mies kaatoi mulle lasin punkkua (ei kumpikaan vakavissaan osattu odottaa plussaa!), mutta se maistui niin pahalta, että en voinut juoda sitä. Onneksi, koska sitten saatiinkin megayllätys seuraavana aamuna! :)

Joten kippis vaan kaikille Enskoille, uskon että kohtuudella nautittuna punkku voi parantaa verenkiertoa ja edistää kiinnittymistä!

-Q-

Vierailija
25/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on enskojen pinossa. Taidan tästä itsekin pian painua pehkuihin, punaviinilasillinen pisti väsyttämään pahemman kerran. Hih, punaviini taitaa olla nyt in!

Helmille oikein paljon plussausonnea!!!! bdbdbdbdbdbdbd

Kp 15/28(-35?). Ovista en oo ainaskaa vielä huomannu. Ainoa kummallinen uusi oire on kovat ilmavaivat, ihan mahaan sattuu, jatkunut jo kaks päivää. Kellään kokemusta/tietoa voisko liittyä ovulaatioon..? (Vai toiveajattelua :) Mitään tavallisesti ilmaa kerryttävää ruokaa en ole syönyt. Huh, koko ajan kuplii ja muljahtelee suoliston seudulla...

Täällä on puhuttu paljon kateudesta. Mä myönnän olevani tosi kateellinen aina kun kuulen jostain lähipiiristä vauvauutisia... Vaikka oma yritys vasta aluillaan. Jotenkin ei vain usko itsellä olevan sellasta onnea. Että joskus plussais :( Toki oon aina onnellinen toisten vauvauutisista, ihan vilpittömästi, mutta vähän kateellinen silti, salaa...

No, ei saa vaipua synkkyyteen, eiköhän me kaikki plussata vielä, ennemmin tai myöhemmin!! (Mieluummin ennemmin :)

Ja nyt: Hyvää yötä! En taida jaksaa jäädä katsomaan kuinka kävi ekan kierroksen pressavaaleis.

Vierailija
26/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tässä tehny koulutehtäviä ja katellu vaaleja samaan aikaan..

vähän hutasemalla tein ton tehtävän.

ei viel oo oikein tottunu tohon,et joutuu tekee isoja tehtäviä usein kouluun..kyl ammattikorkees saa tehä ihan kivast töitä..mun mittakaaval liikaa,ku oon niin laiskimus..mut pakko vaan jaksaa,,yrittää..

pepsis olikin kyselly:) kyl alkaa jo vähän parempi mieli olla.kyl se km tuol mieles on joka päivä,mut nyt sen alkaa jotenki jo hyväksyy.en siihen voinu ite vaikuttaa..

masu: mäkin oon nähny enneunia.aika pelottavaa tavallaan. ekan plussan,ku tein ni edellisenä yönä näin unta,et olin raskaana.mut synnytin mandariinin..heh:D oli kyl niin omituinen uni,et voi herranjestas.. aikoinaan näin myös unta,et vanhemmat eroaa ja niin kävi seuraavana päivänä..enkä kuitenkaan ollu tietonen siitä.

Q: hyvä,et parempi mieli sullakin:) yritä vaan nauttia raskaudestasi!! on se niin ihana asia.sulhan oottaa siel jo valmiina neulotut vaatteet..etkös sä tehny niitä tossa pari kuukautta sitte? :)

musta tuli tänään kummi.ihanan pienen pojan kummi:)

onneks on pikkuvesseli,jota hemmotella.

-lara

Vierailija
27/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippan, täällä yksi kuumeilija lisää!!

Lopetin pilsut tos enne joulua, ja normisti ois kp 28, siis sillon 3 vuotta sitten ennen pillereitä. Nyt kp34 menossa ja vielä odotellaan, kävi tuossa pe iltana olo niin ylitsepääsemättömän tuskasex, että tein testin ja negaa näytti...

Ainut mikä mua tässä hämää, on että tunsin oviksen melko varmasti 10 päivää sitten ja pupuiltiin kyllä juuri sopivaan aikaan, joten pitää kai testat ens pe uudestaan....vai? Ellei täti tule kylään sitä ennen....voi tätä piinaa...taitaa olla hormonit niin sekasin ku pystyy....

Eihän sitä ikinä tiiä vaik täti haluu tulla vasta puolen vuoden päästä...toiv. ei!

Vierailija
28/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Mulla muuten sama juttu, että oon kyllä pikkasen,...tai joskus aika paljonkin kade ku tuttavapiirissä joku plussaa! Siis oikeen itteeni ärsyttä ku tottakai oon onnellinen heidän puolesta, mut ku niin itsekkin haluaisi vaavin...hmmm! Oikeen hävettää joskus omat kateelliset ajatukset...:/

Mun tuttavapiirissä yx on raskaana 7kk, toinen just ilmoitti hyvät uutisen, 7vkolla, näen yliopistolla raskaana olevia naisia, tänään ja pe:na oli body pumpissa ja molempina kertoina eri raskaana oleva nainen jumppas MUN EDESSÄ!! Siis ei missään pääse rauhaan näistä vauvakuumeajatuksista!! Hullua! ;)

Vierailija
29/29 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs vielä hätäile! Jos ovis ollut 10pv sitten, testit ei vielä välttämättä näytä mitään, vaikka olisitkin onnellisesti raskaana! Plussaonnea!

Toivottaa

-Q-