Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle etunimeksi?

30.03.2011 |

Tällä hetkellä ollaan miehen kanssa päästetty vain, että toinen nimi on joko Siilas tai Tuomas. Ongelma onkin, että mikä etunimeksi. Kaksi nimeä oisi siis tarpeeksi.

Haluaisimme lyhyen ja pehmeän nimen, mutta kaikennäköistä voi ehdotella. Mies ehdotti Oula Tuomasta, mutta minä en oikein Oulalle lämpene. Keksisittekö jotain samantapaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni

Ossi

Anton

Iiro

Aaro

Nooa

Noel

Milo

Ohto

Eeli

Eemi

Elia

Olli

Vierailija
2/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenni

Venni

Maunu

Leo/n

Aale

Ilja

Elmo

Eemu

Miio

Jooa

Osmo

Asmo

Eino

Vilho

Aapo

Kaapo

Peetu

Taavi

Niilo

Nuutti

Kuutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niila

Leo

Mio

Josua

Iisai

Elmo

Eliel

Lenna

Lenni

Maunu

Mio/Miio

Onni

Saulo

Seemi

Sisu

Sulo

Vierailija
4/6 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista! Nyt on aika varma että Siilas vie voiton, mutt silti aristelen.. Tuntuu että siihen eteen on vaikea saada mitään mieleistä nimeä. Ehdotuksissa oli kyllä muutama jotka kävisi, tällä hetkellä pyörii mielessä Seemi Siilas ja Iisai Siilas.

Mutta ei silti tunnu ihan omalta. Pitäisikö sittenkin antaa kolme nimeä? Tai vaihtaa järjestystä ja laittaa Siilas ekaksi? Laittakaa ehdotuksia jos vielä keksitte, näistä on apua :)

Vierailija
5/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtojahan on miljoonia. :D Mikä on samalla ihanaa ja kamalaa. ;) Mutta tässä nyt jotai ehdotuksia, mitä tässä keksin aamuni iloksi. :P Tiiä sitte, onko nämä ollenkaan teidän tyylisiä, mutta jos jotai vinkkiä antais. :)

Eeli Siilas Simeon

Miro Siilas Aleksi

Otto Siilas

Pieti Siilas

Asla Siilas Pietari

Samu Siilas Sebastian

Hugo Siilas

Kuutti Siilas Santeri

Onni Siilas Simeon

Vierailija
6/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi tykkää Siilas nimestä, mulla tulee mieleen se Da vinci koodi leffa jossa oli joku samanniminen heppu tai ainakin jotain sinne suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän