**SYYSKEIJUT viikonloppuun**
nyt taisi käydä niin hyvin, että olen kuin olenkin raskaana!! tein malttamattomana eilen illalla vielä tarkistustestin ja plussaahan se näytti. Hyvin vaaleaa mutta näytti kuitenkin. Tein tuon vauvalaskurin kanssa laskelman monesko viikko olisi kyseessä ja siihen tuli että 5+ mutta en usko että olisi vielä sen verran. Ehkä ennemmin 3-4 vkoa.
Eilisessä pinossa joku puheli ehkä keskenmenosta...nikkiä en muista,anteeksi, olen tälläinen kananaivo ;) kovasti tsemppiä sinulle ja on kyllä kumma jos neuvolassa eivät ota tosissaan! kyllä sitä pitäisi alkaa jo tutkia!!
Meillä on nyt takana kaksi vuotta yritystä ja vihdoinkin tärppäsi monien pettymysten jälkeen. Lapsettomuutta emme koskaan tutkineet koska meillä on ennestään kaksi lasta...
paljon plussatuulia vielä syyskuulle kuumeilijoille :D
*tiitiäinen79*
Kommentit (25)
Nipsu! Eikös tuo valkkari oo ihan ok, ja tuhrutkin on ihan normaaleja kunhan ei ala vuotamaan paljon ja kirkasta verta.
' Mutta ihan hirmusesti pidetään sulle pukkuja kyllä ja tietty kaikille muillekkin!
Oispa hauskaa, jos me häntäpään jengi päästäskin kaikki yhtenä nippuna plussaamaan!
Jeanel! Vaikee siitä on sanoa oliko oikea haamu vai ei, mutta tosi selkee se kyllä oli sen minuutin. Ja jos sitä oikein tarkkaan käy välillä tihruamassa niin joku varjo siinä erottuu. Luultavasti kylläkin se viivanpaikka.
Marikko! Kiva kun oot taas linjoilla!
Greippimehusta joku kyseli! Mä oon lipittäny sitä jo monta kiertoa ja en tiedä kuvittelenko vaan, mutta tädit on muuttuneet sen myötä supertädeiksi.. Voi tietty olla sattumaakin.
Huoh, nyt on kauhee tekeminen etten suotta tuhlaa huomenaamulla toista testiä. Yritän oottaa ylihuomista ja sitten viiminen jäis sinne millon oletetut menkat ois myöhässä eli lähemmäs viikonloppua. Enempää en kyllä osta.. en.. kai..
Guinnes; muutamalla tutulla on kanssa ollut vuotoja raskauden alussa ja silti kaikki ok. Yhdellä kaverilla jatkui pitkään, melkein rv20, aina välillä vuoti ja ihan verta, ei mitään tuhrua. Kuitenkin kaikki meni hyvin ja syntyi terve tyttö. Ja kun kerran aiemmassakin raskaudessa on sulla ilmennyt samaa... Niin että älä panikoi liikaa, vaikka tietysti tuommoinen huolestuttaa, sen ymmärrän. :)
Ja nipsu; mulla ainakin oli esikoista odottaessa sellaisia menkkamaisia kipuja ja runsasta valkovuotoa aluksi, mutta käsittääkseni siitä ei tarvitse huolestua. Joka tapauksessa, tarrasukkia teidän pikkuisille, että pysyvät hyvin matkassa! :)
Mulla nyt kp 30/?... Ihmeellinen kierto, ovista en bongannut ja näin pitkäksi mennyt, nyt on muutama viimeinen kierto ollut 28, 27, 28. Pieniä toiveita tietysti heräilee, mutta yritän ajatella järkevästi, että miten olisin voinut tulla raskaaksi, kun en varmaan edes ovuloinut?! Tietysti, jos ovis oli jo aiemmin, ennen tikuttelua eli ennen kp 14... Silloin kp 14 ja kp 15 ovistestiin tuli viiva, mutta kontrolliviivaa haaleampi, sitten kp 16 ja kp 17 ei mitään, sitten lopetinkin testaamisen. Kovasti nyt toivon, että ovis olisi ollut jo silloin aiemmin!
Yksi acon 10 olis kaapissa, mutta yritän vaan malttaa odotella. Se on tosi ärsyttävää, jos toiveekkaana tekee testin, se on nega, ja sitten jokusen tunnin päästä alkaa menkat... Harmittaa ihan pirusti, kun piti taas testi tuhlata ja parissa tunnissa olis tulos selvinnyt muutenkin. Taas tuntuu vihlovan alavatsasta... Josko se täti on kuitenkin jo matkalla. Rinnoissa on kyllä ollut ihmeellisiä tuntemuksia ja välillä etova olo, syödessä monesti niinkuin joku " pala kurkussa" . Ehkäpä vauvakuume voi tosiaan tehdä näitä oireita, mutta olisin kyllä ylionnellinen, jos pääsisin taas syysvauvaa (esikoinen 09/04) odottamaan!
Taidan tulla mukaan ensi la kimppatestaukseen, jos silloin vielä aihetta! Toivotaan kaikille plussia!!! :D
Jeanel, toivottavasti täti pysyy poissa!
Marikko, toivotaan että se oli sitä kiinnittymiskipua! ;)
Pupu04, en halua masentaa, mutta usein silloin ku ovista ei tapahtu, kierto on pitempi. Toivotaan kuitenkin parasta!
Mulla alkaa olla jo lähes kaikki toivo mennyt. Tuntuu niinku menkat alkais, valkovuoto jo rusehtaa ja kohdunsuulla on jo punertavaa. :(
Ei taida tässäkään kierrossa onnistaa.
Majita ja kp oli 23/25-26.
että mikä lie punanen viiru aiemmin paperissa. Ei vaan oo mitään tuntemuksia täällä oikein enää, että taas saa toivoa uutta kiertoa ja yritystä alkamaan.......
Majita, toivottavasti sullekaan se täti ei nyt tule!!
Pupu ja Piipaa malttaa nyt vaan sinne lauantaille! ;) Oon silti itekin pari kertaa saanut sellasen roskishaamun/viivanpaikan että on miettinyt vaan mistä saisi TOSI tarkan testin, nyt ja HETI!! Nyt oon sellasella mielellä etten varmaan edes masentuisi vaikka se täti tulisi, meinaan toiveet on as low as they can be.
Tiitiäiselle onnea ja vauvaliimaa matkaan mukaan!!!
Kävimme maaseutumatkailua harrastamassa, joten tässä on nyt vähän OUT missä mennään. Olette olleet niin ahkeria kirjoittajia, että pikaluvun jälkeen saatan erehtyä kommentoinnissani. Sori, näin etukäteen. Mulla on niin surkea muisti esim. nimimerkeistä. :)
Pienestä vuodosta kärsineille plussanneille (Guinnes ja oliko Nipsullakin?) tsemppiä kovasti. Toivotaan vauvaliiman olleen tehokasta ja matkalainen olisi edelleen kyydissä! Olen kuullut, että monillakin on tuon tapaista vuotoa raskauden alussa.
Ja täällähän on pari ihan viimeistä päivää jännääviä testaajia (Jeanel ja olikos Piipaakin?). Peukut ja varpaat pystyssä odottelen täällä tuloksia. Itse pidän visusti tuosta lauantaista kiinni, kun ei noita kp:itä vielä ole riittämiin. Nyt siis menossa 25/30-34.
Merkitsen muuten 30-34 viivalla, kun mun kierto vaihtelee oikeasti 28-36. Tuo on sitten mun keskiarvo tuo 30-34. :) Siksi on pakko tikuttaa, en keksi miten muuten ovista löytäisin, kun en ole kova limojen erittäjäkään. Oikeastaan voisihan tuon aina oviksen mukaan korjauttaa joka kerta esim. nyt olisi sitten kp25/32. Taidanpa ottaa tuon tavan käyttööni.
Ja sitten omat tuntemukset. Eilen oli oviksen jälkeen 6. päivä. Siinä keskipäivän jälkeen sain sellaisen vatsakipun kuin jokin pitkäkestoinen ennakoiva supistus alavatsalla. Se kesti n. 3-5 min tai tuntui ainakin ikuisuudelta. Jouduin menemään ihan lepoasentoon. Oisko tuo ollut jotain kiinnittymiskipua. Tai sitten olin syönyt juuri jotain sopimatonta. Ilmaa on taas vatsa täynnä, kuten aina oviksen jälkeen. Kärsin kauheasta pömppömahasta aina oviksen jälkeen. Muita tuntemuksia ei vielä ole.
Ja tsemppiä kaikille keijukaisille, roikutaan sitkeästi täällä vielä ensi viikko ja parille pukataan jo alkuviikosta plussat, sopiikos sellainen? :) Se punahelmatäti taitaa kyttäillä jo kohta lokakuisia, jos vaikka pystyttäisiin näin välttelemään sitä.