**SYYSKEIJUT viikonloppuun**
nyt taisi käydä niin hyvin, että olen kuin olenkin raskaana!! tein malttamattomana eilen illalla vielä tarkistustestin ja plussaahan se näytti. Hyvin vaaleaa mutta näytti kuitenkin. Tein tuon vauvalaskurin kanssa laskelman monesko viikko olisi kyseessä ja siihen tuli että 5+ mutta en usko että olisi vielä sen verran. Ehkä ennemmin 3-4 vkoa.
Eilisessä pinossa joku puheli ehkä keskenmenosta...nikkiä en muista,anteeksi, olen tälläinen kananaivo ;) kovasti tsemppiä sinulle ja on kyllä kumma jos neuvolassa eivät ota tosissaan! kyllä sitä pitäisi alkaa jo tutkia!!
Meillä on nyt takana kaksi vuotta yritystä ja vihdoinkin tärppäsi monien pettymysten jälkeen. Lapsettomuutta emme koskaan tutkineet koska meillä on ennestään kaksi lasta...
paljon plussatuulia vielä syyskuulle kuumeilijoille :D
*tiitiäinen79*
Kommentit (25)
tähän kun eilen niin myöhään kirjoittelin että tuskin sitä on kukaan ollut lukemassa.
Taisivat auttaa haamun vahvistus säteet tiitainen, Onnittelut sinulle ja toivottavasti tavataan odotus puolella( ei ole tätiä näkynyt vielä täällä hih)
Joku puhui jossain että jos täti saapuu klo 18.00 jälkeen niin vasta seuraava päivä on sitten kp 1? Eli siis mulla sitten viime kierto oli 28 pv ja siis täti ei sen mukaan ole edes myöhässä??? Kohta en kyllä enää laske mitään kun on tää niin monimutkaista.
En yritä olla huomaavinanikaan jomotusta mahassa ja alaselässä, siis nehän ei voi olla mitään tädin kolkuttelua! Ei vaan voi! Ja olen kyllä ollut koko aamun tosi äkänen sekin kun yleensä on tädin ansiota.
Mutta nyt lisää kahvia ja äkkiä, kohta jo onkin töihin lähdön aika.
Mukavaa lauantaita ja paljon paljon juuri niitä säteitä mitä kukin tarvitsee!!!
P.S. Illalla kyllä pirahti itkut ihan mitättömästä asiasta, oliskohan sekin joku oire?
Miten te olette yleensä tehneet, kun mulla siis yleensä aina se kierto sen 26pv ja viimeks siis 27 tai 28 miten sitten lasketaankaan, ja täällä kun aina ilmotellaan näitä kp:ta niin onkos minun nyt sitten merkittävä että 28/26-28 vai mitenkä??? Koitakaa saada jotain selkoa! Kiitos!
<b>Nipsu ja Tiitiainen:<b> paljon onnea plussasta!
<b>Guiness:<b> voi kun kaikki olisi ok, tsemppia!
<b>Selmiina:<b> hyvia merkkeja sulla jo ++++ -sateita!
<b>Caleo:<b>Toivotaan etta tati pysyy poissa!! En ole kuullut tuosta klo 18 saannosta, ja kuten sanoit menee vahan vaikiaksi, joten laskisin kierron ottamatta tuota kellonaikaa huomioon. Ja itse laskisin kierron pituudeksi juuri tuon 26-28, miten muut tekisivat?
<Omaa napaa:> luulen etta oma ovulaationi oli taman viikon alussa, sunnuntaina tuli iso klontti limaa, joten olisikohan se ollut se limatulppa, josta http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html -sivulta luin. pari paivaa sen jalkeen sattui maha oiealta puolelta, eli se oli joko se ovulaatio tai parhaimmassa tapauksessa kiinnittymiskipuja. Mitas mielta olette, kumpi oli kyseessa?
Olen tainnut saada jonkun vatsapopon, silla tostaista alkaen on ollut enemman tai vahemman huono olo, eilen illalla kavin jopa oksentamassa. Jos tama olisi tapahtunut viikkoa myohemmin, olisin voinut ajatella etta se olisi hyva merkki, mutta eikohan nyt ole liian aikaista etta olisi raskaus oireita. Mutta saahan sita aina haaveksia :o)
Mukavaa viikonloppua!
Töötsi kp 18/28(?)
yritin tummennoksia mutta unohdin ne / viivat... sorry, nayttaa tyhmalta :o)
Caleo, jos mulla ois aina ollu kierto 26 mutta sitten yhden kerran vasta 28 niin mä varmaan joko jättäisin sen 28 merkkaamatta, tai sitten merkkaisin kp 28/26(28) näin. Mutta nykyään ku pystyn laskemaan ovulaatiokivuista melkein päivän ja jopa vuorokaudenajankohdan millon menkat alkaa, niin merkkaan kierron pituuden sen mukaan millon ovulaatio on ollu. Mulla menkat alkaa aina tasan 14 vrk kuluttua ovulaatiokivuista, eli nyt ku ne kivut oli kp 12 illalla ja kp 13 päivällä, niin menkat alkaa kp 26 illalla tai kp 27 päivällä tai siinä välillä. Eli merkkaan kierron pituudeksi 26-27 vaikka se on ollu usein myös 28. Olikohan epäselvä sepustus... tää tietty toimii vaan sillon jos ovulaation tunnistaa ja jos se luteaalivaihe eli aika oviksesta menkkoihin on aina sama.
Tiitiäiselle onnittelut! :)
Töötsi (olitkohan se sinä joka mietit onko ovis vai kiinnittymiskipuja), mulla ovis tuntuu just sellasena toispuolisena jomotuksena. Ja limat voi alkaa jo pari päivää ennen ovulaatiota, eli veikkaisin ovista. Oviksesta kiinnittymiseen ku kestää yleensä väh. 5 vuorokautta, vaikka poikkeuksiakin kai on.
Sit omaan napaan. Tosi sekavat fiilikset. Välillä on sellanen olo että oon ihan varma että oon raskaana. Hullua. Mutta oireet alkaa muistuttaa yhä enemmän niitä mitä tulee aina ennen menkkoja. Ei auta ku odotella...
Tule pian, lauantai, tule...
Majita kp 22/26-27
caleolle kiitos haamunvahvistus säteistä!!! =D peukutan että pääset tulemaan perässä!
Muillekkin paljon onnea ja plussatuulia.. puhallan tätiä pois...
nyt tämä nainen suuntaa odotuspuolelle.
*tiitiäinen79*
Niistä kiertopäivien laskemisesta... Mun mielestä hedelmöityshoitojen yhteydessä ollaan tosi tarkkoja noitten kp lukujen kanssa, että siellä ilmeisesti kellonajalla on jotain merkitystä. Mutta meillä ei ihan niin tarkkoja tarvi olla. Mä merkkaan omat kp:ni siten, että 27 on se yleisin pituus,ni sen merkkaan. Kerran ollu 29 ja joskus 26, eli merkkaan kuitenkin 27 enkä 26-29. Mutta ymmärrän tuon merkkaamis tavan niillä, joilla kierto heittelee aina.
Kukas se kyseli niistä masukivuista? Mulla tulee limaa aina muutaman päivän ennen ovista. Ja se limatulppa just kaksi päivää ennen. Että tuon kuvauksen perusteella veikkasin kyseessä olleen ovis.
Omaa napaa... Olo on omituisen huono aina välillä. Tai sillai aaltoilevasti. Välillä suht normaali, mut välillä omituinen öklötys olo ja tuolla kurkunpäässä olevinaan joku " klimppi" . Mutta ei siis normaali tavallinen hyvä olo. Johtuu mistä lie. Toivon kuitenkin raskautta tämän aiheuttajaksi. Mä Tunnen kropassani aina tosi helposti kaikki muutokset ym. Menkat, oviksen... Kaikkihan ei tunne noitakaan. Eli onhan nyt vasta kp22/27, mutta jos ovis oli kp 13, niin siitä olisi aikaa 9päivää, joten kiinnittyminen olisi ainakin jo tapahtunut. Kiinnittymisen jälkeenhän alkaa muodotua sitä " istukkahormonia" , eli voishan tämä johtua jo siitä. Oliko hyvä selostus ja perustelu :D? Mulla ainakin menee läpi ;))
Mutta eihän tässä auta kuin kärvistellä sinne ens lauantaihin, joka testauspäiväksi sovittiin. Ja sinnehän jännätään! Niin, ja eikö tuo acon10 voi näyttää plussan jo 7-11päivän päästä oviksesta. Ja eikö Nipsukin plussannut tosi varhaisilla kp lukemilla? Minkä verran sulla [color=red]Nipsu [/color] oli aikaa oviksesta kun plussasit?
*Nyt poistuu pälättämästä omia ehkä toiveajateltuja oireitaan*
Aurinkoiset päivänjatkot!!
Hienoa kun joku vihdoin plussaa! :D
Mä olen ihan sekasin täällä tän kiertoni kanssa. Oon koko kierron mitannu lämmöt ja kirjottanu " oireet" ylös, nyt niitä vertaillessani löysin 3 mahdollista ovulaatiota.. Kp 11, 23 tai 26. Ilmeisesti ei voinut olla toi 11 kun kyllä sitten olis jo täti tai plussa tullut. Saa nähä. Mä liityn sinne ens viikon la -testaajiin, jos sitä ennen en lähde oksentamaan tai ala rinnat särkemään niin testaan sitten vasta sillon uudelleen, jos on aihetta.
Koittakaa piinailijat kestää viikko vielä =)
-Jeanel kp 33-
Vuoto on tällä hetkellä limamaista tuhrua, mahaa ei jomota, mutta aamupäivällä/päivällä jomotti alaselkää vasemmalta puolelta. Tosi outoa... enpä tiedä oisko huono merkki. Mutta ei tässä auta kun seurailla tilannetta. Tosiaan esikoista odottaessa oli ihan veristä vuotoa, sen jälkeen kesti tuhrua viikon! Ja kaikki oli silti ok. Syyskuisessa keskenmenossa vuoto alkoi tuhruna ja lisääntyi siitä veriseksi. Ota näistä nyt sit selvää, voihan p....
Täällä olo on jotenkin epätodellinen. Jotenkin en tahdo uskoa tätä. Viimeksi syyskuussa kun sain km:n niin olo oli samanlainen. Kumpa vain ei nyt. vielä en siirry tuonne odotuspuolelle eikä tarvi laittaa vielä plussanneitten puolelle. haluan varmistua tästä kunnolla.
Oikein paljon onnea muille plussanneille ja tsemppiä ja halauksia tädin saartamille!
Täällähän on hyviä uutisia!
Onnea Tiitikälle! Ja Nipsulle uudestaan, joko teidät saa päivittää listaan vaaleanpunaisella? =)
Caleonkin päivät näyttää oikein hyviltä! =)
Mä ainakin merkkaisin päivät just noin, kun oot laittanutkin, jos kierrot vaihtelee!
Guinnes! Iso halaus, varmaaan kauheeta nähdä yhtään tippaa punaista tuossa vaiheessa, mutta jos sitä ei kuulu enempää niin varmaan on jotain ihan asiaankuuluvaa, ainakin tosi monella on ollut joten uskotaan, että sunkin kohdalla on näin!
Töötsi! Väittäsin, että pari päivää limatulpan jälkeen kipuilu ois itse ovis. Kiinnittymiseen menee kuitenkin noin 5-6 vrk!
Ja Selmiinankin huono olo kuulostaa tosi hyvältä! =)
Eiks oo muuten koomista, että voi iloita jos toisella on huono olo! ;)
Jeanel! Mä oon kanssa nyt löytäny useemman ovispäivän.. Mun tuskailujahan oon toitottanu täällä monta päivää, mutta tänään alko oikein vaivaamaan..
siis ukko oli uudenvuoden kotona ja ehdittiin silloin pupuilemaan vielä 2. päivän aamuna. Mä oon koko ajan eläny sen mukaan, että kierto on pitkä 34 päivää, mutta ennen vanhaan mun kierrot oli aina 28 päivää. joten sen mukaan mun ovis ois saattanutkin olla jo 5. päivä! Ja se natsais aikas hyvin.. Keskiviikkona 4. päivä en tikuttanut, kun oli kiire ja aattelin, että olin muutenkin alottanu ihan liian aikasin tikutuksen.
Mutta tänään tuntu pissassa ihan hienon hieno omituinen hajumuutos ja mulla on molemmissa raskauksissa ollu pissan hajun muuttuminen omituiseks eka raskausoire.
joten lamppu sitten syttyi ja aloin oikein tätä miettimään. En oo osannu ees piinailla tätä mahista, kun se oli musta niin olematon. Lisäks mulla oli sillon loppiaisen aikaan niin hirveen huono olo niistä lääkkeistä joten se koko ajankohta on lipunu pois mielestä.
Mutta alkaa vaan tuntua siltä, että pitää tuhlata jo huomenna eka acon 10. Oishan siinä tapauksessa oviksesta jo 10 päivää huomenna.. Apua, nyt rupes pelottamaan.. Miks pitää taas mennä hätäilemään..
Mut siis nyt ois kp 23/28 ja ovis siis kp 14 jos nää laskelmat pitäs paikkansa..
Vielä myöhäisillan viesti...
[color=blue]Selmiina, [/color]kyllähän tossa vaiheessa voi hyvinkin jo olla raskausoireita! Kiinnittyminenhän voi tapahtua muistaakseni jo 5 päivää ovulaatiosta ja heti siitä päivästä lähtien voi tulla oireita. Näin kävi mm. siskollani. Itsellä itse asiassa on myös tuota etovaa oloa ollut nyt, sellaista lievää ja epämääräistä. Voi kumpa me molemmat nyt plussattais!
Kiva kun voi muiden puolesta jännittää lauantain testailua, vaikkei sitä plussaa sitten itsellä tuliskaan! ;)
[color=blue]Jeanelle[/color] myös plussaonnea!
[color=blue]Guinness:[/color] Selkäjomotushan on aika tavallinen alkuraskauden vaiva. Toivotaan että tuhru loppuu ja pääset jatkamaan odotusta ilman turhia pelkoja! Kun sulla aiemminkin on onnistuneessa raskaudessa ollut vuotoa, niin sehän on hyvin mahdollista nytkin. Mutta ymmärrän huolesi!
[color=blue]nipsulle[/color] vauvaliimaa täältäkin!
[color=blue]piipaa00,[/color] toivotaan että se hajumuutos tarkottais raskautta! Onnea testailuun!
Mulla näyttää menevän niin että aamulla ei muka tunnu mitään oireita ja sit illalla senki edestä. Rintatuntemukset jatkuu edelleen, myös se vihlonta mitä ei aiemmissa kierroissa ole ollut, etomista on sillon tällön, ja kohdussa tuntuu että veri kohisee hullun lailla. Käytin tämän illan etsien netistä raskauden ensioireita ja kyllähän nuo täsmää niin hyvin että pelottaa kuinka korkealta tässä joutuu taas tippumaan. Jopa nivusten vihlomista ja suonenvetoa on ollu. Tänään tuntunut kohdussa melkein koko ajan menkkamaista kipua ja nipistelyä, viiltelyä, oikealla, vasemmalla ja keskellä ja painontunne on läsnä lähes koko ajan.
No, joku toivotteli mulle malttia ja sitä mä todella tunnun tarvitsevani. Vielä 6 vrk testailuun! (jos on enää sit aihetta testata.)
Maltti ois tosiaan valttia..
Testasin äsken ja kiertopäivät siis eilisen laskuoppini mukaan ois 24/28(-35).
Mutta omituista on, että tikkuun tuli haamu joka katos!!Testi oli advanced10 eikä acon 10 niinkuin eilen muistin, mutta ei kai niillä juuri eroa ole. Tulos ois pitäny tulla viidessä minuutissa, mutta haamu jonka luulin nähneeni tuli noin kahdeksassa. Minuutin ehkä se siinä loisti, näky jopa pöydällä ollessaan, ei tarvinu tihrustella, mutta sitten hävis. Oviksesta ois siis noin 9-10 päivää.
Jos nyt kuitenkin yritän unohtaa tuon tuloksen ja testaan parin päivän päästä uudestaan. Onhan mulla kaks tikkua viel jäljellä.
Kovasti onnea muille, testasko tänään kukaan?
Vai tuli PiiPaalle jokin epämääräinen viiva.. Toivottavasti parin päivän kuluttua olis selvempi! Noi on kyllä niin ärsyttäviä nuo roskis ja muut haamut. Sitä kun testaa siinä mielessä että saa itselleen varmuuden, joko nega tai +, mutta eipä käykään aina niin. Itse testasin henäkuussa kaverin häihin mennessä ihan varmuuden vuoksi, että näkee sen negan eikä tarvi murehtia juomisen suhteen. Kas kummaa kun tulikin hailakan haalea haamuviiva. Se siitä varmuudesta.
Esikoisesta testasin apteekin omalla kp 31/27 ja testiin tuli heti kaksi tummaa viivaa, että siitä ei jäänyt epäselvyyttä. Tosta tokasta tuolloin heinäkuussa testasin acon10:llä ja kp oli 26/27, hieman tummempi viiva tuli kp28 ja vielä siitä hiukan tummempi kp 30, mutta se meni siis kesken. Ja nyt jos tässä kierrossa testaamaan pääsen, aion apteekin omalla testata. Mietin jopa että siirtäisin testausta maanantaille, silloin olis kp31, jos sillä sais plussan kuten esikoisesta. Eli hieman taikauskoinen taidan olla =) Ei vaan kyllä mä sillon lauantaina testaan, jos tarvetta, mutta apteekin omalla.
Tulipa taas jauhettua, mahtaako kiinnostaa ketään... Ihan mielenkiinnosta kyselen kuitenkin. Milloin te olette testanneet plussia ja millä testillä? Siis ne, jotka ovat testailleet ja plussanneet.
Palaillaan astialle...
Mulla siis kp23/27, loppu häämöttää. Todellinen piinaviikko edessä! Mulla on nämä samast oireet ja tuntemukset olleet nyt muutaman päivän. Eli huono olo, siis mahassa ja sieltä jotenkin nousee ylös päin, vähän närästyksen tapaista siis, sitten rinnat aristavat vähän (ja mulla ei arista koskaan) olen myös ollut väsyneempi ja herkempi. Kuullostaapa melkoiselta, mut ei ne ole niin älyttömän vahvoja oireita, vaan vähän tavallisuudesta poikkeavia kuitenkin. Tänään ei ole kyllä väsyttänyt. Jotenkin on aika toiveikas olo. Mitään menkkamaisuuteen liittyvää ei ole, toivottavasti ei tulekaan.
Mites muilla? Onko oireita alknut ilmaantumaan?
Tuntuu että on niin paljo oireita ettei se voi tarkottaa muuta ku menkkoja!
Mut siihen asti pidän toivoa yllä ku on tätä rinta-arkuutta... se kun yleensä lievenee roimasti ennen menkkojen alkua.
Eilen illalla nukkumaan mennessä kohtua pisteli ja viilteli monta minuuttia putkeen. Vaan onhan noita kohtuoireita ollu ennenki ja silti menkat tullut.
Kamalaa tää odottaminen. Nyt jos en ole raskaana niin taidan jättää taas kuumeilun taka-alalle ajatuksistani joksikin aikaa.
Jeanelko se oli joka sen kadonneen haamun testasi? Sanotaanko testissä et minkä ajan jälkeen ei voi enää tulokseen luottaa? Monissa testeissä se on niin, että tulos voi olla luotettava jo viidessä minuutissa, mutta kymmenen tai viidentoista minuutin jälkeen ei enää saa lukea tulosta. Tuo sun tulos oli kuitenkin alle sen 10 min... mutta onhan se vähän kumma että se sitten katosi. Katosiko se ihan kokonaan, jäikö mitään jäljelle?
Hyvää sunnuntaita kaikille! +++säteitä
Majita ja kp 23/25-26.
ps. Olinkin laskenut kiertoni väärin tähän mennessä. Hui, lähempänä ollaan siis mahdollista menkkojen alkua ku aiemmin luulin! Ne voi alkaa siis ke tai to. Mitenkähän mä sinne lauantaille nyt jaksan odottaa, jos ne ei ala! Apuva... no ehkä ne alkaa.
Ihana aina lukea näistä pitkään yrittäneiden plussista. Antaa itsellekin jonkinlaista toivoa, et ehkä joskus vielä. Mulla siis 7.kierto lopuillaan. Nyt kp 25/24-29. Mäkin tajusin, et olin laskenut mun kiertoa väärin kun siitä oli tossa aiemmin puhetta. Tuntuu aina et mitä lähempänä mahdollinen tädin tulo on sitä negatiivisemmäksi mieliala muuttuu. Muutama päivä sitten olin vielä toiveikkaampi. Mahassa olen aistivinani pieniä tätimäisiä nippailuja. Rinnat on edelleen kipeät, mut hieman enempi sivuilta, mitä mulla ei yleensä tule ennen tätiä. Huono olo myös jatkuu, mut sekin saattaa enteillä tätiä. On tää kyllä semmoista jossittelua että!!! Ois se niin ihanaa saada se plussa kun kuitenkin jo puoli vuotta yritystä kasassa. Ja tää kierto ollaan menty joka toinen päivä periaatteella. Greippimehun juomisen aloitin myös tässä kierrossa. Onkohan sekin täysin huuhaata. Onko muita greippimehun juojia.
Tsemppiä kaikille piinailijoille!!!!!!!! Ja paljon plussasäteitä kaikille jäljelläoleville+++++++++++++++++++
Kiitokset kaikille onnittelijoille....
Nyt on kp23/ 26-28 ja äsken kävin vessassa. valkovuotoo tulee ihan tajuttomasti. Välillä ihan lorahtaa kuin tulis pissat housuun. Mut nyt se oli vähän rusehtavaa??? Ei kai tää enteile jotain?? Mahakipuja ei ole. Rinnat on kipeet ja pahaolo jatkuu iltaisin. Eilen saunassa käydessäni multa tuli toisesta rinnasta nestettä. Ei kirkasta vaan laimean maidon näköistä. Yleensä jos menkat tulee niin ne alkaa heti vuotamaan kuin niagaran putous. Pitäkee peukkuja että kaikki menee hyvin. Keskiviikkona ajattelin testata apteekin omalla testilläSilloin pitäisi menkat alkaa. Plussat sain acon10:llä.
Onnea kaikille plussanneille ja haleja tädin saartamille.
Toivottavasti [color=blue]Nipsu[/color] se on kuitenkin ihan normaalia tuhrua. Jos sulla nyt pitäis alkaa menkat ja se vaan tiputtaa vähän bdbdbd. Toivon parasta täällä!
Ei haittaa mitään, [color=blue]Majita[/color], että meni nicci väärin, sillä oon itse asiassa itekin tässä taannoin testannut sellasia haamuja jotka häipyivät testistä. Mä en nyt muista varmaksi sitä merkkiä, mutta oli sellasia tilattuja liuskatestejä. [color=blue]Piipaa[/color], huomasin että ne testit mitä mulla oli, alkoi kuivumaan siinä 10min. kohdilla ja sillon niihin jäi hetkeksi tummemmaksi näkymään se riivatun viivanpaikka. Kerran ainakin huomasin just 8min. kohdalla sen, mutta voi olla että olikin kulunut jo 10min. ja olin kattonu ajan vaan väärin... Toivottavasti sulla kuitenkin olis ollut ihan oikee haamu!
Kyllä on ärsyttävää kunnei tiedä koska ovis on ollut (jos edes on)... Ens kiertoon, oon lähes varma että sellanen tulee, otan kaikki keinot käyttöön! Voiskin jo pian tilata ovistikkuja.. Ja sitten se greippimehu alkukiertoon, punaviini loppuun, väh. joka kolmas päivä pupuilua, aamulämpöjen mittaus joka päivä sama klo aika, limojen tarkkailu ja niitä raskautta suunnitteleville tarkoitettuja vitamiinipillereitä!!! Eikös siinä oo jo tarpeeks ;))
Äsken touhuilun jälkeen vessassa käydessä tuli ihan mini punertava viiva paperiin, että saapi nähdä onko täti matkalla kylään vai tuliko vaan niin rajusti touhuttua että sain haavan!
Oireet on muuten aikalailla kadonneet. Kylmä on ollut ja iltasin alkaa seiskan aikaan väsyttämään.
-Jeanel kp 34-
Caleo - 13.01. 23:40 (13/13)
Heippa!
Selmiina: +++++++sädetystä sinulle!!!
Töötsi: Tervetuloa, aina mukaan muutama ranskatar mahtuu.
Majita: Pitkäpinnaisuutta piinailuun!
Nipsulle lähetän monta monta tuubillista vauvaliimaa!
marikko: Toivotaan että oireettomuus meinaa plussaa!!!
tiitiaiselle haamun vahvistus säteitä.~~~~~
Guinnes: Iso halaus täältä, toivottavasti jomotus kaikkoaa ja kaikki jatkuisi hyvin.
Täällä menossa 27/26, nou panic.... siis en voi uskoa että olen näin cool.
En edes uskalla ajatella koko asiaa, tuntuu siltä että jos ajattelen etä olisi raskaana niin täti tulee heti. En vielä huomenna testaa, olen illan bileissä ottamatta mitään, sillä viime kierrossa täti tuli kp28 ja sehän on sitten huomenna. Saas nähdä kuinka mamman käy....
Viikonloppuja Keijut!