Onko muilla näin kusipäistä miestä?
Vauva syntyi. Ei tuonut mitään sairaalaalaan. Ei kukkia, ei suklaata saati korua. Tulin kotiin, joka oli sekaisin, likainen, ei ruokaa jääkaapissa, saati laitettuna. Voi VVVV!!!
Kommentit (29)
oli mies meidän sairaalassa olon aikana imuroinut kotona.
se oli
ENSIMMÄINEN
ja
TOISTAISEKSI VIIMEINEN
kerta kun hän on imuroinut.
saas nähdä, jos yllätyn iloisesti kun kakkonen tulee kesällä :)
(ja hei, jos asiat on tosi kurjasti ja mies on paska kusipää,
pitäs varmaa eka yrittää puhua ja kysyä jos jotain asioita voi muuttaa
ja jos ei voi, niin sitten eroaa ja jatkaa elämäänsä)
siitä, mitä itse toivoo äitienpäivänä, jouluna ym. olevan. Ja koska toinen ihminen ei todellakaan ole ajatustenlukija, olen itsekin ottanut sen tavan, että jos joltain spesiaalilta päivältä toivon jotain ihan tietynlaista, kerron siitä hyvissä ajoin. Niin ei sitten tartte murjottaa. Ja tosiaan kerron niin, että mies todella tajuaa, en pelkästään vihjaile ja odota, että ymmärtää viestin rivien välistä.
Mä en ole kertaakaan saannu mieheltä mitään kukkia tai koruja kun olen neljä lasta synnyttäny. Kuuluisko miehen tuoda jotain muka sairaalaan? Mä kun olen käsittäny, että se vauva on se yhteinen lahja, eikä äiti ole mikään poikkeustapaus saamaan ukolta siinä vaiheessa niitä lahjoja. Tuttavatkin kun tuovat , niin vauvalle ja molemmille vanhemmillehan ne lahjat tulee. Eikä kotia kyllä meillä mies siivonut, ei kun eka syntyi , saatikka sitten kun muut ovat syntyneet. Meidän kanssa vietti aikaa sairaalassa. Se merkitsi mulle enemmän kun mitkään siivoilut tai lahjukset!
Tekeehän tietysti nainen ison työn ollessaan raskaana ja synnyttäen vauvan mutta miks ihmeessä siitä pitää jotenkin palkita, että on itse halunnut vauvan ja aina kautta aikojen naiset niitä vauvoja on synnyttäneet. Ostitteko te miehelle sitten jotain, että oli tullut isäksi, siivonnut kodin, ehkä hoitanut muita lapsia sillä aikaa kun olitte sairaalassa vauvan kanssa?
Joo, joo...jalustalle vaan...
Pääasia että tuli itse, oli niin ikävä vaikka vaan yks yö erossa!!!
Koti oli siivottu. Lapsemme syntyi viikko ennen joulua, kotiin päästiin jouluksi. Kuusi oli koristeltu, lahjat kuusen alla.
En mä ainakaan sen takia oo lapsia synnyttäny, että saisin aina mieheltä jotain koruja tms. Kyllä siihen ihan muita syitä on. Kummaa vielä haukkua miestä kusipääksi, outo asenne elämään!
kävi joka paiva olemassa sairaalassa 6-8 tuntia. toi tulleessaan lehtiä, karkkia, limukkaa.
Koti oli siivottu, pöydällä kukkia ja ruokaa ostettu... Teki vielä viikon ajan ruuat meille, sekä kävi kaupassa. Muutaman kerran tosin sanoin, että voisin itekkii käydä ja kävin.
Esikoisen kans ko tultiin kotia aivan hirveä kaaos. Ja ukko nukkui monta päivää... Toista ko odotin niin sanoin, että tilaan meille siivojan. Ei mies luvannut, kyllä hän siivoaa... ei siivonnut. Jos kolmas meille tulee, niin enpä enää keskustele asiasta. Tilaan sen siivoojan.
Mies on muuten ihan hyvä. Leikki lasten kanssa hoitaa niitä ihan vauvasta asti jne. Kotityöt ei vain oikein suju ilman naputusta. Se vikakin siinä on että se elää täysin minun mukaan. siis jos minä olen väsynyt niin sekin on. Kiva sitten olla vaikka 39 kuumeessa ko mies on ihan yhtä saamaton terveenä ko minä sairaana...
Kylläpä alko suututtaan teidän puolesta ko luin noita viestejä.
en tiennytkään että on jotain pakollisia mitä KUULUU tehdä. Ja mikä ihme tuo korujuttu on? Itse en ainakaan tarvitse mitään koruja, ennemmin otan miehen joka oikeasti läsnä ja välittää siitä mitä tapahtuu, osallistuu kodin ja lasten hoitoon jne. Onneksi minulla sellainen mies onkin. Lasta ei vielä ole, mutta jos olen pari päivää matkoilla niin mies sillä aikaa siivoaa kämpän lattiasta kattoon, on kuulemma niin tylsää kun en ole paikalla että jopa siivoaminen on kiinnostavaa
Vierailija: