Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet miten mammojen puolustelu kasvaa ja muuttaa muotoaan?

Vierailija
14.01.2006 |

Esimerkiksi tämä migreenimamma, aluksi hän olis sitä mieltä, että tietää itsekin tehneensä väärin. Sen jälkeen hän ei löytänyt mistään lapsenvahtia. Sen jälkeen hänen miehensäkään ei voinut tulla kotiin. No miksi?? Koska pomo ei päästä, no sehän ei meille riittänyt, seuraavaksi migreenimamma heitti puolusteluksi miehen tajuttoman pitkän tylömatkan, jos vähän vielä jatkettaisiin, miehellä ei varmaan olisi omaa autoakaan käytössä ja oikeastaan hän on sokea eikä lasten isä ollenkaan, ettei hän olisikaan voinut tulla kotiin.

*sekoilen täällä, mutta mulla ainakin on kivaa*

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esimerkiksi tämä migreenimamma, aluksi hän olis sitä mieltä, että tietää itsekin tehneensä väärin. Sen jälkeen hän ei löytänyt mistään lapsenvahtia. Sen jälkeen hänen miehensäkään ei voinut tulla kotiin. No miksi?? Koska pomo ei päästä, no sehän ei meille riittänyt, seuraavaksi migreenimamma heitti puolusteluksi miehen tajuttoman pitkän tylömatkan, jos vähän vielä jatkettaisiin, miehellä ei varmaan olisi omaa autoakaan käytössä ja oikeastaan hän on sokea eikä lasten isä ollenkaan, ettei hän olisikaan voinut tulla kotiin.

*sekoilen täällä, mutta mulla ainakin on kivaa*

Vierailija
2/3 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin ihan samaa kun luin tuota ketjua, että jännästi aluksi omastakin mielestä huono asia muuttuu puolustelun kautta hyväksyttäväksi ja jopa suositeltavaksi käytökseksi. Tyyliin " jättäkää kaikki lapsenne 4 tunniksi keskenään, se kasvattaa luonnetta" :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli: " olenko mielestänne huono äiti?"

Mutta hän ei pystnytkään hyväksymään sitä että vastaus oli: " No ehkä vähän"

:) *silmät ristissä, mutta silti kivaa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi