Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoan teille toisten haukkumisesta nauttiville oikein herkkupalan!

Vierailija
14.01.2006 |

Olen ylipainoinen kotiäiti. Pituus on 170 cm ja painoa on lähes 90 kg. Alkoholi on minulle ongelma, joskus enemmän joskus vähemmän. Saatan helposti juoda arki-iltana 4 0,5 siideriä, jos juon 5 tai enemmän, olen väsynyt... laitan taaperolle aamupalan ja videon pyörimään ja nukun krapulaa pois. Saatan myös laittaa taaperon 2 tunnin valveillaolon jälkeen päikkäreille, kun enää itse jaksa olla hereillä. Ja krapulapäivinä me ollaan vain sisällä, isi vie sitten illalla ulos. Tämä on totta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsesi muka ansaitse parempaa äitiä/perhettä eli onko lapsessakin mielestäsi jotain vikaa?

Vierailija
2/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen " perhe-elämä" ei ole hyväksi lapselle ollenkaan. Älkää ostako sitä sidukkaa, niin ei tule juotuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet apua vaikka perhe-neuvolasta sinua ei paheksuta, vaan ollaan tyytyväisiä että olet niin fiksu että tajuat ongelman ja haluat parempaa lapsellesi. Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeinen masennus on aika tuttua meille monille, varsinkin jos elopainoa on tullut raskauden myötä. Oma itsetunto voi voida pahoin, joka helposti menee alkoholin turteeseen.

Voimia sinulle! Äitejä on kaikenlaisia, sinulla voi vielä olla voimia hakea apua. SE ON VAAN SE HORMOONITOIMINTA!!

Lääkkeet ei aina auta, mutta liikunta auttaa! Lue artikkeleita liikunnasta tulevista hormooneista, niin jaksat lähteä ulos. Ei maailma aina ole paha, mutta jos se on niin iske sitä takaisin. Uskon, toivon ja haluan, että jaksat palata omaan perheelliseen ympäristöösi, missä jaksat olla äiti ja jaksat pitää huolta itsestäsi, että jaksaisit pitää huolta perheestäsi.

TSEMPPIÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme