Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä...??

13.01.2006 |

Nyt on kp 7/28, menkat loppui kp 3.. Nyt sattuu niin maan penteleesti oikealle alavatsaan, ja selässäkin vähän semmosia menkkakivun oireita.. Eikä siinä vielä kaikki.. vessassa käydessä venyvää limaa pyyhkiessä!?!? Ovisko nyt jo!!??? Mulla ei totisesti oo koskaan ennen tullut venyvää limaa muutoin kuin oviksen aikaan.. Sitä ei nyttenkään paljoa tullut, mutta tuli kuitenkin ihan selvästi.. Yleensäkin huomaan että ensin tulee vähän ja sitten se lisääntyy.. siis ihan normaalisti oviksen aikaan..

Nyt en kyllä käsitä.. Miten se nyt jo vois olla ovis...? Mutta mitä muutakaan tuo lima ja nämä kivut voisi muka olla...? x/

glemei *ihmeissään*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kierto noin 24-27pv ja mulla alkaa liman tulo jo kp7 ja sitä saattaa tulla johoki kp13 asti.Ovis mulla noin kp12-13 ja toosi aikasiin alkaa jo valua ;)Ja nippailuja kans on monena pvnä.Olikohan se niin että nippailut enne ovista voi johtua munasolun kasvamisesta,ja sitten irtoomisesta ja oviksen jälkeen keltarauhasen kasvusta.Korjaatkoon joku jos puuta heinää puhuin.

Vierailija
2/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi glemei, mulla kierto 27-29 päivää, useimmiten kuitenkin 28. tässä kierrossa ovisoireet (himotus, limojen valuminen) alkoi jo kp 8. kp 9 testasin ovistestillä selkeät kaksi viivaa ja sitten peuhattiin miehen kanssa. enempää en testaillut koska tiesin ettei ehditä ennen eilisiltaa (kp 15) hommailemaan kuitenkaan miehen kanssa. ovisoireet jatkuivat kp 14 asti. että enpä sit tiedä että milloin ovis oikeasti oli, mutta selkeimmät himotukset, limat ja muut olivat tuon päivä 8-9 tienoilla.

oon kuullut, että jos näin aikaisessa vaiheessa ovuloi niin se olisi huono merkki, munasolu ei ehdi kypsyä kunnolla edellisistä kuukautisista. onko sullakin niukat menkat? mulla vuotoa usein vain kahtena päivänä ja sitten kolmentana pärjään jo pikkuhousun suojilla. niin eikä juurikaan menkkakipuja. ehkä tällä olis tekemistä aikaisen oviksen kanssa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsimax..

Mulla ei tosiaan oo koskaan ennen jo tässä vaiheessa näkynyt limaa.. ovistestejä ei enää ole joten en voi testailla..

Mutta voishan tuo tosiaan johtua siitäkin, että munis kasvaa, niin tulee kipuja.. Ja limaa tosiaan tuli vain vähän, ehkä se tässä sitten taas runsastuu kun päästään lähemmäs normaalia ovisaikaa..

Janese..

Mulla menkat mielestäni suht normaalit, tosin kestävät vain n.3-5 päivää, useimmiten 4.. Mutta eivät mitenkään huomiota herättävän niukat ole kuitenkaan, vaikkakaan eivät runsaatkaan.. (heh, sekavaa..)

Ja yleensä mulla tosiaan on ovis kierron puolivälissä, testeillä oon testannut, ja limatkin sen kertovat..

En sitten tiiä mitä tuo jo näkynyt lima oli.. varmuuden vuoksi kuitenkin eilen pupuiltiin.. :) Nyt ei kyllä pysty sanomaan onko liman tulo lisääntynyt vaiko ei, kun ei pysty erottamaan isännän tuotoksista.. Kipuja on kyllä edelleen.. Saa nyt nähdä kuinka käy...

glemei

Vierailija
4/8 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mulla menkkakipuja jonkin verran.. Ensimmäisenä päivänä yleensä pahiten ja sitten se helpottaa.. Ei mitään suuren suuria tuskia, mutta ekana päivänä yleensä on buranaan turvauduttava..

glemei

Vierailija
5/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun jälkeenpäin ajattelen asiaa, niin mulla oli varmaan ovis joskus kp 12-13 kieppeillä. ja se kp 9 ovistesti varmaan ennakoi ovista, mutta jos olisin testaillut useampana päivänä sen jälkeen, niin testiviivat olis saattaneet vahvistua. ensi kierrossa aion testailla hyvissä ajoin, joka päivä kunnes ovistestin viivat näyttää selkeästi oviksen, ja vielä mittailla lämmötkin niin että saan varmuuden siitä, milloin se oikeasti on.

tsemppiä meille! itsestä tuntuu että tässä kierrossa ei voinut tärpätä (vaakamamboiltiin ainoastaan kp 9 ja kp 15) mutta ensi kierrossa tehdään sitä senkin edestä!

Vierailija
6/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä koskaan tiiä vaikka olis tärpännytkin.. Yleensä se käy just silloin kun sitä vähiten odottaa.. :)

Joka tapauksessa hurjasti +++++++++++onnea!!

Ja tsemppiä tikutteluun mikäli nyt ei tärpännyt..

glemei

Vierailija
7/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran haluan ottaa kantaa tuohon viestiisi, että kuukautisilla (vuodolla, kivuilla tms.) ei ole mitään tekemistä sen kanssa voiko tulla raskaaksi.

... näin minulle sanottiin kun olin 3kk ilman kuukautisia, söin terolutit ja ihmettelin ja vihdoin näytti testi plussaa ja olinkin raskaana. Ihmeissäni soitin neuvolaan ja vastaus oli tämä edellä mainittu; " etkö tiedä......?" että näin.

Onnea jatkossakin!

alisa

Vierailija
8/8 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa taas, kävin kerran gynelläkin koska olin huolissani niukoista menkoistani. sain gyne-ajan sattumalta kp 13. gynen mukaan ei ollut mitään syytä huoleen, kaikki oli ok. hän kertoi että menkkojen niukkuus ei ole este raskautumiselle, se vaan kertoo lähinnä siitä, että kohtu on pienikokoinen. gyne myös mittasi kohdun limakalvon paksuuden ja bongasi ultralla irtoamaisillaan olevan munasolun. kaikki oli siis kiertoon nähden paremmin kuin hyvin... tosin siitä on aikaa 2 vuotta, eikä silloin yritetty raskautua, mutta tulen muistamaan aina gynen innokkaan kehoituksen: " jos vauva on toiveissa niin tänään kannattaisi asialle tehdä jotakin."

pidän plussapeukkuja kovasti kaikille!