o o o Toiveet syksyyn vko 5 o o o
Ja taasen on uusi viikko lähtenyt käyntiin!
Eikun vaan kirjoittelemaan niin uudet kuin vanhatkin.
-kärttyli-
Kommentit (33)
Nyt sitten odottelen Heltsyn ja Tepan uutisia! Paljon plussasäteitä! Oiskin kiva, jos plussia taas ropisisi. Täytyy kurkkia useasti tällä viikolla.
Flunssan kourista
Västis ja Taimi 11+3
etta ultrassa loytyi ne kauan kaivatut sydamensykkeet talta pikkuiselta!
Helpotus oli valtaisa, vaikkei vielakaan olla turvallisilla jailla, heh!
Voikaa kaikki hyvin ja plussatkaa!
-levinia ja hope rv 7+1-
Heltsy, tepa ja muut! Miltä oireet näyttävät? Oletteko testanneet??
Vähän kärsimätön olen kuulemaan tietoja..
täällä piinaillaan edelleen. nyt menossa dpo9 ja yritän malttaa odottaa viikonloppuun testaamisen kanssa. oireet samat mistä jo eilen kirjoittelinkin ja sen lisäksi olen tutkiskellut tuota kohdunnapukkaa tässä kierrossa ja vähän edellisessäkin. kovin se on nyt ylhäällä ja kova ja pieni. toivottavasti hyvä merkki. kertokaa kokemuksia jo raskautuneet jos tietoa! ja näitä rintoja ihmettelen edelleen. ne ei tutulla tapaa tulleet kipeeks oviksen jälkeen ollenkaan (ja nythän on 100 varma et kuitenkin ovuloin), tiedä sitten olisiko se hyvä merkki.
tepaa minäkin jo kaipailen, ja muita tietysti kanssa. no onneksi västis ja levinia pidätte tätä pinoo pystyssä:) heilutuksen ja halit sinne suuntiin!
levinialle vielä tässäkin pinossa onnittelut iloisesta ultra" löydöksestä" !
Piinaviikkolaisille plussatuulia *puuuuuh! puuuuuh!*
Oma napa: Viikonlopun rassannut tuhruvuoto on lähes jo loppu. Nyt vaan odottelen pissit housussa ylihuomisen ultraa...
Tuutis rv 6+2
tätihän se tuli ja päivän etuajassa, alkaa jo mennä usko koko touhuun..
Heltsylle paljon peukutuksia että ois pieni nyytti teille tulossa.
Levinia IHANAA että sydänäänet kuului, onnea vaan loppuajaksi.
terkuin masentuneista masentunein Tepa
Tänne ei kanssa uutta, kohta puoliin alkaa taas vipinä tuolla makkarissa... no, viikonloppuna jo vähän innostuttiin miehen kanssa...
Esikko piru vieköön heräs, murr!
Tepa mä tiedän tasan tarkkaan sun fiilikset! Mua kanssa otti niiiin päähän kun taas menkat tuli. Mutta toivotaan että plussattais ja pian!
Västis ja Levinia on kyllä ihania kun jaksavat käydä vielä täällä kirjoittelemassa! Onnea teille molemmille sylintäydeltä!!!
Katka
voi tepa! iiiiso lohtuhali. voi hitsi kun se tättärä löysi kuin löysikin tiensä teille. ei muuta kun uudella innolla ens kiertoon.
k@tk@lle tsemppiä ja intoa peitonpöllytykseen.
ja tuutupiille heilutukset! kiva kun kävit moikkaamassa.
ON: olo on aika luovuttanut, koko päivän menkkamaista jomotusta. vielä ei merkkejä tädistä mutta tod.näk. tän vuorokauden sisällä ilmestyy. pyh.
Tepalle iso lohtuhali. Tosi kurjaa, että täti ei osaa millään pysyä pois. Voimia tähän kiertoon!
Heltsylle puhaltelen paljon plussasäteitä ja tädin karkoituspuhureita. Älä vielä masennu.
K@tk@lle paljon intoa peittojen pöllytykseen!!
Mukavampaa helmikuuta!!
Västis
meinaa nyt masentaa ihna tosissaan. Ja sitten ihmettelen parata aikaa jylläävää oikean puolen masukipua ku tunnelma on just semmonen kuin oviksen aikana, ja kuitenkin täti vielä kylässä, että mitähän se tämäkin sitten on.
Heltsyn testitulosta odotellessa
Meillä alkoi siis pikkukakkosen yritys tammikuussa vasta noin viikko sitten. Lopetin pillerit edellisiin menkkoihin ja siksi kierrosta ei ole mitään hajua, mutta ollaan siis silti jo " yritetty" . Normaaleiden menkkojen jälkeen kun en enää pillereiden syöntiä jatkanut alkoi 20 päivää kestävä tuhru. Tilasin netistä mielenkiinnon vuoksi tarjouspaketin ovis- sekä raskaustestejä ja huvikseni sitten tänään tein yhden ovistestin kun ollut jollain lailla ovismainen olo. Ja plussahan sieltä tuli! Ihan mahtavaa! :) Eilen juuri pöllytettiin peittoja ja nyt täytyy sitten vain jatkaa aherrusta :D
Tepa: Höh. Tyhmä täti, että pitikin löytää tiensä teille. Häädä se äkkiä pois ja käske pysymäänkin poissa seuraavan vuoden verran...
Mehis: Tärppionnea! Huonosta ajoituksesta ei voi ainakaan syyttää. :)
Omat ultrakuulumiset: Siellä se pieni ihmisen alku köllötteli ja sydän pumputti hurrrjasti!!! Ihanaa! Olin ihan cool ja hymyilin vaan sen lääkärikäynnin ajan, mutta ulos kun päästiin, alkoi hysteerinen pillitys. Oli niin helpottunut olo. Mies oli vähän hämillään, että mikäs sulle nyt tuli.
Viikkoja 6+2 (luulin, että 6+4, noh, mitäpä parista päivästä). Lekuri löysi kohdusta pienen määrän vanhaa verta, kun pyysin, että kattoisi näkyykö mitään selitystä sille viikonlopun vuodolle. Ei osannut sanoa, mistä on tullut, koska kalvot ja istukat yms näytti oikein hyvinvoivilta, eikä siellä mitään merkkejä vuodosta. No, jäi siis arvoitukseksi.
Nyt pitäis soitella neuvolaan. Millonkohan ne mut sinne haluaa? Ainakin toxoplasma-vasta-aineet pitää heti testata. Ja se pimpparaudan streptokokkitilanne jossain vaiheessa.
Uskalsin jo kokeilla äitiyshousuja. Ah, mikä ihana vapaus! Tavan farkut kiristää ihan julmetusti. Ja niissä äitiysfarkuissa mun maha oli niin nätti, ihana vauvapömppö.
Onnesta sekainen Tuutupii ja Pikkuriikki rv 6+2
Olipa ihana tulla lukemaan sun ultrakuulumisia! Onnea vielä kerran
Niin ja tietty myös Levinialle!
Meille ei kummempia. Miehen kanssa viikonloppuna sovittiin, että ellei maaliskuuhun mennessä oo tärppii tullu, niin sit uudestaan noihin hoitoihin. Mutta nyt on kyllä taas niin suuret odotukset meikällä, jotta saa sit muutaman viikon päästä tippuu ja kovaa.
katka kp12/33-41
nyt on se työputki vihdoinkin ohi mistä viime viikolla puhuin. ihanaa, neljän päivän vapaat alkoivat! oonkin kyllä niin poikki väsynyt, et uni on ainakin tarpeeseen. päiväuniakin on ollut pakko otettaa tässä viikon varrella mutta silti väsyttää. huomenna meen kampaajalle, kiva alotus vapaille kun pääsee hemmotteleen heti itteensä. saa nähdä on hinnat alentunut.
mies lähti just hiihtään. pikkasen ois tehnyt mieli kaivaa omatkin sukset varastosta ja mennä pitkästä aikaa kokeileen, mut sit muistin et mun sukset onkin toisella puolella kaupunkia kotonani säilytyksessä. mut ehkä reippailen tässä joku päivä.
minkäslaisia viikonloppusuunnitelmia teillä on? mulla rentoutumisen ja nukkumisen lisäks kaks peliä, onneks kotona niin ei mee reissaamiseen aikaa. sunnuntaina meen viä syömään vanhojen luokkakavereiden kanssa, kivaa mennä vaihtaan kuulumisia pitkästä aikaa.
mehiksellä on kyllä ollut loistava ajoitus oviksen suhteen! tsemppiä sinne päin, toivottavasti saat plussan myös siihen toiseen testiin;)
toivottavasti tepalla jo parempi olo ja tätikin alkaisi taas pakkaileen kamojaan.
ja tuutupiin ultrakuulumisista oli ihanaa ja helpottavaa lukea. ihanaa odotusaikaa!
k@tk@lle ja muille heilutukset!
ON: kp 32/25-34, dpo11. oireita on. välillä sellasta menkkakipusärkyä mahassa ja selässä, et tosiaan luulee et nyt ne alkaa. valkkaria tulee ja kohdunnapukkakin on vielä siellä ylhäällä ja kovana. eilen illalla ja tänään aamulla alavatsalla tuntunut välillä sellasia " viilto" kipuja. lyhyitä repäsyjä tavallaan. en tiä sit tullaanko kohta korkeelta ja lujaa alas mut voi kun tää nyt oikeesti ois sitä. toisaalta tekis jo mieli testata mut en haluu nähä sitä negaa. yritän pyristellä ja malttaa lauantaihin jos sillon ois viä tarvetta.
Hienoa Tuutupii! Varmasti helpotti hyvät ultrauutiset!
Heltylle paljon plussasäteitä! Kuulostaa oikein hyviltä oireilta.
Muille myös paljon plussatuulia ja jaksamista peittojen pöllytykseen! Toivottavasti pian ropisisi paljon plussia. Tepalle paljon tsemppiä uuteen kiertoon.
Kyllä nämä flunssat vievät mehut. Itse joutuu valvomaan ja jälkikasvun kanssa tulee valvottua, joten olo ei ole mitenkään ihana. Kuvotus jo lähti pois, mutta yövalvominen toi kuvotuksen taas vieraaksi. Kunhan nämä sairastelut taas loppuisivat, niin pääsisi nauttimaan talvesta.
Pysykää terveinä!
Väsynyt Västis + Taimi 11+6
että ultra kuulumiset olivat noin hyvät, nyt vaan masua kasvattelemaan hyvällä mielellä.
Heltsyn tulosta jännään nyt ihan tosissaan*peukuttaa*
ja oma olokin alkaa olla jo parempi, juttelin gynen kanssa tänään ja sain puhuttua veikokeet, loppukuusta sitten, niin saadaan tietoa oonko ovuloinu vai en. Nyt taas paremmalla mielellä, mutta enää en anna minkäänlaisten oireiden sekottaa päätäni. sittn vasta jos menkat on myöhässä nii sitten mietitään ja ihmetellään.
Tulin kurkkimaan, josko Heltsy olis jo testannut, mutta ei. Oireet kyllä kuulostaa lupaavilta. Plussaonnea vaan!!!
Omaan napaan ei ihmeempää. Ällöoloa vaan rutkasti ilmassa. Syöminen helpottaa, mutta vain hetkeksi. Pitäis olla koko ajan syömässä jotain. Heh, hyvä tekosyy...
Tuutis ja Minimaalinen rv 6+5
Palasin takaisin noihin ovistuntemusten ja kierron mukaan laskettuihin viikkoihin, kun neuvolassakin halusivat niin tehdä + että huomasin mittavirheen (melkein 1 mm) eilisissä ultrakuvissa, joten pikkutyyppi on kyllä isompi kuin ultrassa mitattiin.
Minä en sitten ollutkaan kirjoittanut tällä viikolla mitään, vaikka aloituksen teinkin.
Heltsylle tosiaan plussasäteitä, ihailen tuota sinun malttia olla testaamatta. Ja oireitakin näyttää olevan...
Toisin kuin minulla, oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Joten nyt tässä vain odotellaan joko menkkoja tai raskaustestintekoa. Piinaviikko alkoi siis eilen.
Lääkärissä on tullut juostua. Alipainon vuoksi kävin vastaanotolla ja ottivat verikokeet, joista ei löytynyt mitään. Kai se vain on uskottava, että olen luonnostani tällainen ruipelo. Sitten kävin näyttämässä alapään haavaumiani terkkarilli, joka tokaisi pää jalkoni välissä, että onpas mielenkiintoista. Lähetti sitten labraan hiivatesteihin. Ja sieltä sitten löytyikin jotain q-soluja??? Ja siihen sain sitten viiden päivän kuurin. Voihan se olla, että nuo solut, jotka siis ovat jotain hiivan tyyppisiä, voivat vaikuttaa siihen, etten pamahda paksuksi, en tiedä. Tietääkö joku?
Apteekissa ollessani päätin sitten tuon kuurin lisäksi ostaa myös raskaustestin... Lähdetään keskiviikkona viikon reissuun ja silloin pitäisi myös testata, että se sitten niistä suunnitelmista, etten tuhlaisi rahojani testiin ja marssisin suoraan yths:lle testauttamaan. Pahahan se on perjantaina siellä käydä, kun ollaan tien päällä.
No juu, mutta lounas kutsuu. Intoa yrittäjille ja vielä onnea kaikille hyvällä menestyksellä plussanneille.
-kärttyli-
Mähän oon tällä viikolla ollut ahkera, hih!
No, niin asiaan... Viikonloppuna onkin sitten tiedossa makkari hetkiä miehen kanssa... Täytyy yrittää olla ahkera, jotta sais mahdollisimman paljon simppoi...
Tää vauvakuume ei kyl yhtään helpottanut kun eilen kävin yhden kaverin 2½viikkosta tytyy kattomassa. Haluu myös!!!!
Missäs vaiheessa Västis on päässyt noin pitkälle? Ei, vaan hyvä homma että on mennyt hyvin, vai onko? Kato, kun ei meitsi muista, ootkos jo käynyt ekas ultras? Paljon jaksuja!
Niin ja Levinialle kanssa!!!
Ja kaikille muillekin!
Kärttyli, saankos kysyä, minkäslaisia ne haavat on? Mulla on kanssa tuolla alapäässä jotain ihmehaavoja, ja välillä ne kutiaa ihan himona, eikä auta muu kuin rapsutus, ja sit tulee verta... Täytyy mun ens viikolla kanssa käydä lääkärissä! Josko sillä tosiaan ois jotain vaikutusta tuohon raskautumiseen...
katka kp 13/33-41
uusi viikko ja uudet kujeet. missäs kaikki oikeen on. nyt kertoileen viikonlopusta vaikka jos ei muuta.
tepan kuulumisia tulin jo kurkkaamaan, mutta ei näy vielä..
ON: kp 29, dpo8. jännittävää odotusta ja piinailua. joitain oireitakin sitä on havaitsevinaan mutta en tiedä sitten, niin se oli viime kierrossakin ja kuitenkin se tättärä löysi paikalle. valkkaria tulee, sellasta jännän paksua, toisaalta juoksevaa mut ei sit kuitenkaan. ja mahaa nippailee ja juilii välillä. joops, mut ei parane hötkyillä. vielä on matkaa.