Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen vauvan syntymää moni sanoi auttavansa, koska muistaa millaista on vauvan kanssa...

Vierailija
13.01.2006 |

Mutta. Nyt kun vauva puolivuotias yövalvottaja ja minä (ja mies myös) he***tin väsynyt, ne samat tyypit kuittailee vain, että " Ei toi oo mitään, silloin kun meidän vauva oli pieni minä hoidin sitä yksin 40 asteen kuumeessa..."

Tuntuu että sukulaisnaiset on riemuissaan siitä että olen loppu. Olen yrittänyt pyytää apua, mutta vastauksena on lähinnä naurua ja " sellaista se on" -hymistelyä. Tiedän kyllä etten ole ainoa väsynyt äiti, mutta tästä on kyllä leikki kaukana välillä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat viedä päivisin vaikka vauvaa vaunuissa ulos hänen nukkuessaan.

Saisit edes silloin levättyä ja vaikka vähän nukuttua, että jaksaisit sitten yöllä valvoa.

Minunkin kaksi poikaa olivat vauvoina tosi huonoja nukkumaan enkä oikein iljennyt pyytää vanhemmiltani apua vaikka tiesin, että he olisivat sitä varmaan mielellään antaneet.

He eivät tienneet väsymisestäni.Sitä vaan olevinaan sinnitteli ja toivoi jaksavansa vaikka tuntui, että pää leviää jos en saa nukuttua.

Mies tuli sitten iltaisin pelastamaan tilanteen ja meni ajelemaan autolla vauvan kanssa,että sain nukkua.

Vierailija
22/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se apu voisi juuri olla tuota koiran pissatusta tai siivoamista tai ruuan laittoa, että sen aikaa voisi itse pötkötellä vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun tuli töistä klo 16-17, hän söi ja lähdettiin kahdeksi viiva kolmeksi tunniksi ajelemaan, JOKA ILTA. Esikoinen nukkui niin kamalan huonosti, oli hankala nukahtamaan ja yliväsyneenä huusi vain rauhoittumatta ollenkaan. Ajeltiin aina illalla niin että saatiin vauva nukkumaan ja yliväsymys -kierre katkeamaan (päivällä nukkui vartin pätkiä, heräili, uudelleen nukahtaminen tosi vaikeaa). Yöunille saatiin sitten vähän helpommin, kun vauva ei enää ollut yliväsynyt ;)

Vierailija
24/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsetkö meille huomenna klo 18-20 työntämään vauvaa kärreillä tmv...

minä en ainakaan uskaltaisi tuoreeseen vauvaperheeseen tuppautua häiritsemään, vaikka siellä kuinka oltaisiin väsyneitä, ellei joku todella sanoisi, mitä haluaa.

Vierailija
25/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti ne avun tarjoajatkin osaisivat olla konkreettisia, soittaa ja kysyä " miten voisin auttaa? haluatko että vien vauvan vaunulenkille, vai tarvitsetko siivousapua tai haluatko että laitan teille ruokaa tai vien koiran ulos?"

Vierailija
26/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne avuntarjoamiset on sitä " let' s make lunch some day" eli kun jotain pitää sanoa raskaana olevalla niin luvataan muka apua. ja kun tilanne on päällä niin eipä kuulu mitään. itse pitäisi jaksaa sitten soitella ja tilata joku apuun " torstaina klo 18-20" . milläkö todennäköisyydellä uskotte sen käyvän sille apua tarjonneelle? ettei vaan olisi kokous tai ylitöitä juuri silloin?

Miksei se aluperin apua tarjonnut voisi itse soittaa ja sanoa vaikka että " ensi lauantaina minulla on vapaapäivä, missä välissä voisin tulla teille ja auttaa ja mitä apua haluaisit" ?

Vierailija
27/27 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaan mahtuu paljon ajattelemattomia idiootteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi