Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme mua vaivaa? (Pakko avautua...)

Vierailija
13.01.2006 |

Ihan pakko saada tää ulos! Mä siis opiskelen, mulla on mies ja kaks lasta. Ollaan tämä viikko oltu vähän niinkuin " harjoittelemassa" . (labrassa) Meille esiteltiin maanantaina ihmiset, siis vähän niinkuin opettajat (assistentit) ja siinä sitten oli semmonen aika nuori tyttö (about vähän alle 30, ite oon 25). Kun mä näin hänet, mä jäin vaan tuijottamaan! En siis kuullu mitään mitä tässä infotilaisuudessa puhuttiin, kaikki meni " ohi" . Joka päivä huomaan vilkuilevani tätä ihmistä, joka on siis NAINEN ja tänään sitten hän puhui mulle ekaa kertaa ihan kasvotusten ja mä menin ihan punaseks ja aloin vapista ja sydän alkoi tykyttää ihan hulluna, ja enkä siinä sitten pystyny kun vaan änkyttää. Joka ilta oon vaan ajatellu häntä ja yhtenä yönä nähnyt untakin hänestä. Tästä " haaveilusta" tulee semmonen ihana lämmin olo ja perhoset kutkuttaa vatsassa.. Hän on ihan tavallisen näköinen, ei meikkaa, hiukset ponnarilla, aika lyhyt, mutta jotenkin hän on vaan niin uskomattoman kaunis... Oon joskus nuorempana jotain sekoillu ystävättäreni kanssa kännissä, mutta muuten on kyllä ihan miehet vaan kiinnostanu tähän mennessä...

Siis mikä mua vaivaa?? Oonks mä yhtäkkii muuttumas lesboks vai mitä?? Tätä on jo viikon jatkunut! Kertokaahan, onko muille käyny näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse naimisissa miehen kanssa-ollut jo 7vuotta.

Mutta tiedostan, että jotkut naiset saavat minut hulluiksi.

Kun se tunne tulee, annan sen viedä, ja nautin.

Kyllä se sitten helpottaa jos on helpottaakseen.

Jos ei, niin annan kohtalon määrätä jatkosta.

Vierailija
2/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt opiskellu puolisen vuotta. Siitäkin varmaan johtuu... Joo, ajattelin sitäkin että oon ollu niin stressaantunu ja oireilen tälleen sekoamalla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan et anna sen mennä pitemmälle :-). menee ohi jos on mennäkseen. eiköhän pitkissä parisuhteissa tapahdu just tuommosta!

Vierailija
4/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna mennä vaan, koska toista yhtä ihanaa tilaisuutta ei varmaan tulisi.

Vierailija
5/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai on niin 100% hetero, ettei ikinä eikä missään tilanteessa kukaan saman sukupuolen edustaja herätä minkäänlaisia tunteen poikasiakaan. Ei tuo sinun tilanteesi sinusta lesboa tee, todellakaan. Tunteet tulevat ja menevät.

Vierailija
6/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se todellakaan VOISI mennä koskaan pidemmälle. Noh, täytyy vaan nauttia! On aika ihana tunne. Varmaan joskus teininä viimeks tuntunut tältä.

-ap-

Vierailija
7/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joillakin tuo ihana tunne on elinikäinen=)

Vierailija
8/8 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikai tollanen ihastumisen tunne kuitenkaan kenelläkään elinikäinen ole. Vai? Eikös se arki nyt kuitenkin tule vastaan kumppanin sukupuoleen katsomatta?