MELKEIN SUKUA JULKKIKSELLE!
Kommentit (37)
jossa esiintyi robbie williams. käveli siinä katsojen vieressä semmosia portaita, toivon koko ajan, että kävele mun ohi. :) heh, ja pääsin osaksi robbien showta, antoi suukon kädelle ja katsoi silmiin kun lauloi samalla :D aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.
Mä näin George de Godzinskyn kalsarisillaan. Olen Tarja Halosen kanssa teatterissa; pressa istui mun takana ja huomasin sen vasta kun lähdettiin pois!
oli yläkerran naapurini. Muistan,kun Idols alkoi ja yläkerrasta kuului aina laulua.Sanoin vitsinä kavereille,että " mikä Idols se luulee olevansa,kun aina laulaa!" Myöhemmin vasta tajusin,että kas,Idols tosiaan... Kuuntelin aina mitä biisejä hän harjoitteli... :D
teatterikurssilla kaks vuotta:)
Enon vaimon siskon miehen sisko on ollut naimisissa Isto Hiltusen kanssa.
Tyttäreni seisoi Faces-festareilla Tarja Halosen vieressä.Sain Mauno Koiviston nimmarin,kun oli vaalikiertueella 80-luvun alussa.
Siivosin takahuoneen Apulannan jäljiltä..
Heitin Neumannia isolla muovisella rannerenkaalla päähän vuonna 86.On näitä paljon,kerron,kun muistan ,lisää:P
Mikko Alatalo on isän pikkupikkuserkku tai jotain.
Olen imettänyt Merja Larivaaran ja hänen vauvansa vieressä. Ohhoh!!! Vauvamme samanikäisiä.
Lapseni kummitädin serkut on moottorijengin pomoja, Korisevan serkku on saman lapsen kummi kuin minä, Helvi Sipilä on mummin serkku, lapseni toisen kummitädin isä on Aake Kallialan pikkuserkku... Että tosi julkkiksia ollaan!!!:-)
Tietääkseni sillä vaimo ja lapsi....
jääkiekiekkoilija tony virran kanssa, kun sillä nyt kuitenkin vaimo ja lapsi...?
kun se eka vaimo ... kaverin serkku, eikä sillä oo veljeä????
Enon vaimon siskon miehen sisko on ollut naimisissa Isto Hiltusen kanssa.
Vierailija:
jääkiekiekkoilija tony virran kanssa, kun sillä nyt kuitenkin vaimo ja lapsi...?
Ville Valon kihlattu mun siskon paras kaveri. =)
laulanut presidentti Martti Ahtisaarelle ja hänen vaimolleen,
ollut samalla saarella Osbournesien ja Michelle Pfeifferin kanssa ja lentänyt samalla koneella Vesa-Matti Loirin kanssa
;D
Mulla on vahvat siteet sinne hoviin. Taidanpa iskeä sen Williamin!
lisäksi olen ollut tuukka temosen kanssa samassa koulussa.... ja lisäksi rasmuksen poikien kanssa rinnakkaisluokalla ja paulin kotona kuuntelemassa kun pauli soitti kitaralla j.karjalaisen " hän" ... =D oi niitä aikoja! terkkuja vaan paulille!! =D t.hanna
Jyrki Hämäläinen kuuluisa rokkikirjoittaja oli Ibizalla samaan aikaan lomalla.
Olen saanut Armi Aavikolta nimikirjoituksen vuonna 1978 ollessani pikkutyttö
Toinen entinen oppilaani oli Idolsissa ja kaverini entinen oppilas on Teuvo Lomanin avomies!
Tarja osti kumisaappaat.