Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko te koskaan tällaista päiväunelmointia

Vierailija
08.03.2010 |

eli siis itse aina toisinaan, jos saan inspiraatiota jostain (esim. tapaan komean/mukavan miehen) kehittelen sitten vaikkapa kodin rauhaan päästyäni ja sohvalla/sängyllä rauhassa makaillessani kivan päiväunelman tästä miehestä. (vaikka illalla ennenkuin nukahdan)

En tarkoita (välttämättä) mitään seksifantasiaa, mutta siis kehittelen mielessäni kuinka tapaan tämän miehen, mitä puhumme ja minne menemme, kuinka tapailemme muutamia päiviä/viikkoja, mitä teemme yhdessä, mitä juttelemme, miten olemme, miten meillä tulee ensimmäinen riita jostain asiasta.. ja kuinka olemme ensi kertaa sängyssä(kin)

ja sitten olen niin rakastunut siihen kuvittelemaani mieheen. Muutamia kertoja saatan kuvitella koko "romanssin" uudelleen, kunnes kyllästyn ja mies unohtuu.

Sitten sama taas joskus, kun tapaan jonkun ihanan.

(IRL Avioliitossa olen, ja nämä päiväunelmat ovat ihan vain unelmia, ei käy edes mielessä että yrittäisin toteuttaa tai edes harkitsisin vakavasti mitään sivusuhteita)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviovaimo vuodesta -97.

Miehen kanssa menee hyvin ja rakastan miestäni mielettömästi, mutta nuo "päiväunelmat" ovat osa minua ja salaisuuteni. Ne ovat tyhmiä kertomuksia tai satuja minusta ja jostain tapaamistani ihmisestä. Se ei johda koskaan mihinkään, en sitä edes haluaisi, mutta haluan kuitenkin säilyttää uneni ja fantasiani, enkä suostu huonoon omaantuntoon. =)

Vierailija
22/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitän kokonaisia uusia maailmoita tyyliin: olen jossain kaukaisella planeetalla asuva kapinallinen avaruusagentti, sellainen Han Solo -tyylinen, mutta nainen. Olen kehitellyt kokonaisen elämäntarinan tälle henkilölle dramaattisine menneisyyksineen ja erittäin yksityiskohtaisine ympäristöineen.

Toinen mielikuvitusminäni asuu puolestaan sellaisessa Taru Sormusten Herrasta -tyyppisessä fantasiamaailmassa, jossa tapahtuu kaikenlaista pelottavaa ja mieletöntä. Sinne sitten sijoittelen välillä seksifantasiaa, välillä eeppistä rakkaustarinaa, vöillä sotajuttuja, minä tietenkin pääosassa... : D

Olen 35 v ja kolmen lapsen äiti. Kerron lapsilleni keksimiäni satuja ja tarinoitakin näistä kahdesta fantasiamaailmasta. Olen kai aika pimeä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuollaisia(kin) silloin kun on enemmän ollut aikaa :D Nyt pienen vauvan äitinä ei ole ollut aikaa,mut nuorempana ja kun mulla oli vain yks isompi lapsi niin kun oli aikaa unelmoida enemmän niin mulla oli myös fantasia-maa :D

Mulla oli kylläkin enemmän Weiss/Hickman tyylinen :D:D

22

Vierailija
24/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään kovin syvällisiä päiväunia, mutta kuitenkin sellaisia että eläytyy voimakkaasti mukaan. Tyypillistä niille on että ne sijoittuu tulevaisuuteen, ja vaikka se olisin minä joka niissä seikkailee, ei se kuitenkaan ole minä. Esimerkiksi voi olla tummat hiukset vaikka minulla ei olekaan tms. Tietysti yleensä aina kaunis ja hoikka nainen ;) . Aiheet voi olla mitä vaan, "elämäni ulkomailla", "elämäni 10 kg hoikempana", "elämäni tanssijana", "elämäni maalla", "elämäni jonkun toisen miehen kanssa", "elämäni uusperheen äitinä", "elämäni omaishoitajana", "elämäni sijaisäitinä", "elämäni ensi kesänä", "elämäni toimitusjohtajana", "elämäni siinä yhdessä myynnissä olevassa talossa" jne eli mitä jos... Osa saattaa tosin myös olla sellaisia menneisyyteen sijoittuvia, aiheella mitä sitten jos olisinkin tehnyt näin. Olen myös harrastanut tätä ihan lapsesta asti, aiheet muuttuu tietysti.

Vierailija
25/31 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiehtovaa vaihtelua elämään tuo tämä haaveilemattomuus.

Voi 14 ja 16...

Onpa teidän elämänne tylsää ja väritöntä.

Vierailija
26/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden sisäisten romanssieni vuoksi. Kohteet vaihtelevat todellisten ihmisten ja mielikuvituksen tuotteiden välillä. Mielikuvitusmiehiltäni suvaitsen myös käytöstä, joka ei todellisuudessa viehätä minua lainkaan, mustasukkaisuutta, lievää agressiivisuutta ja hurjia riitoja, jotka päättyvät kiihkeään sovintoon. Seksiä päänsisäisissä suhteissa on todella vähän. Olipa hauskaa huomata, kuinka yleisiä tälläiset oman elämän harlekiinifantasiat ovat.

Vierailija
27/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna erään päiväunelman.Olen sinkku ja toisinaan siinä on hyvätkin puolensa. Uskomattoman komeaa miestä katselin pitkään ja luulin,ettei hän huomaakaan,kunnes yllättäen tulikin juttelemaan...Elämä on jännää. Jossain myöhemmässä elämänvaiheessa tyydyn ehkä vain unelmointiin.

Vierailija
28/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kenenkään kanssa.

Vierailija
29/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään kovin syvällisiä päiväunia, mutta kuitenkin sellaisia että eläytyy voimakkaasti mukaan. Tyypillistä niille on että ne sijoittuu tulevaisuuteen, ja vaikka se olisin minä joka niissä seikkailee, ei se kuitenkaan ole minä. Esimerkiksi voi olla tummat hiukset vaikka minulla ei olekaan tms. Tietysti yleensä aina kaunis ja hoikka nainen ;) . Aiheet voi olla mitä vaan, "elämäni ulkomailla", "elämäni 10 kg hoikempana", "elämäni tanssijana", "elämäni maalla", "elämäni jonkun toisen miehen kanssa", "elämäni uusperheen äitinä", "elämäni omaishoitajana", "elämäni sijaisäitinä", "elämäni ensi kesänä", "elämäni toimitusjohtajana", "elämäni siinä yhdessä myynnissä olevassa talossa" jne eli mitä jos... Osa saattaa tosin myös olla sellaisia menneisyyteen sijoittuvia, aiheella mitä sitten jos olisinkin tehnyt näin. Olen myös harrastanut tätä ihan lapsesta asti, aiheet muuttuu tietysti.

olen kuvitellut olevani ainoa joka tällaista hömppää harrastaa ;D Yleensä kuvitelmiin tulee joko Russel crowe elokuvasta Gladiaattori tai Edward Cullen Twilightista...

*poistuu nolona takavasemmalle*

Vierailija
30/31 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vikaa" hienoja romaaneja kirjoittaisitte.

Vierailija
31/31 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu USKOMATTOMALTA, että tämä ominaisuus on olemassa! Onko se sama asia, kuin "lucid dream" ? Ja miten ominaisuus vaikuttaa tekemiseenne - pystyttekö hyödyntämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä