Lue keskustelun säännöt.
Hahhahaa tosikiva,
13.01.2006 |
sain uuden työpaikan shampanjaa tai oikeastaan kuohuviiniä on kumottu.
Mutta nyt pitää mennä lääkärintarkastukseen ja tänään selvisi, että työterveyslääkäri, jolta täytyy saada todistus terveyden tilasta on yläaste-aikainen pusikossa pussailukaveri.
Kiva tavata 15 vuoden ja 30 kilon jälkeen, toivottavasti ei muista, onneksi on ainakin sukunimi muuttunut.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ois kivaa törmätä vanhoihin tuttuihin ;)