Onko sitten nelikymppinen liian vanha tälle palstalle?
Kommentit (13)
En koe olevani liian vanha tänne. Mikä juttu tää nyt on, miksi yli nelikymppinen pienten lasten äiti olisi tänne liian vanha?
44 ja lapsi 6. Uutta vielä yritän.
Mutta ette toki ole liian vanhoja palstailemaan:)
Minä olen 38-vuotias ja nuorin lapsi on 1v3kk, uusi vauva tulossa syksyllä. Mutta todellakin olen liian vanha tälle palstalle, sen verran nuoria täällä tuntuu muut olevan. Sen huomaa jutuista.
Voi Voi, ihmiset on nykyään niin nuorekkaita ja jos on terve, niin varmasti selviää lapsen kanssa ihan mainiosti.
Voi Voi, ihmiset on nykyään niin nuorekkaita ja jos on terve, niin varmasti selviää lapsen kanssa ihan mainiosti.
Eihän perhe tarkoita vaan pikkulapsiperheitä.
Perhe-lehden palstalla on mielestäni oikeus keskustella ihan jokaisella, koska jokainen kuuluu johonkin perheseen.
(pojat 6v ja 8v) äiti), mielestäni "oman ikäistä" porukkaa on täällä melko paljonkin.
mielestäni ihan oikeutettu keskustelemaan täällä.
Eihän perhe tarkoita vaan pikkulapsiperheitä.
Perhe-lehden palstalla on mielestäni oikeus keskustella ihan jokaisella, koska jokainen kuuluu johonkin perheseen.
Onko paljonkin vanhojen äitien lapsia sijoitettu pois kotoaan? Miten näkyy liika vanhuus?
Normaali 2-kymppisten ei kuulukaan istua av:llä iltojaan, vaan viettää iltaa juhlien kavereiden kanssa.
ja en koe yhtään levani liian vanha palstalle, nuorin lapsi on 10v.
Ja minusta tänne ei ole kukaan liian vanha, turhaan vaan ennakkoluuloa nuoremmilta, ne ei tajua ettei ihmisen mieli vanhene, kroppa vain.