Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahdet polttarit?

18.07.2008 |

Olen kaasona lapsuudenystävälleni ja koko ajan ajatellut että tehtäviini kuuluu myös polttareiden järjestäminen.

Olen saanut morsiamelta listan ihmisistä jotka hän polttareihin haluaa, eli morsian on ajatellut samoin kun minä.

Nyt kuitenkin sain puhelun morsiamen työkaverilta, joka ilmoitti että heidän työpaikan porukka on järjestämässä polttarit ja olivat päättäneet kutsua myös kaason mukaan.

Menin tästä ihan hämilleni ja tuli tosi pettynyt olo, ikäänkuin tässä olisi astuttu varpailleni!

Nyt mietin, että onko se hölmöä jos minä järjestän "omat" polttarini ystävälleni...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se olisikin muuten hauskaa, mutta kun nämä työkaverit olivat päättäneet kutsua vain kaason, muuten tulisi "liian" paljon väkeä. Ovat suunnitelleet jo päivän aamusta iltaan, eli en edes itse pääsisi vaikuttamaan mihinkään.

Vierailija
2/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans sitä mieltä, et järkkäät ne polttarit välittämättä työpaikan polttareista. Ne teidän polttarit ovat kuitenkin "ne oikeat" (jos näin voi sanoa) ja työporukka ehkä vaan keksii muuten vaan jotain hauskaa, että pääsevät duuniporukalla vähän viihteelle. Ehkä voitte keskenänne sopia, että duunipolttareissa ei olisi näitä perinteisiä polttaritaikoja ym. vaan se olisi enemmän sellainen bilepäivä vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan olisi kiva, jos myös ystävät muistaisivat, elleivät he mahdu tuohon jo järjestävään porukkaan. Itselle kävi niin, että kaasoksi pyytämäni henkilö ei ilmeisesti "tiennyt rooliaan", muut ystävät eivät arvanneet astua kaason varpaille ja näin ollen jäi polttarit pitämättä.

Vierailija
4/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et työporukka järkkää omansa ja muu kaveripiiri omansa.

Vierailija
5/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää työporukan kanssa yhteiset polttarit, eli kaikki kaverit sinne mukaan. Luulisi olevan vain hauskempaa, kaikki morsiamen ystävät ja työkaverit samassa niin tutustuisi uusiin ihmisiinkin.

Vierailija
6/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi myös niin, että kukaan ei uskaltanut keltään kysyä ja olettivat, että joku järjestää polttarit ja polttareita ei siis juhlittu. Mielestäni annat työporukan juhlia omana ryhmänä ja järkkäät toiset polttarit hyvin ystävien/sukulaisten kesken!