Yatäväni halveksii lastani
lapsi tekee ystävän mielestä kaiken väärin ja kertaakaan ei ole lapselle sanonut mitään mukavaa (lapsi 5v)
sanoi että jos hän joskus saa lapsen niin tekee kaikkensa ettei siitä tule samanlaista vaan täysin päinvastainen
minulle tuli tästä erittäin huono mieli
(lapsi on vain oma itsensä, kun ystävä tulee paikalle niin muuttuu jotenkin erinlaiseksi) vaistoaa varmaan ettei hänestä pidetä
mitä mieltä
Kommentit (12)
ettei omasta lapsesta tulisi samanlaista, aivan kuin olisi minu vikani että lapsi on " tuollainen"
Aivan normaali on, ehkä hieman tavallista vilkkaampi
joka halveksisi lastani. En suostuisi kuuntelemaan ollenkaan tuollaista, ekasta sanomisesta olisin jo varmasti katkaissut välit.
Vaikkei kemiat natsaisi taikka mikä vaan, niin ei sitä sanota. Tuohan on samaa kuin haukkuisi päin naamaa, vaikkei tiedä asiasta mitään.
Jokainen lapsi tietysti osittain oppii asioita vanhemmiltaa, osin ympäristöstään ja paljon lapsessa on myös jotain mikä tulee hänestä itsestään. Lapsen käytös ei ole vain yhden ihmisen kasvatusta ja toisekseen mikä yhdestä on lapsessa huonoa, niin toisesta se voi olla hyvää: tempperamentti jne.
Älä pahoita mieltäsi, vaan ajattele vain, kaverillasi ei sillä hetkellä todellakaan ollut kaikki kotona.
samalla minun huomiostani, että voiko johtua siitä että lapsesi käyttäytyy erilailla ystäväsi seurassa
Tuntui että hän vihaa lasta, vaikka olivat nähneet noin 15 minuuttia. Ihmettelin asiaa sillä käytös ei todellakaan ollut aikuismaista.
Myöhemmin sain tietää ettei rouva itse voinut saada lapsia, ilmeisesti halusi torjua kaikki lapset.
Perhetutut kun odottivat vauvaa, he sanoivat, että tulkoon lapsesta millainen tapansa, mutta ei sellainen kuin minä olin.
Minun äitini kertoi tämän minulle. Vihasin itseäni koko lapsuuajan. Ei se varmaan kaikki johtunut siitä, mutta osa kuitenkin. Joten please, älä mainitse sanallakaan lapsellesi ystäväsi mielipidettä. Älä nyt, äläkä koskaan.
Ihminen minustakin kasvoi. Kasvaminen oli vain niin vaikeaa.
toivon että jos joskus raskaaksi tulee että hänen lapsestaan tulisi villi ja ylivilkas. Tuntuu ettei todellakaan pidä lapsista, ei sitten ollenkaan
Aina kun lapseni tekee tai sanoo jotain niin kaverilla tulee sellainen ilme että voi vittu mikä kakara
oli sitten joku lause jostain piirretystä tai muuta lasten torinoita
ei tunnu tuokaan kivalta
Ap
esta jostain syystä perustaisi suuremmin. Ystäväsi ei ole tainnut koskaan kasvaa aikuiseksi. Itsesi ja lapsesi tähden: etsi parempia ystäviä tai tapaa ainakin tätä " ystävää" harvemmin ja ilman lastasi. Ja tämä kaikella ystävyydellä, vaikken sinua tunnekaan.
Lapsi näkee tyypin ilmeet ihan varmasti ja ymmärtää.
jos aikuinen ihminen ei tule toimeen kaverinsa lapsen kanssa on vika taatusti AIKUISESSA eikä lapsessa! ja ap täytyy sanoa että niin sanottu ystäväsi on todella törkeä, kun kehtaa vielä sanoa lapsestasi noin. Jokainen normaali AIKUINEN ymmästää kyllä jos lapsi on vilkas (ja kenties vetää pientä showta) kun kotona on vieraita.
itse dumppaisin vastaavan ystävän miettimättä!
Ei tuollainen käytös ole ystävyyttä. Äidin tehtävä on suojella lastaan, en ikinä päästäisi kotiini ketään aikuista joka vihaa viatonta lastani. Ajattele asiaa lapsen kannalta. Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin ystäväsi, hanki parempi kaveri.
Oli sitten kyseessä lapsi, aikuinen tai vanhus. Joskus ei kertakaikkiaan kemiat vaan natsaa ja joku ihminen nostaa kaikki inhon tunteet pintaan. Harmi että asetelma on tämä. Itsekkään en tykkää erään kaverini lapsesta, enkä mä voi mitään sille!Mut en mä sitä mitenkää mainosta...mut kai sen äiti vaistoo..ja lapsikin.
En osaa selittää, mut musta se pentu on vaan niin ärsyttävä kaikkineen vaikkei hän todella ole mitään pahaa tehnyt tms!!!Tutkimaton on ihmismieli!