Kuinka paljon teillä maksanut keittiöremontti?
Jos siis on remontoitu. Millainen remontti tehty?
Kommentit (5)
Keittiönetistä saa edulliset hyvännäköiset kalusteet ja jos vähän osaa itse tehdä niin säästää ainakin asennuskustannuksissa, kun itse laittaa paikalleen.
Siis kaikkineen ja sisältäen täydellisen saneerauksen(seinät,lattia,katto)
Pelkät kaapistot maksoi jo 5000(ja oli vielä alennuksessa puoleen hintaan)
Mutta me ollaan tehty kaikki ite.
Iso keittiö, kaappeja 3 seinällä. Ovet MDF-levyä. Laitoimme paljon laatikostoja, ne ovat kaappeja kalliimpia. Hintaan sisältyi pelkkä astianpesukone, lisäksi ostimme jenkkijääkaapin ja pakastimen. Liesi oli vielä sen verran hyvä että jätimme sen.
Liesituuletin ja hanat tuossa hinnassa mukana, kuin myös kaakelit.
Mies asensi kaiken itse.
remontoitiin kokonaan ja kustannus ilman kodinkoneita oli n. 11 000 euroa. Kodinkoneiden kanssa ssiis muistaakseni n 14000. Keittiö on A´la Carten mallistoa. Kettiön tasot nostavat hintaa huimasti. Meille tuli kivitasot ja nekin vielä kalleimmasta päästä (Labrador blue), joten ilman niitä oltaisiin päästy aika paljon halvemmalla, mutta kyllä niistä kannatti maksaa!!! Tokihan varmaan keittiö netistä saa halpaa, mutta siitä onko ne hyvännäköisiä ja laadukkaita, onkin asia erikseen! niin, ja mekin tehtiin alusta loppuun itse. Ainoastaan sähkö ja putkimies tietty kävi tekemässä ja tarkastamassa viralliset jutut.
Koko keittiö aluasta asti uusiksi, siis tuon verran maksoi rungot,ovet, vetimet, tasot ja asennut siihen tietysti vielä kodinkoneet päälle.