Halonen on rohkea nainen, on kulkenut omaa tietänsä koko elämänsä
eikä yrittänyt miellyttää muita. Yksinhuoltajuus, au-lapsi, kirkkoon kuulumattomuus, Setan puheenjohtajuus ym. ovat kaikki aika rohkean ihmisen juttuja, siis erityisesti jos on polittiikko joka on julkisuudessa ja tässä tapauksessa vielä presidentti.Sehän näitä konservatiiveja perseennuolijoita ärsyttääkin. Halosta kannattavat eniten esim.taiteilijat, nuoret ja asioita vähän syvällisemmin ajattelevat ihmiset. Sitä paitsi on hienoa että meillä on nainen presidenttinä, sata vuotta sitten naisilla ei ollut edes äänioikeutta.
Kommentit (6)
ja painu jonnekin helvetin 1600-luvulle. Siellä sulla on onnellinen elämä ilman minkäänlaista oikeutta vaikuttaa yhteiskuntaan ja anna meidän muiden rakentaa täällä parempaa yhteiskuntaa niin naisille kuin miehille! ap
huonompaan suuntaan ollaan koko ajan menossa!
ja lähtisin kyllä aikakoneella jos voisin!
-2-
Tasa-arvoa tuputetaan, eri asia haluaako ihmiset sitä.
pienempää palkkaa kuin miehet. Eikä Halosen kannattajt käske kenenkään painua vittuun, itse kehotin painumaan 1600-luvulle, jos ei kestä että naisia kohdellaan niin kuin täysivaltaisia ihmisiä! Onhan se ihan kaamea tulla kohdelluksi tasa-arvoisesti miesten kanssa?
Ja saat esim. yhtä paljon palkkaa. Siishei ihmiset, onko tämä av-palsta tosiaan näin umpi-idioottien ihmisten temmellyskenttä. Eikö täältä löydy ketään täysijärkistä ihmistä??? Pliis, onhan teitä?
minä olen nuori enkä äänestä sitä lehmää.
mielestäni vanhat arvot on palautettava, naiset naisiksi ja miehet miehiksi, tasa-arvo on typerä joukkoilluusio josta vanhat naiset haaveilee!
Kiitos vaan kun olette pilanneet meille nuorille tämän maan!