Minkä takia?
Miksi semmoiset henkilöt menevät yleensäkään naimisiin tai ylipäänsä sitoutuvat, jotka ovat maanneet ennen avioliittoa useamman kuin kahden ihmisen kans?En ole erityisen uskonnollinen ihminen mutta fakta on että ns. seikkailunhalu ei katoa mihinkään avioliiton myötä.Ei tule muuta kuin eroja, tappeluita ja lasten huostaanottoja sekä yleistä pahoinvointia.Ei se reikä/tappi vaihtamalla kummene, mutta jos kummenee niin älkööt sitoutuko.
Nm.Palstojanne lukenut M.30v
Kommentit (5)
Entäs on jos nyt seurustelee jo toisen partenerin kanssa (molemmat suhteet pitkiä vaikka 4 ja8 vuotta) ja jos se menee poikki niin silloin ei enää mielestäsi saisi uutta suhdetta aloittaa? Mieti nyt vähän.
ja ne liitot sitten onnistuu kun seksinhalun takia mennään ekan mahdollisen tyypin kanssa naimisiin? Mä oon kokeillut yli kahta ja jopa yli kahtakymmentä ja tiedän nyt että mieheni on paras mahdollinen. Ei tarvi enää kokeilunhalun takia lähteä kokeilemaan ketään.
nuoruudessani useampia seksikokemuksia, ja silti olen ollut koko avioliittomme ajan miehelleni uskollinen, ja vasta hänen kanssaan oppinut nauttimaan seksistä ja kokeilemaan muuta kuin perusnaintia..nuorena ja naiivina tulee tehtyä virheitä mutta minkäs nyt myöhemmin teet..? olet aika tuomitseva..
kyllä mulla on seksikumppaneita ollut useampia, mutta ei se sitä tarkoita ettei voisi sitoutua yhteen kumppaniin, kun menee naimisiin. kateellisen panettelua.
voi kun olisikin löytänyt ensimmäisellä kerralla sen ainoan ja oikea!
saati sitten 40v elämää nähnyt eikä vieläkään
ja tuskin olen AINUT!
-mici-