Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi asioita, joita en olisi halunnut kuulla... ov

Vierailija
13.01.2006 |

Itkettää. Tuntuu, että tästä on vaikea jatkaa enää suhdetta. Kun olisi edes ystävä lähellä, jolle voisin puhua, mutta lähin luottoystäväni asuu parin sadan km:n päässä eikä puhelimessa oikein saa asioita puhuttua :' I

Olen jo itselleni ammatin opiskellut mutta en todellakaan viihdy siinä. Olen siis tehnyt kovasti hommia sen eteen, että pääsisin uuteen kouluun- Mie sanoi eilen mm. että häntä ei kiinnosta minun opiskeluni kun ne tulevat kestämään niin kauan. Hittoako se hälle kuulluu kun mä yritän saada itselleni ammatin, jota haluan tehdä lopun ikäni?! Miehen tulisi olla mun tukena asiassa-samalla tavalla kuin minä häntä tuin aikoinaan koulun vaihdossa. Tuntuu tosi pahalta!

lisäksi mies syyttää minua siitä, että hankkiuduin tahallani, miestäni huijaten raskaaksi esikoisestamme. Näin ei ollut vaan yhteistuumissa emme käyttäneet ehkäisyä-minä en kuulema mitenkään edes estellyt. ??? :0

Surullista. En missään nimessä haluaisi lapseltani viedä isää, mutta minä voin huonosti tuon miehen kanssa. Hän osaa olla kultainen, mutta pikku hiljaa hänen pessimistisyytensä ja jatkuva huomauttelu pienistä asioista on vaikuttanut minuun. Tähän sopisi erään biisin kertosäkeistö " you stole the sun from my heart" . :' (

Kiitos, kun sain vuodattaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mun vanhoista ystävistä asuu vaikka kuinka kaukana, ja puhelimessa on itketty kaikenlaista. :)

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Toivottavasti saatte asiat kuitenkin selvitettyä parhain päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi