Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Auttaako jättihelokki öljy kuukautis kipuihin?
13.01.2006 |
Mulla on aivan kamalia kuukautiskipuja joka kuukausi menkkojen alkaessa ja joku sanoi jättihelokki öljyn auttavan kyseisiin vaivoihin. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (4)
Ja sitten taas toisaalta sitä käytetään raskauden k eskeyttämiseen. Annos tekee myrkyn.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä taida. Vadelmanlehtitee tai -puristeet (saa Ladiva-merkkisenä) sen sijaaan lieventää kohdun kouristeluja ja siten niitä kipuja. Samoin tietynlaiset yrttisalvat hierottuna alavatsalle, itse käytän Stag & Seer Moontime voidetta. Yleensä näiden avulla pärjään ilman kipulääkettä, kunhan juon teen ja laitan tuota menkkavoidetta heti, kun pienikin kipu alkaa - jos pääsee jos järkyksi, sitten tarvii pronaxenia.
Alue: Aihe vapaa
Helokki on ollut ainakin superhyvä kosteuttaja minun kuivalle iholleni. Kysymykseesi en osaa vastata, koska minulla on suh. helpot kuukautiset jo valmiiksi. Joitakin väitteitä on, että helokki olisi hyvä hormonitoiminnalle ja hedelmällisyydelle, mutta kokemusta minulla ei ole juuri siitä. Itse ostan nykyään vain Femiglandinia, koska siinä ei ole liikaa E-vitaminia.