¤¤¤Maalismussukoiden viikonloppu¤¤¤
Kommentit (49)
Kattelin tässä just itekin netistä, että mitä perätilasynnytyksestä sanotaan. Suurin osa on kai ite saanu päättää sektion ja alatiesynnytyksen välillä. Niin ja vaikutti siltä, että alatiesynnytys on se johon kannustetaan. Vaikea valinta on edessä jos siihen joutuu, mutta vielähän tässä olis muutama viikko aikaa vaavilla kääntyä, jos vaan sopii kääntymään. Kovasti se ainakin siellä on esim. tänään punnertanu, mutta tunnen kyllä, että yhä se on perätilassa.
Hyvää sunnuntaita kaikille!
[color=coral]Täällä kipuilu on taas tiessään, mutta nyt yhä vahvemmin uskon, että ne mun viime päivien " supistukset" ja muut kivut ovat ihan vaan ton vatsantoimintahäiriöitä. Sen verran reippaasti tuntuu tuota ilmaa vatsassa olevan. Nyt oon yrittäny juoda kovasti vettä, mutta sitten ärsyttää kun saa melkein heti juosta vessaan. Yölläkin parin tunnin välein joudun käymään vessassa. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Mies ja neiti lähdössä kohta uimaan ja mä aattelin ottaa sillä aikaa päikkärit ja sitten käydään äänestämässä. Tälle päivälle ei muuta suunniteltua ohjelmaa olekaan, ihan kiva vaan olla rauhassa.
Ai niin, [b]cadavera[/b] kyseli AMMATEISTA. Oon koulutukseltani sosionomi ja olin luokanopettajana joulukuun loppuun asti määräaikaisella työsopimuksella. Nyt sitten työttömänä äippälomaan asti, joka alkaa 15.2.
Mukavaa sunnuntaita kaikille mammoille!
-Monkey ja mosse rv. 30+4-
Pikaisesti tulen käymään kun mies lähti hakemaan kaupasta munia, jotta voin tehdä mokkapaloja:) Sisko on tulossa käymään ja ajattelin siis tehdä mokkapaloja...
Joku kyseli työpaikkoja...
Mä olen Lähihoitaja, suuntautunut lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen. Tällä hetkellä ei työ paokkaa ole. Olen (veilä muutaman päivän) hoitovapaalla, työ soppari loppui 3kk ennen esikoisen äippälomaa (kesällä 2004). Edellinen työpaikkani oli Allergia- ja astmalasten erikoispäiväkoti. Eipähän ole kiirettä palata töihin kun olisi ensin paikan haku edessä:)
Nyt tekemään mokkapaloja, NAM!!!
-Santtu ja Valttu 33+4
Kävin tossa aamupäivällä " lenkillä" esikoisen kanssa ja samalla äänestämässä...mua ihan melkein jänskättää, että miten niissä vaaleissa käy...
Oma vointi muuttuu ja huononee koko ajan.....
Menen huomenna kontraamaan pissin, kun tuntuu että nyt viikonloppuna alkoi sellainen wc-ralli, että vallan. Kirvelyä ei onneksi ole, mutta koko ajan pissittää...
RINTAPUMPUN hankin esikon synnyttä, kun maitoa tuli neljän pojan edestä...olisin ollut aivan hukassa ilman sitä...ja ihan Prisma-versio oli ja oikein hyvin toimi!!
SITTERI on vanhoilta peruilta ja oikein oli hyvä ja tarpeellinen etenkin syöttöhommissa, kun kiinteitä aloiteltiin. Meillä on oikein sellainen aatamin aikainen perusversio, johon vaan ompelin uudet kankaat ja hyvin toimii..
KANTOLIINAN hankin minäkin, jotta kädet jäisivät sitten vapaaksi esikoisen kanssa puuhailulle ja jos yhtä itkuinen on kuin esikko, niin toivottavasti auttaisi tuo läheisyys siihenkin vaivaan!
Nuo kuviolliset sideharsot on aika söpöjä, mutta mullakin on niin paljon niitä perusversioita, että tuli mieleen josko niihin itse painais/värjäis jotakin kivaa??!!?? Katsotaan..
No...huomenna siis neuvolaan näiden vaivojen (nivunen, supistukset,pissitys...) kanssa ja katsotaan mitä tuleman pitää....
JÄNSKÄÄ VAALI-ILTAA....
Urkki
Heipsansaa!
Työpäivä olisi pulkassa. Mä oon kyllä niin poikki, että en kyllä kummempia tänään enää tee. Onneksi ei ole tarvettakaan, kun miehellä oli tänään vapaata ja hän on mussukkana laittanut ruokaakin.
KELASTA. Joku " manaili" Espoon KELAn hitautta. No, me asutaan Espoossa ja sekä äitiyspakkaus että äitiysrahapäätös ovat tulleet. Pakkaus tuli jo ennen joulua ja rahapäätös tuli uuden vuoden jälkeen. Alueelliset erot voi tietysti olla melkoiset.
AMMATEISTA. Joku (en tämänkään kysyjää enää muista) kyseli ammateista. Minä olen vielä virallisesti farmaseutti, mutta käytännössä proviisori. Gradu on siis palautettu ja hyväksytty, mutta papereita en ole vielä saanut ulos. Ja apteekissa olen siis töissä.
( . ) ei kuulu ihmeellistä. Selkää ja jalkoja särkee, kuten aika usein näin työpäivän jälkeen. Kovin on taas ahkerasti jumppailtu masussa. Mulla on oikeasti kylkiluut ihan kipeinä, kun vauveli tunkee jalkojaan luiden väliin ikävästi.
Vaalivalvojaisia olisi tarkoitus seurata, kunhan ne tuossa parin tunnin päästä alkaa. Huomenna taas aamuvuoroon. Tiistaina onkin sitten taas perhevalmennusta.
Mukavaa iltaa kaikille!
Lily & Nappo 33+4
Töissä olen ollut minäkin ja 12h vuoro, joten vielä saa 4h kuluttaa aikaa. Kävin pesemässä auton ja vanteita, kun hinkkasin kyykyssä niin en meinannu ylös päästä, kun kolotti joka paikkaan;=( On se vaan myönnettävä, että raihnaiseksi tässä itsensä jo tuntee!
Mua ei kyllä jännitä noi vaalit yhtään. Tarjaa äänestin ja ihme jos ei voita. Kiva vaan, kun tulee neljältä kanavalta samaa ohjelmaa loppu ilta;=(
Huomenna alkaakin muskari, joten esikoisen kanssa mennään sinne.
rv31+5
[color=green]tulin nopeasti moikkaamaan, justiin pääsin kotiin viikonloppureissulta, pari päivää kului siis sukulaisissa.
näin ekaa kertaa livenä meidän vauvan sängyn, siis korisängyn. tuli suvusta kauempaa ja olin nähnyt sen aiemmin vain kuvissa. oli hieno, parempi kuin toivoin. meillä oli innokas " mummo" ommellut reunapehmusteet ja nyt irtonainen reunavaate (mikähän repu se nyt onkaan..) oli työn alla. toimittavat valmiin nukkumapaikan helmikuun aikana sitten meille kotiin:)
ammateista oli puhetta, meillä on oma pieni yritys markkinointipuolella. tarkoittaa siis sitä että vaikka virallinen äitiysloma alkaakin kolmen viikon päästä, lähden synnyttämään varmaan toimistolta;)
palataan huomenna, moit!
Caddie ja Pirpana, rv 31+5[/color]
Muistankohan edes mistä kaikesta oli kyselyä
-Sitteristä- Meiltä löytyy käytettynä edelliselle ostettu sitteri jota ei montaa kertaa käytetty pojalla. Pidin mielummin vauvaa lattialla alustalla ja koska meillä aloitettiin ruuan maisetelut vasta 6kk iässä allergioiden vuoksi niin melkeen heti siirryttiin syöttötuoliin
-Kantoliinoista- Ei ole mun juttu. Ergon repun ostin nyt varalle, saa nähdä tuleeko käytettyä ollenkaan
-Rintapumppu- En hanki jollei jotain ihmettä tapahdu. En ole tarvinnut koskaan aiemminkaan. Tai kerran oli niin paha rintatulehdus että sain neuvolasta sitten sellaisen ison " lypsykoneen" lainaan =)
-Kela- Meillä täällä päin Espoota on ainakin Kela toiminut tosi hitaasti. Reilu kuukausi meni äitiysavustus päätöksessä ja nyt on mennyt yli 2kk jo päivärahassa eikä ole mitään kuulunut.
-Ammateista- Olen myyjä ja lisäksi meilläkin on oma pieni yritys.
Omaa napaa... Mä olen jotenkin tajuttoman väsynyt ollut nyt monta päivää. Ja kahtena yönä olen heräänyt joka kerta kun käännyn oikealle kyljelle kovaan vatsakipuun ylävatsassa. Jos ensiyö on samanlainen niin pakko jo soittaa jonnekkin ja kysellä mistä johtuu.
Tänään ostettiin käytetty hoitopöytä ja pinnasänky ja nyt vielä pitäisi jotkut kevyemmät rattaat hommata noiden Gessleineiden lisäksi. Kun vaan löytäs jotkut kivat. Mun vaatimustaso on jo liian kova ;)
Minttulia rv 32+2
Oliko se nyt Cadaveran äiti, joka oli viisaasti sanonut huolien ja murheiden määrän lisääntyvän raskauksien myötä. Just nimenomaan niin, allekirjoitan tämän täysin! Ekassa ei vielä tiennytkään mikä KAIKKI voi mennä pieleen raskaudessa, synnytyksessä, sen jälkeen ja loppuelämässä. Sittemmin uusien raskautettujen, pienten lasten äitien yms. tuttavuuksien kautta sitä kuulee paljon enemmän asioita kuin aikana ennen lapsia. Ja kun on jo se yksi käärö siinä tuhisemassa, ne asiat ottaa paljon vakavammin. >Huokaus<
Tämän kolmannen osalta olen kyllä stressannut vähemmän kuin kakkoselta. Epäilen pääsyyllisiksi ykköstä ja kakkosta, enkä suinkaan huolien määrän vähenemistä. Niitä vain ei ehdi märehtimään samalla lailla kuin ennen :)
Jaahans, se on tutidags :)
T. MaalisPapu rv30+3