Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt Kättäriin. Np ultra kutsua ei vaan tule :(

12.01.2006 |

Eli mulla nyt raskausviikkoja tasan 11. Neuvolassa ihmeteltiin kun en vielä ole saanut kutsua NP ultraan joka siis on viikoilla 11-13,

ja käskivät minun soittaa ja tarkistaa onko paperini edes saapunut sinne perille. (Lähetetty neuvolasta 3vko sitten)

Kun soitin sinne, niin tosi epäystävällisen vastauksen sain. Ensin nais henkilö sanoi ettei siellä mitään papereita ole. Hetken päästä paperit olikin, mutta sanoi vaan että ei sitä aikaa vielä anneta!?

Tästä kummastuneena kysyin että koskakohan aika annetaan ja kutsu

tulee kotiin, niin vastasi vaan että ei tiedä.

Vielä sitten kysyin että eikös np ultra ole viikoilla 11-13 ja itselläni alkaa jo 12vko, niin siihen sain vastaukseksi että " ei niitä ultria kuule

yleensä 11vko.lla tehdä" .

Onko muut saanut kutsut ajoissa? Kiva jos kutsu sitten tulee päivää paria ennen aikaa, niin miten saan järjestettyä lapselle hoitajan (lastahan ei saa ottaa mukaan) ja mies vapaata töistä.

En tiedä johtuuko tää vaan raskaushormooneista, mutta tuli tosi paha mieli :( Mietinkin jo että pitäisikö vaihtaa koko synnytyssairaalaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsu on tullut n. viikkoa enne. Ja meillä kyllä oli esikoinen mukana ultrassa, ei sitä missää kielletä. Sanotaan vaan että jos yksin tulee, eivät ala huolehtimaan muista lapsista. Pitää siis olla mies tai hoitaja mukana jos lapsen mukaan ottaa. Meillä oli mies mukana ja erittäin ystävällisiä olivat molemmissa ultrissa vaikka oli neiti mukana (np:ssä 9kk ja rakenteessakin vajaa 1v).

Jos ei kutsua ensi viikolla kuulu, soittele uudestaan ja mainitse vaikka soittaneesi aiemmin ja saamastasi kohtelusta...

-SAnttu 33+1 ja tyttö 1v3kk

Vierailija
2/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, yritän malttaa vielä ensi viikon odotella:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tehty aiemmilla kerroilla np ultra vasta viikoilla 14+0 ja 13+6 ja kutsu saapui noin viikkoa ennen. Eli aikaa on vielä!:) Ikävää tosin kun olivat niin tylyjä puhelimessa...:(

Nyt rv 6+2

Vierailija
4/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelin samasta aiheesta viime viikolla ja soitinkin sinne kertaalleen. Mutta tulihan se kutsu lopulta eilen (silloin alkoi 12. raskausviikkonikin). Aika sattui olemaan sellainen, mikä ei olisi sopinut miehelle, joten soitin juuri äsken ja kysyin voisiko sitä mitenkään siirtää. Ja onnistui sekin. Älä siis huolestu!! Kättärillä on nyt joku ruuhkapiikki meneillään, mutta kyllä ne ajat sieltä tulevat.

Vierailija
5/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei siellä näköjään hötkyile:)

Vierailija
6/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa 11. viikko eli ei varmaan kannata vielä kytätä postilootaa, kättärille myös siis menossa ;)

Vierailija
7/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..et ammattilaiset ovat noin törkeitä puhelimessa. " ei niitä ultria viikolla 11 tehään.." , meillä (porvoon sairaalassa) np-ultra ainakin on 11-13. ja voisi nyt ainakin yrittää olla mukavia. hoitotyöhön kuuluu myös palveleminen vaikka onkin ruuhkaa.

täällä on muutenkin niin et ite soittaa ja ottaa sen ajan. ja np-ultralla voi sit ottaa ajan rakenneultraan.

my_selene ja Remppa rv20+