Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa... työttömyys+vauvakuume

12.01.2006 |

Olen saanut mieheni suostumaan yrittämään toista lasta, jos saan työpaikan edes puoleksi vuodeksi, että vanhempainraha olis jotain muuta kuin 11 e päivvässä. Mutta mistäs sitä työpaikan löytää, jos ei vaan ole. Pitäiskö alkaa hulluna tarjoon itseään eri paikkoihin (olen hoitoalalla) sijaiseksi. Aika stressaavaa sekin, hypätä paikasta toiseen, aina uusi opettelu. Tuntee itsensä joskus tosi tyhmäksi.

Muilla samanlaisia ongelmia raha-asioiden & vauvakuumeen yhdistämisessä. Vertaistuki vois vähän helpottaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-1979:

Olen saanut mieheni suostumaan yrittämään toista lasta, jos saan työpaikan edes puoleksi vuodeksi, että vanhempainraha olis jotain muuta kuin 11 e päivvässä. Mutta mistäs sitä työpaikan löytää, jos ei vaan ole. Pitäiskö alkaa hulluna tarjoon itseään eri paikkoihin (olen hoitoalalla) sijaiseksi. Aika stressaavaa sekin, hypätä paikasta toiseen, aina uusi opettelu. Tuntee itsensä joskus tosi tyhmäksi.

Muilla samanlaisia ongelmia raha-asioiden & vauvakuumeen yhdistämisessä. Vertaistuki vois vähän helpottaa...

Mulla on kanssa sama juttu olen työttömänä tällä hetkellä ja vauvakuume on todella kova...ainut että ukko ei haluaisi vielä ennen kun olen opiskellut loppuun ja löytäisin hyvän työpaikan=(

Vierailija
2/2 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS saat nyt ansiosidonnaista tai peruspäivärahaa. Työmarkkinatuen jälkeisestä äitiyspäivärahasta en tiedä. Mutta siis äitiyspäiväraha on noista kahdesta ekasta n. 86% mitä saat. Muutenhan se minimi on nykyisin 15,20¿/pvä.

Täällä myös nimittäin yksi entinen työtön, nykyisin opiskelija-äiti, ja kolmatta lasta koitetaan alulle. Minä saan tuon minimin, jos tästä vauva tärppää... Ja opinnot jää kesken siinä tapauksessa, mutten jaksa stressata siitä. Tällä hetkellä on kuitenkin moni muu asia enemmän " huolehtimisen" arvoinen (esim. terveys; lintuinfluenssat ym.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla