****LOKAHAAVEET LAUANTAINA*****
piti avata tälläkin nimellä pino... kun en ainakaan nähny että olis jo tehty??
Kommentit (23)
laitappa meille ++++ tuulia:)) paljon onnea:))
Onnea poikienäiti plussasta!
Huh, kylläpä kesti lukea teitin eilinen pino ja uus tyylilyyli-pinkka :) Hauskaa ainakin näytti olleen, harmi kun en ollut messissä vaan baarissa viihteellä...tanssia ja muuta. Nyt onkii sitten sellanen juustonaksu/pitsa/karkki-mässy fiilis. Heh.
Tutti koopeellä 4/28-32, plaah..vasta.
ja paljon paljon paljon vauvaliimaa masukille.
Meillä valmistellaan tulevaa muuttoa oikein urakalla ja onhan se hyvä että on muutakin ajateltavaa ku tämä piinailu. Masis meinaa alkaa ottamaan nsikalenkkiä, jomottaa niin pirskuleesti että epäilen epäilen pahoin että tätihän se sieltä tulee. eilen illalla oli kovin kuumeinen olo ja mittasin lämmön niin sepäs olikin VAIN 36,3 ihan pariin kertaan tarkistin, yleensä lämmönlasku on tienny tätsyn saapumista parin päivän päästä mutta tänään olikin aamulämpö 36,8 että ihmii ihmii täällä yksi pieni ihminen.
Viimeistään maanantaina on tämä piinailu loppu, että eipäs enää ku pari hassua päivää.
Oikein railakasta viikonlopun jatkoa vaan kaikille.
t.tamatu 26/27-30
Tamatu! Ihanaa, kun olet palannut! =D Voi miten pidän sulle peukkuja, että saat pikapikaa vaihtaa osastoa! Ja voimia muuttourakkaan! =)
Korallia kaipaan myös kovasti! *anelee ilmoittautumaan* =)
Onnea poikien äidille!
Mä oon murhaaja... Oon murhannu juuri odottavan äidin.. :' (
Tiedänpä missä on vika, jos ei tässäkään kierrossa tärppää, ei murhaaja ole ansainnut lisää lapsia..
Mä luulin yhtä kalaa sairaaks ja päätin päästää sen tuskistaan. Mutta se pursuskin mätiä kuoltuaan ja mä vaan luulin, että se on kipee..
Tai ei siis sillä ollu kaikki kunnossa, se on varmaa. mut en tiedä oisko se siitä piristyny, jos ois päässy mädistään eroon.
Huoh.
piipaa
voi piipaa minkä teit ;)
sä oot kyllä ihana ku jaksat ajatella niin positiivisesti ja pitää peukkuja, ite en enää oiken jaksa uskoa, oireet alkaa kallistumaan tädin tuloon. jäi muuten eilen mainitsematta mun älytön itkuherkkyys, siis herranjestas mie itkeä pillitän ihan oikeesti pienimmästäkin hyvästä ja pahasta asiasta, siis ihan oikeesti, mies jo kielsi mua luekmasta tätä palstaa ku aina vaan tippalinssissä olin. niin ja nenä on tukkonen, kosteustippoja oikeen tarttee laittaa. siis ihan oikeesti aivan mahtavat oireet raskautumiseen mut aina ja aina ja aina se tätsy meille tulee. nyt kun muutetaan(siis kuukauden päästä) niin en ainakaan sille tee muuttoilmoitusta se on varmaa, varmaan kuitenkin sillä on joku " kamu" maistraatissa ja se pikkutärkelevä virkamies ilmottaa kuitenkin..
korallista ois kyllä kiva kuulla, eikös sillä ollu pikkuoperatsiooni tässä kuussa.
esikko on ollu jo 3 päivää kuumeessa ja räkänen,yöt on ihme kyllä pystyny nukkumaan mut päivisin on niin surkee ja vaan syli kelpaa. täällä me sit istutaan sylikkäin ja luetaan hullunhauskoja tyylilyyli- ja napukannipukan-metsästysjuttuja. onneksi mies on ens viikon kotona niin saapi lapsi parantua kunnolla ennen hoitoon menoa.
täytyy mennä yrittämään josko jonkun sortin sapuska kelpais tolle naperolle.
hiljasta on tänään täällä!kaikilla kapula??
me ollaan siivottu käyty kaupassa ja ulkoiltu...
Tamatu: koita ottaa ihan rauhassa, tulee mitä on tullakseen. Tiedän, ei ole helppoa. Mut sen sanon myös että älä oikeesti liikaa mittaile lämpöjä, ei ainakaan mulla kertonu mitään! oviksen edellä, jälkeen ja nyt kun on menkat ni aivan samalla tavalla " lämpenen" ! eli 36,8 aamulla ja illalla 37,2... ja mitä enemmän stressaat, sen kauheempi sun oma olo on. Kaikkea hyvää... ja voimaa piinapäiviin:) enhän sanonu pahasti??
Sinähän se jo otsikossa tulikin! Onnittelut plussasta!
En millään haluaisi vielä siirtyä odottajien puolelle kun on niin epävarma olokin. Saanko olla vielä täällä teidän kanssanne SAANHAN??
Pahoittelut kaikille joita täti tuli tylysti tapaamaan ja onnittelut poikien äidille!
Kärsimätön puoleni iski jälleen ja tein juuri uuden testin, haamu tuli taas. Elikkä jos tämä nyt on sitä itseään ja tätsyä ei näy, teen ehkä ensi viikolla vielä testin tai jos raskausoireet lisääntyy kunnolla, jätän tekemättä ja varaan neuvola-ajan.
Tissejä särkee ja alavatsaa jomottelee, välillä iskee kunnon kuvotus, siinäpä ne oireilut.
Ykä kp 28/26
PS luin noita teidän eilisillan ja -yön juttuja, ihan hulvattomia olette :-D P Meinasin alleni laskea kun niitä luin
poikienäidille =D ihana kuulla plussauutisia.
kiva se on kun vanhoja tuttuja käy kertomassa kuulumisiaan:))
kuule, älä nyt yhtään jännää siellä, raskaana sä olet, ja kaik männöö hyväst loppuun asti::)) nou hätä.
et sanonu ollenkaan pahasti, ja stressaamatta olenkin tämän kierron yrittäny olla, mutta näin loppua kohti alkaa olla liikaa, 3 perättäistä kemiallista edellisissä kierroissa ei kauheesti motivoi eteenpäin eikä anna uskoa oireisiin, tää on niin tätä. mutta 2pv enää jännittämistä ja sit alkaa jo tämän kierron tulos selvillä....
Onnea plussanneelle
Kertokaapas mielipiteitä. Eilen aamulla siis tikutin ekan plussaviivan ovulaatio tikkuun ja illalla samoin ja myös tänä aamuna ja tänä iltapäivänä jo selkeästi haalean viivan. Onko siis niin että munasolu on irronnut ja kuollut/hedelmöittynyt vai että munasolu on irronnut mutta elossa vielä sen n. puoli vrk. Oliko sekava eli siis kannattaako vielä PANNA varmanpäälle? Pöllytettiin kyllä peittoja eilen illalla ja tänä aamuna ja maanantai aamuna aloitan luget.
No nyt saunaan ja iltapalalle.moro vaan
varman päälle! mutta kun ovistikkuun tulee plussa, tapahtuu ovis 24-48 tunnin sisällä, eli seuraavana päivänä ei tartte enää tikutella, kun sen ekan plussan saa!! vastasinkohan mä ees sun kysymykseen?? oviksen jälkeen jää aina vähän l-hormonia, ja sillon se näyttää haaleeta viivaa, joillain näkyy haalee koko kierron!! mutta pankaa ihmeessä varman päälle, ei se ota jos ei annakkaan:) pöllyttelyiloja sinne päin;)
Tamatu:hyvä etten loukannu. Tiedän ja uskon että niin kipeä aihe on, että ei tiedä miten sanois ettei " astu varpaille" . Toivon koko sydämestäni että teillä se tärppi on kohillaan, SUN vuoro, ehdottomasti.*hali*
Poikienäidille heti alkuun onnittelut plussasta!!
YrjöLunni; Saa tääl olla niin pitkään, kun haluaa, minä en ainakaan ala poiskaan potkimaan:)
ON: Alamahaa nippailee ja alaselkää juilii välillä, rinnat on vähän kipeet ja niitä kans vihloo:/
En osaa sanoa milloin täti mahd saapuu mut joskus lähipäivinä tod.näk.:( Varmaan vauvantekoharjottelut aloitetaan aina liian aikaisin ja potkua ei sit riitä siihen parhaaseen aikaan..Pitäis siis pihdata enemmän:) Ainakin siinä ihan alkukierrossa..
No, nyt tytsyy nukuttaa..on kyl itsellänikin aikas väsy olo.
Öitä vaan ja älkää nauttiko liikaa piristeitä, ettei jutut mee taas sekoiks:))
Milenna kp27/30-32
poikienäidille plussasta!!
Hulvaton oli eilisen illan pino ja niin tuttuja paikkoja siellä mainittiin että ihan tuli semmonen olo että tuttujahan ootte kaikki :)
Täällä ihan normi viikonloppu. Tänään käytiin kaupoilla ja koirien kans lenkillä. Ehdin jopa yksineni käydä kaverin luona kahvilla. Töihin paluun jälkeen tuntuu ettei elämään mahu muuta ku koti ja työ...
Nyt on tyttö jo nukkumassa, joten voisin mennä vähän ton isännän kainaloon kyhnää ku tätikin keräs kamppeensa ja lähti, vihdoinkin!
Kiitokset perjantai-illan piristäjille! Hauska oli lukea juttujanne =)!
Tein heti aamusta tänään Predictorin, ja oli kyllä todella haamujen haamu mikä sieltä pilkisti. Oli sit pakko käydä hakemas apteekista Exact ja selkee viiva pärähti ruutuun! Taitaa olla huomattavasti herkempi kun predictor. Ja aconilla sain haamut ti ja ke. Luulen et ovis oli sen verran myöhään et oon siitä syystä haamuillut. Nyt hiukan pelottaa pysyykö asukki masussa... Ihanaa kuitenkin oli plussata :)!
Onnea myös poikienäidille! Ja vielä kerran Nellille, YrjöLunnille, Ghigille? ja tsemppiä muille!
Yrjölunni toki voit jatkaa matkaa meidän kanssa, kaveria ei jätetä.
Onnea plussanneille oli ainaski mintunäiti, muita ?
Tällanen pika käynti täällä, nyt kattoo leffaa ja nauttimaan illan eväistä.
Kaikille plussasäteita tasapuolisesti ++++++++++++++++++++++
lauantai illan huumaa toivottelee Kiti
elikkäs täällä ollaan taas!
huh että meni aikaa ku luin teidän hulvattomia pinojanne! kaikkia en oo vielä lukenukaan. anteeksi nyt etten muista mitään kommentoida varmaan kelleen henk.koht mutta niin paljon luin äsken noita juttui et ei voi millään muistaa..
Olitkohan se sinä rimpe kuka kyselit mitäköhän miulle kuuluu? no anyways, nyt on tilanteeseen nähden asiat ihan ok. oltiin ti-tähän päivään saakka siel miehen kotona. siellä oli ihan sellanen hyvä tunnelma. katseltiin appiukkoa videolta ja muisteltiin hyviä hetkiä. ei liiemmin surkuteltu, mut käytiin paljon asioita läpi ja se tekikin varmaan ihan hyvää. noi pikkuiset (meitin tyttö ja miehen siskon poika) piristi kummasti sitä elämää siellä.
" vauvantekopuuhat" on nyt ollu ihan taka-alalla, pahasti just oviksen aikaan... meille tuskin mitään lokanyyttiä siis tulee. oviksen tunsin niin selvästi ja sitä edellisenä päivänä ei seksiä eikä nyt siis sattuneesta syystä koko viikkona. mut se nyt on tässä vaiheessa sivuseikka, on tärkeempää ajateltavaa. en viel suostu luovuttaa, aion elää siinä uskossa että miehellä on supermahlaa joka on eläny mun sisällä terhakkaana ovikseen saakka... (p.s. juon siideriä tässä samalla, elkää ihmetelkö jos alan avautua enempikin... hih...)
vähän jänskättää se uuden työn aloitus, mutta ihan hyvillä mielin nyt olen sinne menossa. kiva alkaa saada taas palkkaa!
ainiin, pahoittelen kovasti kaikkia joille täti tullut! pahoittelut myös keskenmenon saaneille, se on niin epäreilua se! =(
nyt menen lueskelemaan lisää teidän vanhoja juttuja ja palaan ehkä viel astialle myöhemmin!
sannuska
Paljon onnea poikien äidille ja mintun äidille. Wauuuuu!!+++ paljon tarrasukkia!
Tamatu, hauskaa, että olet palannut.
Liittykäähän kaikki tuonne tyylilyylien pinoon, sielä tätä lokahaaveilijoiden porukkaa on, perustivat tossa tyttöset eilen " kännispäissään" hih...tuollaisen pinon, joten sinne vaan niin poskia kyllä kuumottaa aivan varmasti ja pissat tulee vähemmästäkin housuun!! :))
Ovistikuista joku kyseli ja vastauksen oli saanutkin. Mulla sama juttu, vahva viiva vain yhden päivän ja sitten haalea eli varsin nopeasti se h-hetki sitten vierähtää ohi. Tosin tunsin itse kovan vihlaisun saman päivänä kun ovispluusakin oli mutta kyllähän se varmuutta toi. Nyt vaan sitten sorvin ääreen mars tyttöset ;)
Sannuskalle paljon voimia ja jaksamista arkeen. Hetki kerrallaan eloa vaan!
Nyt pitää mennä selailemaan ikean kuvastoa. Ei sillä, etteikö täälä olisi hauskempaa mutta..veri vetää tiiraamaan jos vaikka siustamaan pääsisi.
ps. entäs te muuta viikonlopun testaajat...tuloksia???
Katarina kp 19/28
Heippa vaan kaikki ihanat naiset!
Olen intsinä lukenut teidän juttuja ja ollut hengessä mukana...vaikkakin vaan taustalla, mutta nyt oli ihan pakko tulla tänne kertomaan, että aamulla testi näytti vahvaa plussaa! Uskomatonta, että ekasta yrityksestä ois tärpänny. Huikeet fiilikset:) Ja kolmas siis kyseessä...oiskohan nyt tytön vuoro???
terkuin, poikienäiti74 4+0