Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika mielenkiintoinen eilinen pressavaalitenttiohjelma kolmoselta!

Vierailija
12.01.2006 |

Katsoitteko? Katsoin ja aloin epäilemään omaa ehdokastani, tuon ohjelman takia...Onneksi en ole vielä äänestänyt.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin vain kaksi puolen tunnin pätkää ohjelman loppupäästä, mutta vähän tuollainen vaikutelma jäi...

Vierailija
2/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sunnuntaina sitten äänestämään jotakuta ihan muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se " TÄH" oli kyllä ohjelman parasta antia.

Vierailija
4/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen oli hyvä kuten odotinkin!!!

Vierailija
5/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyneenä vain saattaa vaikuttaa siltä. Pidän siitä että Halosella on pahan akan maine. Sellainen naisen pitääkin olla politiikassa. Siksipä meiltä lähtee äänet Haloselle.

Vierailija
6/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keskittyneenä vain saattaa vaikuttaa siltä. Pidän siitä että Halosella on pahan akan maine. Sellainen naisen pitääkin olla politiikassa. Siksipä meiltä lähtee äänet Haloselle.

Siksi äänet Saulille!

Vierailija
7/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympaaattinen! Se ei hermostu, vaikka Sauli niiin kovasti yrittääkin. Vanhanen puhuu kyllä aina myös asiaa, eikä yritä Niinistön tavoin piikittää toisia, jotta itse ei joutuisi vastaamaan.

Vierailija
8/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui todella fiksulta ja sympaattiselta, mutta tarpeeksi jämäkältä tekemään ITSENÄISESTI vaikeita päätöksiä.

Vierailija
9/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tulee tunne, että meneekö se ääni tavallaan " hukkaan" ..

10

Vierailija
10/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset alkavat pikkuhiljaa tajuamaan millainen tyyppi on kysymyksessä.

Vierailija
11/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion äänestää häntä. Eihän hänellä mahiksia ole mutta ei se ääni silti mene hukkaan. Toisella kierroksella sitten uudestaan. Minusta on hyvin epätodennäköistä että ekalla kierroksella joku saisi yli puolet äänistä.

Vierailija
12/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
13/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin aikaisemmin samoin, eli ajattelin että voisin äänestää Hautalaa, jos hänellä olisi mahdollisuuksia. Olin kuitenkin jo päättänyt äänestää erästä toista, jolla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet. Mutta sitten aloin miettimään, että kuinkakohan moni ajattelee samalla tavalla kuin minä ja entäs jos me kaikki oikeasti äänestäisimme sitä Hautalaa?? Nyt olen siis päättänyt, että koska Hautala kuitenkin on ykkösvaihtoehtoni, äänestä häntä, mahdollisuuksista huolimatta. Äänestämällä kuitenkin parannan hänen mahdollisuuksiaan.

Vierailija
14/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille mitään voinut jos vaimo ottaa ja lähtee.

Vierailija
15/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännä huomata, miten ihmiset taktikoi vaikkei sitä ensimmäistäkään vaalitulosta ole nähty. Itsekin aion äänestää mieleistäni ehdokasta, vaikken tiedä onko hän jatkossa vai ei. Nyt teen äänestyspäätökseni koskien 15.1.06.

Vierailija
16/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan menee se ääni, joka annetaan muulle kuin omalle suosikille.

Vierailija
17/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääh? Oonks mä ihan pihalla?

-Tavja

Ps. Saravuon tarkoituksena oli vain provosoida Halosta nähdäkseen miten hän reagoi ja Halonen reagoi juuri niin kuin J.S olettikin. Presidentin pitäisi säilyttää arvokkuutensa, itsekontrolli ja pitää pää kylmänä, vaikka miten provosoitaisiin. Ei sellaisesta ihmisestä ole kansakunnan johtajaksi, joka hyppii seinille ja ryhtyy huutamaan HÄH ja TÄH kun vähän provosoidaan.

Kertoo vain miten Halonen toimii paineen alla ja kriisitilanteessa ja miten surkea johtaja hän on.

Vierailija
18/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Haloskammoinen

Vierailija
19/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi: Halonen kaventaa itse omaa etumatkaansa, Halonen on ollut kovin pahantullinen koko ohjelman ajan. Tähän Halonen sitten käyttäyti juuri kuten tavallinen mattimeikäläinen kun joku arvostelee: suu aukesi isolle ja sitä rataa. Eli ei ollenkaan ammattimaisesti, vaan otti yleisöstä tuleen kommentin itseensä ja hermostui

Vierailija
20/34 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ohjelman ainoa tarkotus oli saada tarjan pisteet tiputettua.enkä yhtään ihmettele jos alkais vähä jo ärsyttämään kun kaikki arvostelee vaan yhtä ihmistä ja keskitytään mollaamaan halosta.ihan typerä ohjelma.en oo kiinnostunu politiikasta oikeestaan,mut sen verran katoin, et alko vaan ottaa päähän koko ohjelma.

kateelliset vaan arvostelee.tarja on mun mielestä hoitanu presidentin hommat hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä