Näin tänään exän perheineen kaupassa ja tunsin suurta ylemmyyttä...
Tunsin itseni todella kauniiksi ja tyylikkääksi katsellessani tuota paksua junttipariskuntaa. En voi käsittää, että olen koskenut siihen mieheen joskus!!! Siitä on 10 vuotta ja miehen keskivartalo on turvonnut ja vaimonsa on - anteeksi vaan - lihava ja rasvainen. Minä en ole itseni huolehtimisesta luopunut ja nyt se tuntui erityisen hivelevältä =).
Kuljin ylpeänä ja hoikkana ohi nätin tyttäreni kanssa. Niin pinnallista, mutta niin rehellistä. Juuri niin tunsin.
Kommentit (46)
Jos vaikka painaa raksalla hommia, samaan aikaan saanut lisää vastuuta töissä, ja vielä ollut koko perhe mahataudissa tmv. niin ei välttämättä näytä hehkeältä kaupassa (ja miksi edes PITÄISI näyttää...?)
Ylipäätään joskus on niitä "ruuhkakausia" elämässä, että aikaa itsensä huolehtimiseen ei ole tarpeeksi. On priorisoitava antaako lapsen tarhapäivän venyä taas 10 tuntiseksi, vai jättääkö kuntosalin väliin.
(Ja KYLLÄ, on myös vain laiskoja ja epäsiistejä ihmisiä...! )
Mutta harvalla lienee aikaa alkaa itseään huolittelemaan maitokauppa reissua varten, ellei sitten ole kotiäitinä tmv. jolloin se kauppareissu on "päivän kohokohta" kun pääsee hetkeksi ihmisten ilmoille...
Huhhuh minkä näköisenä itsekkin ole kaupassa känyt!;) Mutta ihan hyvää vastapainoa työlle, jossa tulee olla aina siististi laittautunut ja pukeutunut.
huolimatta AIVAN JOKAINEN tuntemani ylipainoinen haluaisi laihtua. Jos ei muusta niin terveydellisestä syystä, yleensä kyllä vähintään yhtä paljon myös esteettisistä syistä.
Terveyssyyt eivät iske, koska lievästi ylipainoisilla naisilla, jotka liikkuvat paljon, on tutkimusten mukaan pidempi elinikä kuin hoikilla.
Mummollani on ollut samanlainen kilpirauhasen vajaatoiminta kuin minulla, pyöreä hän oli nuorempana, ja kohta on sata vuotta täynnä.
koittakaa nyt vaan tajuta että on sata kertaa viehättävämpää olla hoikka ellei miehesi ole läskeistä tykkäävä pervo!!
Meillä puhutaan tuttavien ja ystävien kanssa pitkälti ihan muista asioista. Painonpudotus, kilot ja muu vastaava ei ole tuttavapiirissäni mikään tabu mutta jää monen monen kiinnostavamman jutunaiheen jalkoihin.
Eli en minä vaan tiedä monenkaan tuttuni tilannetta, että haluaako hän laihtua vai ei.
huolimatta AIVAN JOKAINEN tuntemani ylipainoinen haluaisi laihtua. Jos ei muusta niin terveydellisestä syystä, yleensä kyllä vähintään yhtä paljon myös esteettisistä syistä.
mietin miten paljon pitää kävellä, jotta saan nekin kalorit kulutettua. Ja isken valomerkin jälkeen miehiä baarista, jotta tunnen itseni halutuksi ja hyväksytyksi.
Joo, meni vähän yli, mutta ap kuulosti samanlaiselta kun mun pari kaveria....
Ja isken valomerkin jälkeen miehiä baarista, jotta tunnen itseni halutuksi ja hyväksytyksi.
Joopa joo..
Näinhän se on että ne läskit ja epätoivoiset on pilkun jälkeen liikkellä kun kaoikki hoikat ja nätit on vieneet parhaat päältä.
Ja isken valomerkin jälkeen miehiä baarista, jotta tunnen itseni halutuksi ja hyväksytyksi.
Joopa joo..
Näinhän se on että ne läskit ja epätoivoiset on pilkun jälkeen liikkellä kun kaoikki hoikat ja nätit on vieneet parhaat päältä.
Minä olenkin läskinä naimisissa, kaverit ei...
Mistäköhän johtuu?
Lihavuus kertoo itsekurin puutteesta. Lihavakin voi menestyä, mutta homsuisen näkoinen tuulipuvussa siittiöt korvissa ja nahkakäsilaukkuolkapäällä kyllä kertoo, että ulkonäköön nyt ei ollenkaan kiinnitetä huomiota. Tottakai toiset ihmiset arvostelevat sinua ulkonäön perusteella, miten muutenkaan. Ei se "mukava luonne" paljon auta, jos ulkonäkö on sen verran luotaantyöntävä, ettei kukaan halua tulla lähelle. Mitä tavoittelemisen arvoista siinä on, että ulkoinen olemus kertoo, että minä en enää välitä itsestäni, olen saavuttanut kaiken, minkä haluan.
kymmenittäin menestyneitä ihmisiä (lähinnä sivistyksellisisesti) jotka eivät ole ns. kauniita tai vimosen päälle. Toisilla saatta jossa vaiheessa jopa käydä niin, että ulkonäkö leimaa tekemisiä ja sen takia jättää ehostamiset. Ps. ylipaino ei kieli itsekurin puutteesta vaan usein joko kulinarisista nautinnoista tai sairauksista. Voitte miettiä kuinka moni tähtipolitiikko tai ay-henkilö on normaalipainoinen.. Ei ylipaino ei ole tervettä, mutta ei se mistään laiskuudesta kerro : )
Täytyy myöntää, että olen vahingoniloinen exälle. Hän kohteli mua kuin jaloista pois potkittavaa, vanhaa kenkää. Tähän päälle vielä jatkuva flirttailu muiden naisten kanssa, niin että varmasti näin ja tunsin nahoissani arvoni. Nöyryyttäminen ja henkinen väkivalta oli jokapäiväistä, lopulta olin ihan rikki.
Lähtöni jälkeen kului pari kuukautta, kun tapasin aarteen, siis tulevani aviomieheni. Alle vuodessa olin onnellisesti naimisissa ja odotin esikoista, exän alkaessa käydä epätoivoiseksi mistä löytää pysyvä kumppani, joka myös haluaisi lapsia hänen kanssaan. Naiset kun juoksivat häntä karkuun parin kuukauden lähemmän tuntemisen jälkeen, paitsi että yksi nainen menneisyydessä jaksoi sinnitellä useamman vuoden vaan ei hänkään halunnut lisääntyä moisen miehen kanssa.
Exä oli luonteeltaan kunnianhimoinen ja itseään täynnä, antoi ymmärtää etten ole arvoisensa. Sattumoisin mun mieheni on hyvin älykäs ja lahjakas tapaus, johtoasemassa kansainvälisessä yrityksessä ja mikä parasta, luonteena mitä ihanin.
Hah, olen vahingoniloinen ;)
Eilen yksi sellainen koki niin hirveää alemmuutta, kun juoksin ohi, että huusi jotain jo kaukaa vastaan tullessani. Kohdalla sitten hyvä ettei eteen hypännyt ja heilutteli läskejään, kirjaimellisesti. Iltapäivälääkkeet olivat ilmeisesti jääneet ottamatta :P
Ei minulla tule moisia ajatuksia mieleen. Saatan toki ajatella, että mitähän olen tuossa joskus nähnyt tai muuta vastaavaa, mutta en mä yleensä ala vertailemaan tai tunne ylemmyyttä, jos joku ex näyttäisikin kulahtaneelta vaimoineen.
Ja ennen kuin joku ehtii haukkumaan mua, niin hyvin olen pitänyt itsestäni huolta ja ihan hyvältä näytän. Minä vain en arvota ihmisiä ulkoisten seikkojen perusteella. Ja tärkeimpänä: mulla ei ole mitään hampaankolossa exieni suhteen eli ihan sopuisia ovat erot olleet. Kavereita ollaan, jos joskus törmättäisiin :)
Tunsin itseni todella kauniiksi ja tyylikkääksi katsellessani tuota paksua junttipariskuntaa. En voi käsittää, että olen koskenut siihen mieheen joskus!!! Siitä on 10 vuotta ja miehen keskivartalo on turvonnut ja vaimonsa on - anteeksi vaan - lihava ja rasvainen. Minä en ole itseni huolehtimisesta luopunut ja nyt se tuntui erityisen hivelevältä =).
Kuljin ylpeänä ja hoikkana ohi nätin tyttäreni kanssa. Niin pinnallista, mutta niin rehellistä. Juuri niin tunsin.
Tyypillisiä "elää kaurapuurolla ja kyttää vaakaa"-tyylisiäkin löytyy. Kun pitää huolta ulkonäöstään ja pitää kuntoilusta ja hyötyliikunnasta, ei tarvitse elää kaurapuurolla. Eikä pyöreyskään niin kauhea asia ole, mutta muu habituskin oli pariskunnalla aika rempallaan.
Sen verran voin exästä kertoa, että uikutti perääni vielä tavattuaan nykyisensä ja olisi kuulemma heivannut akan heti pellolle jos olisin ottanut takaisin. Mies vaan oli niin tyhmä ja inhottava, että ei olisi tullut mieleenkään ottaa takaisin. En tosiaan tajua tänä päivänä, miksi minulla oli nuorena niin lytätty itsetunto, että annoin sellaisen sian kohdella itseäni huonosti. Että sen puoleen on jäänyt jotain hampaankoloon vaikka olenkin jo unohtanut koko tyypin lähes kokonaan.
Nytpä olen elänyt vuosia ihanan ja fiksun miehen kanssa. Ja hemmetti soikoon tunnen ylemmyyttä jatkossakin jos se possuperhe osuu näköpiiriin.
t. ap joka myöntää ajatustensa pinnallisuuden muttei ole pinnallinen ihminen
Mitä väliä?Exäs on löytänyt varmasti sen itselleen sopivan kumppanin ja on onnellinen;toisin kun sun kanssas!Säälittävää että såä kyttäät muiden elämää ja seisot yksinäs siellä peilin edessä painoas kyttäilen
ja tällä palstalla saa sanoa tällaisia kun muualla ei viitsi;-)
tääl ootte säälittäviä, ku jauhatte "kuinka onnellisia ootte" ku saatte syödä 10 possumunkkia päivässä, ja ne on ah niin hyviä!!! itsestään huolehtiminen terveellisellä ja HYVÄLLÄ ruoalla ja mukavalla liikunnallisella harrastuksella, ei tarkoita että ihminen olisi pinnallinen jne....
KENELLÄKÄÄN ei ole niin kiire, ettei ehtisi pitää itsestään huolta, ei TODELLAKAAN. ne on vain TEKOSELITYKSIÄ!!!!!
Ap;n tunteet olivat erittäin ymmärrettäviä ja hyväksyttäviä, kukapa ei tuntisi noin nähdessään exänsä, itse hehkeänä, ex vähemmän hehkeänä.
Täällä nää vinkujat koittaa vaan puolustella possuparia, "mistä tiedät ovatko ne onnellisia...", itse ovat samanlaisia!!!
Jokainen sen tietää, että hoikilla menee paremmin, seksikin on parempaa, ja yleinen hyvinvointi on huomattavasti parempaa.
Näytä minulle yksikin, joka on läski, ja jos saisi tilaisuuden että kaikki ylipaino lähtis sekunnissa pois ilman mitään aherrusta, kuka ei ottais tilaisuutta???
terv. kuntosalinomistaja
Se että on hoikka, ei yhtään huononna perhe-elämää, mutta paksuna ei ole lainkaan niin kivaa kuin hoikkana.
Minäkin törmäsin exääni... Jätti minut kauan sitten kun löysi uuden ja mielestään paremman. No, tämä nainen oli kyllä viehättävä edelleen, mutta niin surullisen näköinen että kävi sääliksi. Ja ymmärsin kyllä että asiat heillä on nyt samalla tolalla kuin meillä aikoinaan. Ex ei ole hänenkään takiaan luopunut muista naisista.
oli löytänyt muka sellaisen jonka kanssa on parempi olla? Kyllä se vaan voi olla ihan faktaa, että jollakin luuserilla on hetken onni käynyt, kun on saanut hyvän saaliin. Sitten kun luuseri ei ole osannut pitää naistaan hyvin, tämä on lähtenyt paremmille apajille ja luuseri on joutunut tyytymään toiseen luuseriin. Tätä tapahtuu kyllä. Alla olevan tekstin kirjoittaja paljastaa olevansa itse plösö, koska vain plösö ei ymmärrä, että kauneus ei tarkoita peiliin kyttäämistä.
Mitä väliä?Exäs on löytänyt varmasti sen itselleen sopivan kumppanin ja on onnellinen;toisin kun sun kanssas!Säälittävää että såä kyttäät muiden elämää ja seisot yksinäs siellä peilin edessä painoas kyttäilen
Harmi, ettet ap voinut olla vilpittömän onnellinen exäsi onnen puolesta!
t: 3