**TAMMImassukat ja torstai**
Kommentit (25)
Elikkäs 9.1 meille syntyi poika kovalla kiireellä rv 38+2. Vedet meni kotona n. yhdeltä ja poika tuli maailmaan 2.37, synnärillä ehdin olla vain noin tunnin ennen synnytystä. Kipeäähän se teki kun ei muuta kuin ilokaasua saanut kipuihin, mutta ihana pikku mies korvasi kaiken. Mitat 51cm 3140g, pipo 34.5 cm.
En ole yhtään jyvällä kenelle kaikille on vauva jo syntynyt, tutustun huomenna paremmin.
unelma ja poika
Unelma73:
Elikkäs 9.1 meille syntyi poika kovalla kiireellä rv 38+2. Vedet meni kotona n. yhdeltä ja poika tuli maailmaan 2.37, synnärillä ehdin olla vain noin tunnin ennen synnytystä. Kipeäähän se teki kun ei muuta kuin ilokaasua saanut kipuihin, mutta ihana pikku mies korvasi kaiken. Mitat 51cm 3140g, pipo 34.5 cm.En ole yhtään jyvällä kenelle kaikille on vauva jo syntynyt, tutustun huomenna paremmin.
unelma ja poika
kysyisin oliko mones synnytys kun noin nopeasti päätti poitsu tulla maailmaan?mulla kaksi edellistä synnytystä kesti 2 tuntia ja nyt neuvolantäti sanoikin että jos vedet menee pitää ambulanssilla mennä sairaalaan,,,,vähän tämä loppuaika jännittää ehtiikö sitä ajoissa sairaalaan =)oliko sula ennen vedenmenoa supistuksia tai muita tuntemuksia? onnea vielä kerran pienen prinssin johdosta ja muille vauvan saaneille myös onnittelut!!!!
38+1
Niin niitä vauvoja vaan putkahtelee yks toisensa jälkeen..
Mutta ei tänne (pientä katkeruutta havaittavissa).
En vaan tahtois olla vika tammikuinen :(
susku ja edelleen 38+3 eikä tunnu miltään..
Uusia tammivauvoja näyttää putkahtelevan vähän väliä tähän maailmaan! Ihanaa ja onnea kaikille jo nyyttinsä hakeneille.
Älä sure Susku, täällä ollaan samoissa fiiliksissä. Ei oikein mitään merkkiä synnytyksestä, tai no kyllähän toi masu aina välillä kovettuu, muttei siis tietoakaan mistään kipeistä supistuksista tai limatulpista! Eli saa nähdä kauanko täällä hengaillaan... Toisaalta siis toivoisi jo, että jotain tapahtuisi, mutta toisaalta taas tuleva synnytys ja sen tuoma vauva-arki on alkanut näin loppumetreillä jännittämään/pelottamaan. Kai se johtuu vaan siitä, että tilanne on uusi, eikä yhtään tiedä, että miten kaikki sujuu. Mua huolestuttaa myös se, kun vauva tuntuu vähäliikkeiseltä, joten senkin puolesta toivoisin jo vauvelin syntyvän, niin ei tarttisi hädissään laskea niitä liikkeitä...
Piippa79 (rv 39+0)
ei siis merkkiäkään lähestyvästä (?) synnytyksestä..
Onko kukaan muu muuten kuullut et toi täyskuu (mikä on pe-la yö) vaikuttas lapsivesien menoon..? mä oon nyt muutamast paikast lukenu ja kuullu.. mut en usko :( Tylsää vaan ootella et koska tapahtuu.. pahimmillaan kun voi melkein se 4 viikkoa mennä.. Huomenna ois kyllä hyvä päivä syntyä kun on tosiaan pe 13.pvä :) en ite kovin taikauskonen oo, mut pääsispähän näyttää muille että tona päivänä voi jotain hyvääkin tapahtua :)
Missäköhän ne supistukset viipyy? Vitsi kun tää beibi tajuis et sen äiskä ei jaksas ootella laskettuun päivään ja syntyis pian..
Huomenna täytyy taas siivota ja rehkiä oikein kunnolla..
jos edes yhden supistuksen sais.. edes ihan pienen..
Susku 38+3