Lue keskustelun säännöt.
Mitä mielikuvia/kokemuksia/ajatuksia sinulla on PIEKSÄMÄESTÄ?
Kommentit (3)
...on siinä Pieksämäen ympärillä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täynnä vanhojapoikia jotka päivät pitkät istuskelevat paikallisessa keskikaljaräkälässä.
Aika sisäsiittoista porukkaa..kaikki tietää toisten ihmisten asiat paremmin kuin ne itse.. Muuttotappiokaupunki, mutta hyvät (juna)yhteydet isompiin lähikaupunkeihin (Jyväskylä, Kuopio, Mikkeli ym..) Mutta kuitenkin se kotikaupunki, vanhemmat asuvat siellä.. Ja lukioni josta sain elämäni parhaat ystävät ja unohtumattomat ensimmäiset baarikierrokset.. =)