Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielikuvia/kokemuksia/ajatuksia sinulla on PIEKSÄMÄESTÄ?

Vierailija
12.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sisäsiittoista porukkaa..kaikki tietää toisten ihmisten asiat paremmin kuin ne itse.. Muuttotappiokaupunki, mutta hyvät (juna)yhteydet isompiin lähikaupunkeihin (Jyväskylä, Kuopio, Mikkeli ym..) Mutta kuitenkin se kotikaupunki, vanhemmat asuvat siellä.. Ja lukioni josta sain elämäni parhaat ystävät ja unohtumattomat ensimmäiset baarikierrokset.. =)

Vierailija
2/3 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on siinä Pieksämäen ympärillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä vanhojapoikia jotka päivät pitkät istuskelevat paikallisessa keskikaljaräkälässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi