Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUTUT(ent. Truplat) siirtyneet autuammille metsästysmaille! =)

11.01.2006 |

Jos etsit meitä niin olemme perustaneet oman suljetun yhteisön ja keskustelumme jatkuu siellä!

JOs haluat tavoittaa meidät niin huhuile kovasti. Kyllä täällä aina joku käy kurkkimassa!

LEANNA JA MASULI!! Teitä kaivataan uudessa paikassamme. Pikaista yhteydenottoanne toivotaan truplapostiin niin saatte sieltä neuvot eteenpäin!!

Kuttujen puolesta: Soffu

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan ikäkään täsmännyt. Ketään punapaitaista ei silmiimme osunut :(

Vierailija
22/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin tosiaan koko myymälässä yksikseni klo 14-15. Ja oon kyllä nuoren näkönen, ei ihan heti uskois et 20 ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla seuraavalla JKL käynnillä uudestaan käymään. Laitan vaikka sellaisen " TÄSSÄ TULEE JELLONA" -kyltin kaulaan, jotta sä ainakin sit tunnistat mut :D Tarkoitus olis tulla joskus helmikuun alussa seuraavan kerran.

Vierailija
24/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh - Aika jännä et meni näin persuuksilleen. Mietippä ku ois ollu joku isompikin liike kyseessä ;D

Vierailija
25/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa oli joka päivälle ja lunta paljon.Kaikki meni hyvin,hotelli oli loistava ja ruoka erinomaista!!!

Tämä uusi" juttu" tulee minulle,ei tietokonenerolle,liian vaikeaksi!!

Oli mukava pinoutua kutuissa mutta nyt jään taka-alalle.

Vauvakuumeenikin hieman latistunut(tai ainakin koitan kovin sitä latistaa) ja ajattelin yleensäkin vähemmän palstalla käydä!

Mutta oikeen hyvää vuotta -06 teille kaikille.Vauva ja plussa rikasta!!!!

Leanna+5

Vierailija
26/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva saada koko kuttulauma kokoon uuteen talliin!!

Tule Nekku vierailemaan aina välillä, jos joltain muulta koneelta sitten pääset. Neiti ei ole ehtinyt vielä itse kertomaan leikkauskuulumisia, mutta välikäsien kautta on kuulunut, että kaikki on mennyt hyvin!

Ja jos Leannan mieli muuttuu, niin huhuile täälä, olet varmasti tervetullut mukaan, vaikka jonkin ajan kuluttuakin! Nuo atk-kutut koittavat kyllä autella sitten alkuun :o) Hienoa että Itävallan reissu oli onnistunut.

Terkuin

Serppu

Vierailija
27/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekku, mullakin tuli alkuun vaan valkonen sivu, mut ihan kun vaan päivitin sitä niin kyllä se siitä tuli... ei kai se nyt VOI olla ihan mahdotonta sinne päästä? *tahtoo nekkulin mukaan*

Harmi kun mä oon ite ihan poropeukalo näissä atk-asioissa, niin osaa neuvoa. =/

Leanna, mukava kuullä että matka meni hyvin! Harmi, että jätät meidät nyt, mutta tosiaan myöhemminkin pääsee mukaan jos haluaa!! Meistä aika moni (esim minä,axe,marieela..) pyörii vielä täällä vauviksellakin,joten kyllä meihin halutessaan yhteyden saa!!!

MISSÄ ON JA MITÄ MEINAA EMMASANNA???!!

Vierailija
28/34 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun koneessa windows??? Joka koneessa jossa on windows (ja jokaisessa miltei pitäsi olla) on myös explorer, ja explorerilla pääsee varmasti messengeriin, ja sitä kautta Kuttulaan.

Jos taas konees linux, niin se tökkii ja ei tule toimimaan kunnol koskaan!

Mun mies on expertti näis koska suunnittelee ohjelmia ja suojaa, joten oli sitä mieltä et se sun tietokone-expertti olis nää pitäny tietää??

Mutta siis jos on windows, mies luultavasti kykenisi neuvomaan tällai etä systeeminäkin jos aikaa löytyy... sulta ja silt yhtä aikaa..

EMMASANNAN tietoja edelleen odotetaan täälläkin?????????????????????++

Vierailija
29/34 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela - Tämä mun kamukin suunnittelee tietsikka ohjelmia jne. Eli jo ammatiltaan on joku tietokone insinööri ;) Ja kyllä on windows (tottakai). Eikä vika ole mun mielestä selaimessa (niin kun sanoitkin), vaan tää kone on niin suojattu tai jotain ja koko kovalevy pitäs formatoida (niin täynnä kaikkee roskaa, joka tukkii koneen)! Ei tuo kaveri osannut oikein (vielä) tehdä mitään muuta, kun puhelimen välityksellä yritti opastaa mua ;) Tulee kyllä joskus käymäänkin ja koittaa sit laittaa kuntoon - se epäili et on muutaman tunnin homma.

Lynette - Et arvaa miten monta kertaa oon kokeillu tota päivitystä!! Oon päivisin käyttänyt monta tuntia tän vian ratkomiseen - Oon kokeillu linkkejä, ja avannut niitä uudessa sivussa, koittanu mennä mesen kautta, haulla jne. Ei auta!

Voi mennä aikaakin ennen kun tää kone on siinä jamassa et pääsen sinne - ja oonkohan sit jo ihan unohdettu.... Et jos menee kuukauskin ennen ku pääsen. (nyt kun on nää muutto hommat, niin ei ole aikaa istuksia koneella)

Mutta nyt töihin :)

Vierailija
30/34 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieskin epäili että suojaukset liian korkealla jos windows löytyy. Ja windows kun on niin explorerkin löytyy silloin -> messengerhän toimii explorerilla parhaiten kun molemmat on microsoftin tekemiä.

Mutta kone ei siis ole ilmeisesti omasi jos se ei seuraa sua muutossa?

Emme me sua kk unohda, höpsö :) Mutta tietty jos ei ole omaa konetta enää 2 vkon päästä niin sittehän sä joka tapauksessa joutuisit pois Kuttulasta, oltiin täällä tai mesessä?? Harmi :(

Mutta kiva että saitte asunnon ja se yhteen muutto viimein onnistuu. Onko mies yhtä innoissaan kuin sä? Asunto oli hyvä jne? Onko sieltä sitte pitkä matka Minjan hoitoon? Ja onko Minja edelleen viihtyny hoidossa ihan ok? Entäs sä, joko oot yhtään lämmenny enemmän sitä hoitajaa kohtaan vai onko edelleen etäinen ja välinpitämättömän oloinen?

Ja piinailutkin lähenee koko ajan-> mitkäs ne kp:t nyt onkaan?

Paljon kysymyksiä ku on kysely ikä ;DD

Mutta ku kerkeet niin kirjoittele viel tänne vaik :)

Marieela ja Pallero 17+1

Vierailija
31/34 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - tää kone on mun isän :) Eli ei lähde muutossa mukana. Jossain vaiheessa pitää ostaa joku kannettava, kun mies kuitenkin tarvii koulujuttuihin konetta.. Mutta ei ainakaan ihan ensimmäisiä hankintoja!

Mies on vielä aika epäuskoinen muuton suhteen - kuten minäkin ;) Ei osaa vielä heittäytyä siihen onnen tunteeseen, et tää on vihdoinkin totta! Sanoinkin miehelle että sit varmaan oikeesti tajuaa tän kun ekana aamuna herää toisen vierestä :I Mutta kutkuttavan ihanaa tää on! Etenkin kaikki sisustusten suunnittelut yms. :D

Minja viihtyy ihan Ok hoidossa. Vähän vielä aamusin mököttää kun joutuu jäämään, mutta kuulemma ryhtyy leikkimään heti kun kaaraan pihasta pois - näinhän se usein menee :) SElvispä muuten et se hoitaja on uskovainen ja samoissa piireissäkin ollaan pyöritty! Juttu luistaa tätä nykyä ihan mukavasti siis.

Sieltä uudelta asunnolta on joku 1½km hoitoon ja on sopivasti mun työmatkan varrella. Itseasiassa tää uus asunto sijaitee mun lapsuuden kodin ihan vieressä! Eli ihania muistoja sieltä ja tuntuu hyvältä palata sinne takaisin :D

Piina tosiaan jatkuu (toistaseks), saa nähä miten käy. Vielä ei ainakaan ole mitään menkkajomotuksia, mutta kerkeehän ne sieltä tulla.. Kp on nyt 28, oletetusta oviksesta on nyt 13pvää - eli jännät hetket ;) Yhtään ei ainakaan tunnu raskautuneelta.

Hoh - olipa kysymyksiä ;) Lyhykäisyydessään, ihanaa aikaa eletään - rakkautta piisaa ja voi kun elämä hymyilee :D

Sanohan niille hörhöille sinne Kuttulaan, et tulee kertomaan kuulumisia!

Vierailija
32/34 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja, kun et ole päässyt millään mukaan kuttulaan, mutta yritä vaikka joskus töistä käsin kirjoitella kuulumisia. Mullakin hieman on hankaluuksia aina kirjautua sisään jopa windowsin kautta ja joudun aina menemään kuttuihin msn:n yhteisöjen kautta, mutta siis siellä ollaan koko muu porukka, paitsi sinä ja leanna! Tulkaa siis mukaan, leannakin, jos vain jaksat ja ehdit!

Kuulostaa tuo teidän muutto aivan ihanalta. Varmasti aivan oikea ratkaisu teille, sitten voitte oikeasti leikkiä sitä kotia ja laitella yhdessä kaikkea kivaa. Ja onhan se etu sinänsä, kun toisen viereen voi illalla nukahtaa ja aamulla herätä siitä oman kullan vierestä :-) Joten oikein mukavaa muuttoa teille, mutta koeta nyt hommata joku kannettava kone tms. et pääset meidän mukaan tonne yhteisöön! Osta vaikka jonkun entinen käytetty, tai pyydä sitä tietokonenörttiä kasaamaan teille oma, tulee halvemmaksi ostaa osissa ja sit kasata. Mun veli tekee niitä koneita aina itelleen ja tutuilleen ja siinä tulee säästöä!

Mutta kirjoittele kuulumisia vaikka tällä puolen, kyllä meistä aina joku käy lukemassa.

Vierailija
33/34 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tulla kertomaan teillekin että meillä plussattiin vihdoin ja LA on 23.9

meillä on ollut netti pitkään poissa, liittymän vaihdon takia ja näemmä olette vaihtaneet maisemaa..

terkkuja kaikille jotka minut vielä muista.. :)

Vierailija
34/34 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tytteli plussasta!!!!!=)

Tosi upea homma!!! :D

t. lottis rv. 32