KUTUT(ent. Truplat) siirtyneet autuammille metsästysmaille! =)
Jos etsit meitä niin olemme perustaneet oman suljetun yhteisön ja keskustelumme jatkuu siellä!
JOs haluat tavoittaa meidät niin huhuile kovasti. Kyllä täällä aina joku käy kurkkimassa!
LEANNA JA MASULI!! Teitä kaivataan uudessa paikassamme. Pikaista yhteydenottoanne toivotaan truplapostiin niin saatte sieltä neuvot eteenpäin!!
Kuttujen puolesta: Soffu
Kommentit (34)
Mulla ei edelleenkään ole kuvaa ja käynnit taitaa olla aika harvassa. Nyt just tietenkin lapset kipeenä ja mamma koneella.
Eiks se kuva ollut kuitenkin edellytys sinne omaan sähköpostiin???
-m-
niin jaettiin tunnukset kaikille oli kuvaa tai ei. Ideana tietenkin et sitte sinne yhteisöön jokainen laittais oman kuvansa.
Sinne truplien sähkäriin vaan postia niin pääset sinäkin mukaan laumaan:)
Älkää ihmetelkö oon mirtzi nimellä ;) Kaikki muut tuntu olevan varattuja..
Kokeilen kotona sit pääsenkö olleskaan yhteisöön!! Nyt jatkan töitä :)
Toivottavasti pääset vielä kotikoneeltakin!
Masuli mukaan nyt vaan!
Kuvia ehtii laittaa kun niitä on ja muuthan niitä ei näe kuin me.
Ei onnistu kotikoneella kirjautuminen - tulee se sama valkoinen sivu ja oon koittanu päivittää taas 1000 kertaa.
Soittelen tässä tänään yhelle tietokone-expertille - et jos se osais auttaa! Eihän tästä elämästä tuu mitään ilman kuttuja :D
Arvatkaas muute mitä :) Saatiin kämppä, käydään tässä huomenissa kattomassa sitä.
No mutta yritetään viettää perheiltaa - donitsien ja Trivialin voimin. (nyt se onnistuukin hyvin kun äippä ei istu koko iltaa koneella)
Moips!
Kurkatkaapa sähköpostit, lähetin teille kutsun. Josko sitä kautta onnistuis sisääntulo!
-nekku-:
Ei onnistu kotikoneella kirjautuminen - tulee se sama valkoinen sivu ja oon koittanu päivittää taas 1000 kertaa.
Niin muuten Nekku, mullakaan ei auennut sivustot sinne Kuttulaan, kun yritin mennä linkkien kautta ja päivittämällä sivua uudestaan ja uudestaan jne. Mutta siis mä joudun menee aina sen msn:n yhteisön kautta ja sieltä sitten hakemaana kutut (on siis henk.kohta yhteisöjen alla ja sieltä sitten yksityiset ja ihmiset vai miten se nyt meni). Mutta siis toivottavasti pääset mukaan myös kotikoneelta!
odotellaan sinua siellä. Ja masuli, emmasanna sekä leanna - mukaan kans!
Lenanna saapuneen huomenna koto suomeen...
NEkku ja Emmasanna, mikä tilanne???
Kutut alkaa olee huolissaan ja miettivät ettekö aio tulla ollenkaan???
Tai Nekku on jäsneneä kyllä jo sisällä mutta juttuja ei ole vielä saapunut!!!
Tietoja siis KAIVATAAN!!!!! =))
Asia on nyt niin että joudun sanomaan hyvästit Rakkaille Kutuilleni :(
Tältä meidän koneelta en tule (luultavastikaan koskaan) pääsemään Kuttulaan. Yritettiin yhen mun (tietokone-neron) kanssa asentaa tähän toista selainta (firefox), eikä tää kone suostunu edes aukasemaan koko sydeemiä..! Neuvot käy vähiin :O
Eilen kävin töissä kurkkaamassa juttujanne ja olin jo kirjottamassakin, mutten kerennyt sen pitemmälle kunnes piti mennä taas palvelemaan asiakkaita.. (joten ette saaneet viestiäni perille asti)
Että ei kai tässä auta muu!! :(
[b]Tulkaa ees kertoilemaan kuulumisianne tänne - jookosta :D[/b] *on niin ikävä*
Me tosiaan muutetaan parin viikon päästä :D Huomenna vahvistan isännöitsijälle, että otamme kämpän. Se on saunallinen kolmio 74m2. Kovasti jo suunnittelen seinien värejä jne. Ja tietenkin suuntaamme Ikeaan shoppailee ;D
Vilkutuksia kaikille lähettelee nekku kp27 (/29-33) *piina jatkuu*
Yritettiin yhen mun (tietokone-neron) [b]kaverin[/b] kanssa asentaa tähän..
kirjoittelinkin sulle viestiä Kuttulaan, jos olisit vaikka sattunut viestin näkemään, mut ilmeisesti siis et pääse sitä lukemaan...
Siis kirjoitan sen sulle tänne:
Kävin eilen JKL reissullani siellä sun työpaikalla (n. klo 14), mutten nähnyt sun näköistäsi myyjää siellä liikkeessä. Olitko eilen töissä ollenkaan vai enkö vaan huomannut sua?? Täytyy tulla seuraavalla kerralla morjestamaan, koska nyt ei onnistunut.
Että miten [b]Neidillä[/b] meni Helsingissä - Miten Minjan leikkaus!?
... siis olit töissä. Mut olitko enää tohon aikaan? Voi pahus jos olitkin enkä bongannut sua. Mieskin auttoi mua etsimisessä silmineen, muttei silti mielestämme sua nähty...
Ihan varmasti olin! Olin vielä yksikseni siellä - eli oot nähny mut(?) ;)
Mullahan ei oo enää niitä vaaleita hiuksia, vaan tummat! (just tasan kello 14 olin kirjottelemassa Kuttulaan, kunnes yhtäkkiä oli tupa täynnä asiakkaita, enkä kyennyt enää jatkamaan)
Kamalasti asiakkaita siellä silloin oli, eli varmaan en vaan sua huomannut. Etkä säkään varmaan yhtäkkiä osannut mua sieltä katsella. Mulla oli harmaa villakangastakki ja turkoosi kaulaliina. Varmaan jotain 10min siellä miehen kanssa pyörittiin ja etsittiin sua :D
Oliko sillon siellä liikkeessa paljon ihmisiä? Tasan kello neljä alko olee ihmisä tooosi paljon ja just sitä ennen ei yhtään!
eli se olet ollut sinä. Etsin tosiaan vaaleahiuksista, eli siinä meni perseelleen :(
... oisko se voinut olla se sun työnantaja sitten? Vai oliko myyjä ollenkaan :D Voi harmitus, sanoin jo miehelle etten kyllä kehtaa tulla kyselemään " hei oletko Nekku" ellen ihan satavarma ole :) Mielestäni se tyyppi jota myyjäksi luulin oli lisäksi vanhemman näköinen kuin mitä sä olet. Etkä se tosiaan sitten ole sinä ollut, koska ei sillä tyypillä ollut punaista hupparia.
..Ja [b] Leanna [/b] ja [b] Masuli [/b], laittakaas viesti trupla@netti.fi niinsieltä annamme jatko ohjeita meidän metsästysmaillemme =)))