Mitä ajattelette...
.. mies puoleisesta terveydenhoitajasta? Joka on töissä vielä äitiys/lastenneuvolassa?
Kommentit (10)
Osasi ottaa rennosti tuoreen äidin hermoilut ja antaa järkeviä käytännön neuvoja.
Harmi että muutettiin pois hänen alueeltaan :-(
kuule poitsu, elä unta näe.
Minulla ei todellakaan riitä mielenkiintoa flirttailla terkkarille, oli ihan minkä näköinen tahansa.
Äitiysneuvolassa en miesterkkarista paljoa perustaisi, minusta terkkarin on siinä tilanteessa hyvä olla itse synnyttänyt = nainen.
Lastenneuvolassa miesterkka voisi olla hyväkin, osaisi ottaa isän mukaan geimeihin paremmin.
Mutta täytyy olla äidin aika helvetillisessä miehenpuutteessa, jos alkaa neuvolassa terveydenhoitajalle flirttailla. Jos itsellesi tuollaista unelmoit, niin kannattaa miettiä uravalintaa uusiksi.
teetkö muka jotain koulutehtävää vai oletko vain mustasukkainen?
Miesterkkari joka olisi kiva ja huumorintajuinen olisi oikein tervetullut meidän neuvolaan.. Ei kummastuttaisi yhtään vaan voisi tuoda jopa tietynlaista turvallisuudentunnetta..
Ja luotan jostainsyystä joskus jopa enemmän vastavalmistuneen tai valmistuvan nauvoihin oli sitten mies tai nainen, sillä hänellähän on sitä uusinta tietoa.
Syy voi olla ja onkin myös siinä että normaali neuvolaterkkamme on vanhapiika (anteeksi ilmaus) jolla ei ole omia lapsia, kokemus siis vain kirjoista ei käytännöstä! =(
=)
Että otan jopa mieluummin itse selvää asioista kuin kysyn tuolta meidän vakkariterkkarilta sillä en luota hänen neuvoihinsa (esim 4litraa vettä päivässä jne..)
Koulussa oli puhetta siitä mitä naiset ajattelevat miespuolisita lääkäreistä/sairaanhoitajista/terveydenhoitajista nimenomaan neuvoloissa ja esim. äitiyspoliklinikalla. Pohdimme samalla et jos mies on nuori ja vaikka hyvinkin komea niin tunteeko nainen olonsa vaivaantuneeksi.
Itse voin vastata että jos joutuisin mieheni vastaanotolle niin menisin hämilleni, nimenomaan koska mies on komea ja nuori. :/
itsekin menisin hämilleni. minulle teki kerran gynekologisen tutkimuksen vastavalmistunut nuori mieslääkäri ja tilanne oli molemmille tukala! mies hikoili ja punasteli ja niin minäkin. en saanut lääkäristä kovin ammattitaitoista kuvaa, koska ei selvästikään osannut suhtautua minuun (nuori, nätti? tyttö) vain potilaana, vaan ilmassa oli SELVÄSTI muutakin. tuosta lähtien olen vältellyt kyseistä lekuria.
Uskotteko että suurinosa esim. mies puolisesta terkkareista on valinnut ammattinsa " vääristä syistä" ?
Mies puolisia terveydenhoitajia on kyllä tosi vähän. Silloin kun mieheni valmistui, valmistui samana vuonna koko suomessa vain kaksi miespuolista terveydenhoitajaa samaan aikaan. Sairaanhoitajia on enemmän.
Miehillä on ihanat isot, lämpimät kädet... Tuntuu vatsalla paljon mukavammalta kuin kylmät j aluisevat naisen koparat. Miesgynet ainakin on paljon hellävaraisempia tutkimuksissaan, joten ehkäpä sama pätee myös mies-th:iin?