Voiko vauvalla pitää synnärillä omia vaatteita?
Kommentit (5)
itse olen molemmilla lapsilla ja itsekin pitänyt sairaalan vaatteita sen vuoksi, että ei tule likapyykkiä kotiin :)
hoitajat voivat heittää pyykkiin muiden mukana. Mulle kävi noin vauvan kans lasten osastolla. Jouduttiin keltasuuden takia takaisin sairaalaan kun vauva oli 5pv vanha. Olimme syöpäosastolla kun muualla ei ollu tilaa. Pidin vauvalla omia vaatteitansa kun hoitajat eivät saaneet meille tarpeeksi pieniä heti. Lähdin käymään syömässä ja hoitsu oli sillä aikaa laittanut vaatteet pyykkiin, pyykit viety pois, en niitä vaatteita sen jälkeen nähny. Ovat kyl varmaan tarkempia synnyttäneiden osastolla.
Meillä myös katosi osastolla omat vauvan vaatteet. Hoitajat vaihtoivat välillä yöllä vaatetta lapselle, kun itse olin ihan loppu. Sen koommin ei vaatteita sielläkään näkyny. Muutenkin vähän väliä pitää olla vaihtamassa niitä vauvan vaatteita päälle, niin kätevämpää on käyttää sairaalan vaatteita.
Sairaalan vaatteet on ihan hirveitä!!!! Tekee ihmisen sairaaksi pelkällä ulkonäöllään ja huonolla istuvuudellaan. Mulla oli omat vaatteet itselle ja vauvalle, eikä kadonnut mitään.
ja minä ainakin vein kasan sopivan kokoisia vaatteita mukana.