Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään Gracon tuplarattaita?
11.01.2006 |
Joko vierekkäin- tai peräkkäinistuttavia, saa kehua ja haukkua. Meille on harkinnassa vierekkäin istuttavat, miksei peräkkäinkin mutta olen kuullut että ovat hankalat työntää kun isompi lapsi istuu edessä? Meillä siis ikäeroksi tulee 2v 4kk, ei haluttaisi ostaa mitään Emmaljugia tms. jättirattaita.
Saako noihin Gracoihin mitään koppaa? Ovatko laadullisesti ihan susia, eivät vaikuta kovin kummoisilta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on Gracon peräkkäin istuttavat rattaat, vm 2005 ja olen tykännyt todella paljon. Näppärät työntää kääntyvien etupyörien takia (voi myös lukita) ja itse en ole ainakaan kokenut rattaita hankaliksi. Toki etuosassa on painoa (esikoinen 12,5 kg) ja joutuu välillä nostelemaan etuosasta esimerkiksi todella korkeille jalkakaytäville, mutta ihmeen hyvin ovat nousseet ilman mitään erikoisia kommervenkkejä. Esikoinen on ollut kovin kiinnostunut tulokkaasta, joten peräkkäin istuttavat rattaat ovat antaneet mahdollisuuden pikkuiselle nukkua aivan rauhassa. Hänelle olen voinut laittaa hyttysverkon kun esikoinen olisi vain repinyt sitä valveilla ollessaan pois. Taakse olisi ollut mahdollisuus laittaa pehmeä kantokoppa, mutta me emme sellaista kesävauvallemme tarvinneet. Ratasosasta itsestään saa rakennettua sellaisen " pikkukopan" . Lisäksi olemme saaneet Gracon turvakaukalon klikattua taakse, joten erinomaiset kauppakeskusrattaat ne tuntuvat olevan.
Minä siis tykkään. Ainakaan vielä ei ole ollut sellaisia kelejä, että olisi jäänyt lumihankeen tms. ja mahtuvat pieneen tilaan.
Jos jotain negatiivista pitää hakea, niin etummaista istuinta ei saa makuuasentoon, jousitus puuttuu ja onhan Emmaljungan yhdistelmiä luksusta työntää (vrt. Gracon rattaat). Niin ja tavarakori on aika masentava. (Sutkoht iso, mutta ah niin hankalasti täytettävä).
Meillä rattaat ovat olleet sutkoht kovassa käytössä nyt 6 kk, (sis. paljon bussiin nostelua), eivätkä ole ainakaan vielä hajonneet.
Suosittelen.