mitä tv-ohjelmia muistat tulleen tv:stä kun olit lapsi tai nuori
Kommentit (80)
eemeli, rasmus nalle, peppi pitkätossu, satakieli, hermanni, puoli kuusi, kasmasiini, smurffit, tarkkis, aikapoika ja mono, ym.
Olin teini-ikäinen, kun tuli Naapurilähiö ja Lauantaitanssit.
sunnuntaisin ja kertoi nuorisokodista? Sen nimi oli joku Hylättyjen kerho tms. Siinä oli nuoria, mitkä muutti nuorisokotiin ja sit oli ne kodin ohjaajat jne. Se teki kovan vaikutuksen.
sit muistan just nuo mainitut tohtori sykerö, jaki ja nuka (ja jopa tunnusmusiikin!!!), maija mehiläinen, puoli kuusi, smurffit.
Vanhempana katsoin mm. Huippumalleja, muistaako tätä nuorten sarjaa kukaan? Tie Avonleaan ja Anna olivat hyviä myös. Annat löytyy vieläkin nauhalta:)
missä oli nukke ja nainen en muista yhtään nimeä mikähän se oli ne asu yhdessä jossain talossa ja teki kaikkia seikkailu juttuja rakensivat ainakin kerran viidakon.. ja sitten toinen oli joku tarkkis luokka juttu ja nuorten kilpailu ohjelma jossa piti piirtää esine annetuilla ohjeilla ja juontaja jakoi papukaijamerkkejä.. en muista näitä nimiä muistaako joku?
kaikki vissiin kakkosen ohjelmia!
karuselli, levyraati, minä vakooja, kiurunkulma, kuten haluatte, leikkivaimo, meitie, ebba ja didrik, viidakkotohtori
smurffit, pätkis, dallas, Hollywood Beat, Hill Street Blues, vanha kettu, hiidenvirta, tohtori sykerö, pieni talo preerialla, Paluu eedeniin, ritari ässä, katuhaukka, lauantaitanssit, valehtelijoiden klubi, viinitila Falcon Crest, pikku kakkonen, nalle luppakorva, peukaloisen retket, miami vice, öhmannin tavaratalo, reinikainen, fakta homma, tankki täyteen, levyraati, hittimittari, dynastia..
paluu eedeniin (mutsin lemppari sarja)
avara luonto (katottiin aina koko perhe)
speden spelit
napakymppi...
Ariadnen lanka, Ruutuässä, Tripodien aika.
erkki merkki on ihan pop ;-)
Mikä oli nimeltään sellanen piirretty, missä jotkut nallet asu (?) jossain vuoristossa? En kyllä muista yhtään tarkemmin, mutta jotain karhuja siinä oli. TaoTao se ei ollut, se on eri juttu.
Dallas, Lauantaitanssit, Valehtelijoiden klubi, Parempi myöhään, Fame ja Lassie
oli sairaan pelottava sarja, joka traumatisoi minut iäksi.
*Yön kuumuudessa
*Twin peaks
*Ruusun aika
*Puhtaat valkeat lakanat
*Ritari ässä
*Ihmemies
*Nikke knakkerton
*Mummo
*V
*Beverly hills 90210
Olishan noita vaikka kuinka paljo kivoja...
joka tuli joskus 90- luvulla, missa se mies sai aina huomisen lehden ja pelasti ihmisia?
mika sen nimi oli suomeksi/ englanniksi?
V oli kova sana kun olin pieni.
Bill gosby show, koira haudattuna, ritari ässä, ihmemies, dallas ja dynastia, nikke knakkerton, pelle hermanni, pulttibois ja manit pois, spede show ja vesku show. Kun tässä miettii niin koko ajan tulee lisää mieleen, mutta aloitetaan nyt näillä
olen vm -70, ja muistan myös sen kun perhe pakeni saareen veneellä ja joku katsoi ikkunasta. Suomalainen sarja, eikä oikein muuta ole mieleen jäänyt kuin se, että jännä oli!
En olisi saanut sitä katsoa, mutta kun vanhempani olivat raksalla myöhäiseen iltaan katsoin sitä salaa ja aina kun rappukäytävästä kuului ääniä sammutin tv:n
Toinen Rakkaat siskot tms. missä neljä siskosta. Molemmat siis jenkkisarjoja
Waltonit, Pieni talo preerialla, Tie Avonleaan, Bill Cosby Show, Koti kuntoon, Kullannuppu, Isojen poikien leikit, Vuoristosairaala, Tohtori tuli kaupunkiin, Vuoristolääkäri, Terve vaan tohtori, Dynastia, Dallas, Juuret (en kyllä ole tästä varma), Enkeli maantiellä, Enkelin kosketus, Perhe on paras, Kate ja Allie, Alf, Harry ja Hendersonit, Emilie, Tuuli kääntyy, Vihervaaran Anna.
Olen vuosimallia -82
Ihmemies