Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

####HERÄTYS keskiviikkoon ELOKUISET!!####

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just saunasta ja tuli kyllä oltua vähän pitempään kuin 10 min.! Joku kirjotteli ettei enempää suositella. Laitettiin muksut nukkumaan ja mentiin vasta sitten,niin saatiin saunoa rauhassa.

Muhkuraisista tisuista oli kans juttua. Miulla ainakin on tosi muhkuraiset. Ekassa raskaudessa ei miusta ollu tälläset. Toisessa raskaudessa toiseen rintaan tuli iso kova muhkura ja mie säikähin ihan tosissani. Neuvolalääkäri tutki sitä ja sano,et jos en ois raskaana ni miut laitettais heti jatkotutkimuksiin..mut ku olin,ni ois pitäny vaan tyytyä tarkkailemaan sitä pattia. Olin pari päivää kauhusta sekasin ja menin toiselle lääkärille. Se tutki rinnat ja totes muhkuran olevan normaalia rintakudosta ja patin häipyvän imetyksen aikana..ja niinhän siinä kävikin. Nyt ymmärrän siis olla ihan rauhallinen kaikkine muhkuroineni!

Joku kyseli voimattomasta olosta( miul on tänään dementia,kun en muista yhtään kuka mitäkin kirjotti!). Miul kävi kerran hyvin alkuraskaudessa kaupoilla ollessa niin,et tuli ykskaks heikko olo ja alko tärisyttää! Se helpotti kun mentiin syömään ja sai istua ja huilia. Myöhemmin ei oo onneks sellasta ollu. Muuten kyllä on päivittäin aika vetämätön olo. Inhottaa kun tuli tollaset kelitkii,ni ei pääse ulos piristymään. Tosi mälsää!

Lilianelle iso hali ja onnea uuteen yritykseen! Miulla oli vuos sitten kohdunulkoinen,joka leikattiin rv11. Tulin heti uuestaan raskaaks,mut se oli osittainen rypäleraskaus,joka kaavittiin rv9. Sen jälkeen olin tosi murheen murtama. Puoleen vuoteen ei saatu ees raskautta yrittää. Sen jälkeen tärppäs toisesta yrityskerrasta. Tässäkin raskaudessa on ollu vähän ongelmia,mutta toistaiseksi masussa on kaikki ok. Jospa kolmas kerta toden sanois! Toivon,että plussaat pian uudestaan ja siulla jo toinen yritys onnistais!

Kauniita ja levollisia unia kaikille hiirulaisille!

Hipsuhiiri rv n. 9+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla