Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muut vanhemmat velallisia ja maksuhäiriöisiä?

Vierailija
10.01.2006 |

Kuinka kehtaat sen tunnustaa muille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän meistä kaikki tee virheitä joskus. Eihän se merkitä siellä loppuelämää ole vaan poistuu tietyn ajan jälkeen.

Vierailija
2/3 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden takia en saanut kännyliittymää, lainaa pankista...

Nykyään kaikki hoidettu, pankista sain asuntolainan ja luottokortin yms. Ei se maksuhäiriö ja velat koko elämää kulje mukana, jos järjestää asiat kuntoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laskujakin on tolkuttomat määrät rästissä, vuokria yms.. niillä vaan elämä on potkinu päähän vähän turhan rankasti :( Ja maksuhäiriöt on lähteny ihan pienistä summista, jotka vaan kasvaa ja kertaantuu isommiksi summiksi. Kovasti yrittävät asioitaan hoitaa parempaan suuntaan, mutta välillä tulee lunta tupaan rankastikin ja lyövät läskiksi kaiken..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi