Lue keskustelun säännöt.
Pääsin vanhainkotiin työharjoitteluun ja ajatuksenani oli hakeutua lähihoitajakoulutukseen mutta
10.01.2006 |
nyt tajusin että minusta ei todellakaan ole tekeen niin raskasta työtä. Kunnioitan ja ihailen niitä jotka jaksavat ja nimenomaan lähihoitajat tekevät sen raskaimman osuuden.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun mielestä joku pakollinen harjoittelu kaikille alalle aikoville olisi hyvä, koska koulussa on paljon ihmisä joilla ei ole mitään käsitystä mitä lähihoitajat tekevät. Jäisi moni alalle sopimaton hakeutumatta koulutukseen..