Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko hepatoosi uusiutuva seuraavissakin raskauksissa

Vierailija
10.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyillä ihmisillä on suurempi taipumus hepatoosiin. Itse olen ollut 4 kertaa raskaana ja joka kerta tuli hepatoosi. Lääkityksestä huolimatta synnytys käynnistettin pari viikkoa ennen laskettua aikaa hepatoosin takia.

3 viimeistä meni rutiinilla mutta esikoisen kanssa hepatoosi vähän säikäytti kun siitä ei neuvolan synnytysvalmennuksessa puhuttu etukäteen oikeastaan mitään.

Vierailija
2/3 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin suuri, että sappi- ja maksa-arvoja yleensä seurataan joka tapauksessa oli oireita tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoisesta lähes oireeton hepatoosi, mutta seuraavasssa raskaudessa aivan järkyttävä! Yöt meni valvoessa ja raapiessa, päivällä itketti väsymyksen takia lähinnä.. Iholla arvet säärissä, reisissä mutta myös muualla. Käynnistettiin rv 37 kun maksimi lääkeannostukset eivätkä Atarax tehonneet.. vauvalla syntyessään hengitysvaikeuksia ja joutui teholle. Vauvaa kuvattaessa (mm aivot ja sydän) huomattiin, ettei vauva ollutkaan syntyessään 37 viikkoinen vaan noin 35 viikkoinen. Raskausviikot eivät pitäneetkään paikkaansa.. että näin. Karmea oli kokemus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi