Mulle tapahtui eilen jotain uskomatonta!
Kommentit (36)
Ei se elämä nyt kertaheitolla muutu. Ainakaan mulla ei muuttunut, mutta sain sisälleni aivan ihmeellisen ilon ja rauhan.
Oon tosi onnellinen sun puolesta! :)
t: 6v sitten uskoon tullut
Joutuuko sitä rukoilemaan, vaiko voiko tulla jokin yhtäkkinen kokemus tosta vaan??
Joutuuko sitä rukoilemaan, vaiko voiko tulla jokin yhtäkkinen kokemus tosta vaan??
ainakin mieheni vain rukoili juteltuaan ensin yhden ystävänsä kanssa Jumalasta. Ei se hänellä tainnut mikään hurahdus olla, vaan päätös, jonka hän teki oltuaan asiasta pitempään kiinnostunut.
Jeesus ei ollut sitä mitä kristinusko opettaa!
Jeesus ei ollut sitä mitä kristinusko opettaa!
no, mitäs se Jeesus sitten opettaa???
samalla lailla ku Nooa, Mooses, Abraham jne...
koetaan Jumalan kutsua ja vastataan siihen. Minä sanoin Jeesukselle, että hän saa tulla elämääni. SIlloin tulin uskoon.
Jaan teidän kanssanne sen ihmeellisen kokemuksen jonka koin eilen, en ole vieläkään siitä toipunut, ja hyvä näin!
Mä olin eilen illalla eräässä seurakunnan tilaisuudessa ja olin ainoa osanottaja siellä. Ja siellä sitten juttelin kahden tylntekijän kanssa ja kuinka ollakaan he osasivat tehdä oikeat kysymykset ja kohta tilitin koko elämäntarinaani heille, minulla on hyvin traumaattinen lapsuus josta koen selvinneeni suht hyvin.
Mutta jotain kuitenkiin oli, romahjdin siellä ihan täysin heidän edessään, itkin ja itkin, en voinut lopettaa. lopuksi rukoilimme ja he soittivat minule "saviruukun". Ensin ajattelin etten voi sitä kuunnella, se olkisi liian tuskallista, mutta sitten yhtäkkiä sain ihmeellisen rauhan sydämeeni ja pystyin sen kuuntelemaan ilman että olisin romahtanut lisää. Kaiken tämän lisäksi sain aivan ihmeellisen rauhan sydämeeni, että kaikki asiani järjestyisivät ja minun ei tarvitsisi huolehtia mistään.
Se oli aivan sanoinkuvaamaton kokemus. ja olen tosi kiitollinen kokemastani!
ap
onnea vaan ap:lle. Muista kuitenkin, että usko ei ratkaise kaikkia ongelmiasi. Vastaat itsestäsi ihan itse.
Mutta kuitenkin tuo rauhan sydämeeni.
ja ihanaa että tämä ketju on niin kiinnostanut ettei se ole hautaunut tuonne jonnekin unholaan!
ap
onnea vaan ap:lle. Muista kuitenkin, että usko ei ratkaise kaikkia ongelmiasi. Vastaat itsestäsi ihan itse.
Yksinäisten naisten ryhmässä.
Kukaan muu ei ollut uskaltautunut mukaan kuin minä mutta nyt ymmärrän että niin se oli tarkoitettukin.
Ensimmäisessä tapaamisessa oli minä ja kaksi muuta, toisessa vain minä.
Ja nyt en todellakaan enää ole huolissani yksinäisyydestäni, minulla on nyt Ystävä!
ap
minä olen itse uskossa, ollut varmaan koko elämäni. Minusta vaan on surullista, kun aika ajoin näkee ihmisiä, jotka rukoilee ja rukoilee ja ravaa tilaisuuksissa etsimässä apua, kun se, mitä he tarvitsisivat olisi terapeutin apua. Siitä minä vain huolehdin...
Tai siis olenko uskossa kun en oikein tunne sitä? Uskon Jumalaan, mutta pitäisikö uskossa olemiseen liittyä jotain muutakin. Minulla on niin vaikea elämäntilanne meneillään, että olisi ihana se tunne, että oikeasti pystyisi jättämään murehtimisen ja olisi rauhan tunne sisällä. Olen rukoillutkin asian vuoksi, mutta enkö näe jotain tai enkö vaan 'kelpaa', vai olenko jo oikeassa uskossa?
kaikki järjestyy eikä sun tarvitse huolehtia mistään.
Mihinkähän sinä ressu olet hurahtanut!
Sääliksi käy todella!
Jumala auttaa sitä joka auttaa itseään.
minä olen itse uskossa, ollut varmaan koko elämäni. Minusta vaan on surullista, kun aika ajoin näkee ihmisiä, jotka rukoilee ja rukoilee ja ravaa tilaisuuksissa etsimässä apua, kun se, mitä he tarvitsisivat olisi terapeutin apua. Siitä minä vain huolehdin...
viimeksi varamaan yli kymmenen vuotta sitten jossain seurakunnan tilaisuudessa ja olen ollut sinut itseni kanssa lähimmät kaksikymmentävuotta, en ole enää mikään nuori,
Ja tässä on tapahtunut muitakin asioita jotka vahvistavat kokemustani.
ap
Minusta on hienoa, että ap on tullut uskoon. Kaveripiirissäni on monia uskovaisia, ja useimmille heistä usko on selvästi positiivinen ja elämää tasapainottava asia. Järkeä se ei ole vienyt yhdeltäkään.
ei siihen tarvitse liittyä erityistä tunnetta. Jotkut "hurahtavat" kerralla ja se tuntuu luissa ja ytimissä. Koska se muutos vanhasta uuteen on jotenkin niin iso - näin olen ymmärtänyt.
Se rauhan tunne tulee siitä, että uskot, että sinua kannetaan. Vaikka mitä tapahtuisi.
26
Se muuttaa tosiaan elämän, ihan älyttömän paljon paremmaksi ja ihanammaksi! Tiedän mistä puhun:-)