Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tahtoisin baariin
10.01.2006 |
Edellisestä kerrasta on noin 4 vuotta ja sitä edellisestä vuosi tai pari kauemmin. Yksinkertainen asia eikä pitäisi olla niin vaikeaa lähteä, mutta tuntuu että silti on liikaa mutkia matkassa. Mihin lapset? Kuka kaveriksi? Mistä rahat? Miten lähteä ilman että mies paheksuu (inhoaa juovia naisia)? Mitä päälle?
Pitäs vissiin vaan vetää kumpparit jalkaan ja lähteä lähibaariin kaljalle eikä miettiä liian syvällisiä. x)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa