Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko kokeilleet bataattia raakana?
04.01.2006 |
Pirkan sivuilla oli vinkki, että bataattia voisi käyttää raakana vaikka raasteeseen.
Onko kukaan kokeillut? Miltä se maistuu raakana? Miten siitä saa hyvää tuoreraastetta?
Ollaan villeinä uunibataattiin, mutta yksi perheenjäsen ei huoli kuin raakoja kasviksia. Ajattelin yllättää, vaikka sihtikurkku-ressu inhoaakin äidin ylläreitä ;o)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vähän laimeampi maku vain.