Kuinka monta kiloa aiot laihduttaa?
Itse haluan noi ylimääräiset 7kiloa pois ja äkkiä.
Olisko kenelläkään hyviä sivuja laihduttamiseen/jumppaamiseen kotona?
Kommentit (16)
www.kutri.net
www.terhi.net
www.tuuli.net
www.keho.net
Kutrin sivuilla on yleisesti kaikkea (!) laihduttamisesta, Tuulin sivuilla hyviä jumppaohjeita ja muutenkin kattavasti ravinnosta, Terhissä on mainio keskustelupalsta ja keho.netissä on kaikkea mahdollista :) Tsekkaile!
Aloitin viikko sitten, 1 kg jo pudonnut
Ja lasten jälkeen painoin 57kg, ei voi syyttää kuin metukkaa ja fazerin kallea
Kakskyt rikki on seuraava tavoite. Tai ihan seuraava on 1,2kg, että pääsen alle sadan taas. :)
Itsellä olisi noin 40 kiloa liikaa!!!
häät ovat silloin..
Enemmänkin olisi kyllä varaa laihtua, mutta kun pääsisi edes 70kiloiseksi..
Mittanauhaa olen käyttänyt sen sijaan.
yhtään, koska laihdutin jo viime vuonna 20 kiloa :) Silloin aloitin tammikuussa (joulumorkkiksessa tottakai ;) ) ja urakan sain " päätökseen" (tietysti tämä uusi elämäntapa on loppuelämän projekti) joulukuun alussa. Nyt oli mukava joulu kun ei tuonut enää kiloja takaisin, kun uusielämä on iskostunut takaraivoon. En katsonut joko täällä on mainostettu kutrin sivuja, mutta siellä löytyy paljon hyvää tietoa. Samoin kannattaa vilkaista tohtori.fi:n laihdutusklinikka.
tsemppiä kaikille kilojen karistamiseen ja muistakaa ettei kannata kiirehtiä vaan muuttaa perusruokavalio terveellisemmäksi niin sitten voi välillä herkutellakin ;)
aloitin ennen joulua, niin tylsä oli turvotus päällä että pakko on jotain tehdä. Ennen töihinpaluuta on tavoitteena vähän piristää ja hoitaa itseä myös painonpudotuksen muodossa.
Eilen aloitin laiharin. Ei ole mitään sivuvinkkejä, mieluusti otan minäkin vinkkejä vastaan!
eli vaaleat viljat, sokeri, peruna, vaalea riisi ja pastat pois ruokavaliosta.
Enemmän kasviksia ja lihaa sekä juustoja :) .
Itse käyn salilla 3x viikossa + kävelyt lasten kanssa + joka toinen päivä koko kropan venyttely. Ja juon paljon vettä + karkit ja suklaat pois. Kilo hävinny puolessatoissa viikossa.
jos vielä intoa riittää niin toiset 10 on vielä tiputettavaa.
mutta kiinteytyä pitäisi,on tota löysää mahassa ja reisissä.
Vähemmän ruokaa, enemmän kasviksia, salaatteja ja hedelmiä. Herkuttelupäiviäkin sopivasti. Kaikkea kohtuudella. Jos toisena päivän syö enemmän, syö toisena sitten vähän vähemmän. Tämä on toiminut minulla! Liikkumaan en ole kauheasti ehtinyt, siihen pitäisi panostaa nyt keväällä... 60kg pitäisi vaa' an näyttää 30.4.
20 kg jo lähtenyt.