Voisitko harrastaa seksiä ihmisen kanssa jolla on reilusti yli 150 naista takanaan?
En kyllä hae joten tyyppi olis pois laskuista, hän tuskin haluaisi minun olevan se 151. ja viimeinen.
Käytä ainakin kondomia.
Kommentit (26)
Mieheni on sellainen ja seksi mahtavaa ;)
Minullakin MENNEISYYDESSÄNI jotain sadan pintaan seikkailuta.
Tyhmää on. Tiedän, mutta vaikea vastustaa.
Onneksi miehellä on vaativa maku, ja paneskelee vain laatutavaraa. Vaikka toki varmasti tuohon läjään on mahtunut aikamoista kuraakin.
ap
ja peppuun ei saa ottaa. kortsulla, ei koskaan paljaaltaan. turvaseksin ohjeet löytyy netistä...
Minä vastaan, että totta kai. Olin yhdeksän vuotta sellaisen miehen kanssa, jolla oli ollut jotain 100-200 naista (oli jossain vaiheessa lakannut laskemasta) ja mies oli uskollinen eikä mikään casanova luonteeltaan lainkaan. Sattuu vain olemaan kohtalaisen karismaattinen ja naisiin vetoava eli ei todellakaan tarvitse lirkutella ja silti joku liimaantuu kylkeen. Mutta juu, vastaus siis, voisin.
Toisen aikana jo pohtivat miten seurustelu tulee sujumaan kun välimatkaa on 250km. Minä kun vaan haluaisin sitä seksi edes kolmen vuoden välein.
Johtuuko se siitä, että olen niin naapurintytön näköinen ja kohtalokasta ei tästä yh:sta saa mitenkään?