Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaako työnantaja 3 kk palkan kun jää äitiyslomalle?

Vierailija
10.01.2006 |

Yksi kaveri näin väitti? Itse en ole aimmin jäänyt vakkarityöstä äitiylomalle joten mulla ei tosiaan ole tietoa tollaisesta. Olisko tosiaan noin, sehän olis mahtavaa!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksoi - hyväntahtoisuuttaan vaikkei meillä ole yleissitovaa TESsiä.

Vierailija
2/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi muakin kiinnostaa, en ole kuullutkaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joillain aloilla saa. Siltä ajalta ei sitten tipu Kelan äitiysrahaa.

Vierailija
4/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin kunnanpalveluksesta valtiolle juuri kun olin jäänyt äitiyslomalle. Edellinen työnantaja, kunta, ehti maksaa yhden kuukauden palkan ja uusi työnantaja, valtio, ne kaksi seuraavaa. Tämä oli ihan automaattinen juttu, eli minun ei tarvinnut anoa mitään tms.

Vierailija
5/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa silloin kun jäin suoraan hoitovapaalta uudelle äitiyslomalle sain alussa sen 3 kk:n palkan.

t.kolmen äiti

Vierailija
6/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkufirma ei maksa ainakaan. Maahantuonti - ja myynti...Tuskin noudattaa mitään TESsiäkään, kun ei saada indeksikorotuksiakaan.

Vierailija
7/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jäämässä huomenna mammalomalle ja työnantajani, joka noudattaa Metallin toimihenkilöiden TES:iä maksaa 3kk:n ajalta minulle palkkaa kotiin. Mutta esim. Metallin työntekijöille maksetaan palkkaa vain muistaakseni 5 viikon ajalta (tästä en tosin ole 100% varma).

Vierailija
8/8 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkanlaskennasta saa varmaan tietoa jos et tiedä. Tai meillä maksetaan 72 päivää palkallista ä-lomaa ja sen aikana kelan äityiyspäiväraha maksetaan työnantajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi