~~ENSIKOT TIISTAINA~~
Kommentit (37)
Vaikea sanoa, milloin kannattaa testata uudestaan. Mä ajattelin odottaa viikon ja testata nyt tulevana lauantaina... Odota vielä, jos pystyt! Saahan niitä testejä aina lisää, jos jo nyt testaat...
Sippu
Sippuliini: täällä tilanne niin kuin ennenkin, eli ei mikään! Oon kyllä mittaillu lämpöjä joskus iltasinkin, mutta kyllä ne heittää niin hurjasti ettei niistä kyllä voi mitään sanoa. Riippuu ihan siitä mitä tekee että mikä on lämpö sillä hetkellä... Mutta siis piinaa piinaa, ihanaa piinaa tosin mikäli olisin raskaana, mutta kyllä tuntuu turhauttavalta ajatella etten olisikaan, päiviä kuluu ihan turhaan! Ymmärrättehän mitä meinaan?!
Ymmärrän 100%:sti, mitä tarkoitat! Toivo raskaudesta ja pelko tädistä on mun olkapäillä kuin piru ja enkeli. Välillä toinen vie voiton, toisinaan taas toinen. No kaipa se testi sitten kertoo totuuden?!
Sippu
Kiitos vaan kaikille myötätunnosta tuon minun ilmalentoni johdosta. Joku vois sanoo, että ainakin muutamalta tuomarilta ois voinu tulla lähes täydet 20 pistettä - eli paremmin kuin Ahosen Jannelle... ;) Polvea kyllä vähän vielä juilii, mutta antoi se periksi lähteä oppilaitten kanssa hiihtoladulle tänään, joten eiköhän siitä vielä kalu tule.
Muutoin täällä päin ei kummallisia uutisia. Kuullostelen ja tunnustelen itseäni aivan herkeämättä ja olen tuntevinani jotain alavatsassa, mutta nehän nyt voi olla vaikka ilmavaivoja. Mutta paleltaa koko ajan. Ja lämmöt on vielä koholla.
Vielä on kuitenkin turhan aikaista testailla. Saatan haksahtaa perjantaina ihan varmuuden vuoks, kun oon lähdössä vähän juhlimaan ihan Helsinkiin saakka. Mutta vaikka silloin vielä negan pukkais, niin pitäydyn edelleen siinä vain muutamassa lasissa punkkua. Se sopii mulle parhaiten. Kaveri kun jo nauroi eilen, että tartteekohan taas tilata joku hakemaan meitä sieltä pois, kun viimeks kun oltiin samanlaisessa tilaisuudessa, niin sammahdin paluumatkalla autoon jo ennen eduskuntataloa ja seuraavana päivänä yökkäilin iltaan saakka. Nyt ei passaa lainkaan lähteä moiselle linjalle, sanoo nyt vanhempi ja viisaampi.
Mutta nyt hakemaan sitä Jessicankin vinkkaamaa piristystä pihalta - vai katsoisko ensin Emmerdalen? :)
Ja uusille kovasti paljon tervetuloa! Ainakin Haavehahtuvan, espreen(?) ja vauva2006:n bongasin.
-Amy-
Rusehtavaa valkovuotoa tuli justiinsa... Mitäköhän helvettiä nämä kaikki repimiset, viiltävät tunteet, nippailut, kuplimiset ymym on olleet?! Menkkamaista kipuilua kun oli reilun viikon ajan ja sitten se katosi kokonaan! Nyt sitte yth´äkkiä päättää tulla vai vaikka noin pitkään antoi odottaa, oviksesta ku kaiken järjen mukaan olis jo pari viikkoa! Anteeks purkaus mutta menee niin pujaa hermot!!
Ja tarkotin siis, että oviksesta on jo 20 pvää, ei pari viikkoa!
Ja tervetuloa uudet ensikot! Itse myös melko " tuore tapaus" täällä :)
Eilen oli gallupia: Mun nicki on pöllitty meidän kissalta...ei sen kummempi.
Vaikka aika tuntuu aina menevän tosi äkkiä, viikot vain vilahtelevat ohi ilman että perässä pysyy, niin IKINÄ ei oo yks kierto tuntunu näin pitkältä..! Vasta kp 10 ja kierto ties kuinka pitkä.. huoh. No kaipa tähän tottuu. Malttamaton kun oon, sille ei mahda mitään.
Naksu, pahoittelut tädistä :( Tai jospa se olikin jotain muuta tuhruttelua, eihän sitäkään tiedä. dbdbdbdbdbb että se olisi jotain muuta!!
Mutta yhdyn kuitenkin Viiperon viestiin, jos se olisikin jotain muuta...
Sippu
Täälä piina päätty ja täti tuli aamulla oikein mojovien kipujen kera ja vuotokin on iltaa kohti runsastunu kuten ennenkin, tiedä sitten mikä sitä tiputtelua aiheutti ja nuo rintojen arkuuet, liekkö hormoonit sekasin ja sen vuoksi pisempi kierto, tai sitten en ovuloinnu olleskaan. Tikkuja en enää kokeile pari kiertoo tikuttelin ja olin löytävinäni oviksen, mutta mitää auttanu!
Noh nokka kohti 21. kiertoa ja kevättä, ehkäpä se tuo sen toivotun lahjan!
Kohta pitää varmaa tota miestä ruveta patisteleen testeihin, vaikka se tulee olemaan vaikeeta, kesäkuussa lähete menee vanhaks, luvannu sitä ennen mennä.
Pahoittelut tädin vierailusta ja niistä tylsistä negoista, pitäkää lippu korkeella ja mieli avoinna, ei saa vaipua epätoivoon, hoidot ovat niin kehittyneet, että jos ei luomusti ni sitten vähän avittaen!
käärö kp1
Tervetuloa joukkoomme Vauva2006 ja Haavehahtuva. Vauva2006 vaan tuskin kauaa meidän pinoissa " mädäntyy" kun kerran haamut kummittelee. ONNEA!!!
Pepsi: Koita saada ne ilmat pihalle...
Dio: Kiitos vinkeistä. Tässä sulle multa vinkki. Mä odottaisin ristiäisten yli, koska silloin mulla ei ainakaan olisi niin paha mieli ja ärsyttävää olla siellä, kun olisi pieni toivo yllä!!!
Naksu: Toivotaan että tuhrut on jotain iiiihan muuta.....koitetaan karkoittaa täti kauas pohjoiseen!! *hus sika metsään*
Käärö: Pahoittelut tädistä. Mun täytyy nyt hiukan kysellä taustojanne kun olette jo 21. kierrolla. Oletteko käyneet missään hoidoissa tms? Voin hyvin kuvitella, että on tosi ahdistavat fiilikset, kun mulla on 9 kierto meneillään ja suoraan sanottuna vituttaa kun ei tule raskaaksi. Mutta siltikin osasit olla niin positiivinen ja ajatella vaan kevättä....
Mulla on tällä hetkellä aivan suunnaton tarve saada puhua kavereille tai jollekkin " oikealle" ihmisille tästä yrittämisestä. Siis jotenkin oikein ahdistaa kun pitää sisällään näitä asioita. Tottakai tämä palstailu helpottaa asiaa, mutta kun haluais jonkun kaverin kenen kanssa voisin puhua paljonkin asiasta. Mulla on kyllä yksi kenelle olen ajatellut puhua, mutta toisaalta taas en kuitenkaan halua puhua! Jotenkin haluaa salata asiaa, että tulisi sitten yllätyksenä kun joskus ilmoittaa että meille tulee vauva. En tiedä miksi ehdoin tahdoin haluaa pitää sisällään tätä asiaa. Oletteko puhuneet tästä " projektista" kenellekkään????? Tämä henkilö kenelle voisin puhua on mun miehen sisko. Niillä on 10 kk poika ja nyt ne vähän toivoisi toista ja vähän ovat jo yrittäneetkin. Ja se mua myös ahdistaa, kun haluan tulla ennen sitä raskaaksi. Siitä tuossa joku päivä kirjoitinkin. Niiden ensimmäinen lapsi sai alkunsa heti pillereiden jälkeen ekasta kierrosta ja nyt mua vähän pelottaa että käy samalla lailla. Toisaalta toivon ettei kävisi, mutta kyllä sitä jollain tasolla olisi onnellinen jos he saisi toisen. Voi miten sekavaa ja ahdistavaa juttua tässä kirjoittelen. Koittakaa saada selvyyttä mistä kenkäni puristaa...
Piinailijoille ++++++onnea!!!
kp 6 (ja ovistikut tuli tänään postiluukusta)
+++++
Tää on paras pino!!!
Diolle kiitos pinoista ja väreitä (Sipulle tietty tän päivän alotuksesta:=)
Naksu; älähän nyt - pidä se saamarin täti loitolla!! *haleja*
omaa napaa; mun oli tarkotus aamulla vielä testata apteekin omalla ja testasinkin. Mut jotenkin kämmäsin koko testin ja se ei näyttänyt yhtikäs mitään.
lämmöistä sen verran, että mulla on ollu lämmöt sekä aamuisin että iltaisin 37.2-37.3 luokkaa, kun tavallisesti aamuisin alle 36,5. Outoa. Mutta niinhän elämä on!!!!!!!!! Oli taas pitkä päivä töissä ja palkitsen itseni sidulla. Jospa pian ei tarvitsiskaan enää naukkailla...
Onnea vauvalle haamusta!
hei tokkis, tosi hauska sun nikkitarina:=) Olinkin kaipaillut sua!
Kiva, että moolin ikätovereita on enskoissa iso liuta, täällä mennään jo hyvää vauhtia kohti 31 v:ta.
en nyt muista muuta...kuin että haleja kaikille ja erityisesti Q+q:lle ja Pepsikselle kera nupun!
-m (kp28/26-29)
käykää lukemassa.Nauroin itteni kipeeks vaik vast 3 sivua oon lukenu.
Mitä miehet on sanonu/toilaillu synnytyksessä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=429431&p=&mpage=1&tmode=1…
Kylläpäs nauratti, vaikka vasta ensimmäistä sivua luin noista pepsin laittamista miesten sanomisista. Täytyy tosin myöntää, että mun mies myös todennäköisesti pystyisi venymään johonkin vastaavanlaiseen " laatu" kommenttiin, vaikka ihana onkin. :)
Pahoittelut Käärölle ja myös Naksulle, jos täti yrittää lähennellä. Toivottavasti silti ei.
Mooli: tuo lämpöhommahan kuulostaa lupaavalta. Plussasäteitä!
Masu06: Ymmärrän hyvin, kun kirjoitit, että haluaisit jonkun, jonka kanssa jutella näistä vauvajutuista. Mua harmittaa myös, koska kenellekään mun läheisimmistä ystävistä vauvaprojekti ei vielä toistaiseksi ole ajankohtainen. En siis hirveästi viitsi kuumeilla sellaisille, jotka eivät välttämättä ole kiinnostuneet asiasta samalla tavalla.Onneksi silti mun sisko on tietoinen tästä asiasta ja jutellaankin aina vähän väliä aiheesta. Ainoa vaan, että hänen lapsilukunsa on jo täysi, joten ei olla koskaan samassa ns. piinailutilanteissa. Voi olla, että se sun miehen sisko voisikin olla sellainen, jolle kertoa. Ymmärrän toisaalta sen vaikeudenkin, mikä samaan aikaan piinailuun liittyy. Hmm. Vaikea sanoa.
Kiitokset hauskoista tervetulotoivotuksista kaikille! Ootte kyllä huippuja !
t: koirashampootyyppi =) espree kp 3 (kylläpä aika matelee..)
Pahoitteluni käärö!Ois se saanu teillekki jo nyytti tulla!*halaaa*
Mites Naksun vuoto?
Ja moolillahan on mielenkiintonen tilanne...hmmmm...jospa sittenkin.....bdbd Plussapölyyyyyyyy!!!!!!!!!!
Meitsi veti tortilloja tänää ruuaks jaffan kera...no okei join mä yhen lasillisen pepsiäki........
Niin ja tervetuloa uuet!!!!!!!!
Enhän mä malta olla täältä pois.....vaikka ruutua saa töissä töllöttää liikaakin....te ootta vaan niin mukavia :)
Naksu: kiitos siitä kotitestit.com vinkistä. Tilasin nyt niitä Acon:eita, jospa niistä olis enemmän iloa kuin noista mammaksi.fi testeistä....:) Ja vielä on toivoa.....älä vielä anna sille tätsylle periksi....
Sippuliini ja Diotima: piina siis jatkuu....toivottavasti saatte päättää piinan plussaan !!
Nikki galluppiin: Te olitte jo kaikki vieneet mun nikit :) (yritin varmaan Amya ja Pepsimaxia ja Lorelaita ja vaikka mitä :) Mitä tämä sitten minusta kertoo. Että olen pepsimaksiaddikti ja tv:n orja :) Afternoon liittyy mun miehen nikkiin, jota se käyttää paljon tuolla bittiavaruudessa seikkaillessa. Me ollaan siis aikamoisia bittihörhöjä molemmat...
Pahoittelu tädistä käärö...tsemppiä sullekin uuteen yritykseen ! Itsekin sieltä suosta juuri nousseena...
Masu06: mulla on just sama tilanne. En oikein tiedä puhuisinko jollekin vaiko enkö. Vaikka teille täällä sydäntäni purenkin niin muutama viikko sitten sain suuni auki ja kerroin yhdelle kaverille joka on juuri saanut vauvan ja tiesin koko niiden yrityksen ajan että niillä oli ongelmia. Niillä meni pari vuotta yrittäessä. Jotenkin tuntu että oli oikea ihminen kenelle kerroin. En tiedä minäkään miksi haluaa toisaalta pitää asian niin omana tietonaan. Muille en ajatellut vielä kertoa.
Hei Mooli..nuoriahan työ vielä ootta minun rinnalla :)
Tervetuloa kaikki uudet: Espree ainakin, Vauva2006 ja haavehahtuva ja Viipero (en ole sua tainnutkaan aikaisemmin vielä moikata)
Tokkopa: kauanko teillä on jo yritystä¿? Mulla kierto 7-8 menossa ja olinkin jo menettää toivoni. Itseasiassa varasin jo sitä lääkäriaikaakin, katsotaan pääseekö sillä saralla eteenpäin. Mutta tänään olin taas vyöhyketerapiassa (voin suositella) ja tulin taas niin hyvälle mielellä kun se hoitaja sanoi että SITTEN kun olet raskaana¿.itse vähän että JOS olen joskus¿.niin hän heti sanoi, että juuri se ¿pelko¿ saattaa lyödä systeemit lukkoon, eli ei kun uskoa vaan kehiin ;) eli niin kaise sitten on vaan tehtävä :)
Tulipas sitä tekstiä taas, koettakaa kestää.
Tänään positiivisella mielellä vaihteeksi
Afternoon
jessica oli kivasti maanantaina rohkassu kirjottelemaan:) kiits!!
oon käyny varmaan joka päivä lukemas teiän jutut,mut ei oo vaa viel jaksanu kirjotella..välil oon kirjottanu jotain ja sit pyyhkiny,ku aatellu etten viittis vaan jotain valitusvirsiä tänne laittaa.
mahas ollu viel vähän kipuja.nyt onneks alkanu lääkkeet auttaa,viime viikol ei tehonnu mikään..painellessa sattuu ja sit outoo,mut ponnistaa en pysty ollenkaa..sattuu niin paljo jos ees meinaa,et auts.
eilen alko koulu ja meninki sinne.suununtaina kävin lautailemas,tarvi jotain piristyst.ja ku ei salille viel viitti mennä,ni se oli sellanen liikuntalaji mihin pysty jo.kävin myös luistelemas viikonloppuun,et sain ees vähän raitist ilmaa..teki kai ihan hyvääkin.
lautailemaan oli kauhee hinku,ku oli viel raskaana, ja ei voinu mennä,jos kaatuilee.viime talveen oli välivuosi,vahingossa.
se on kyl jännä et silloin ku jotain asiaa ei saa tehä,ni koko ajan tekee mieli.
nyt on seksikieltoki sen kaavinnan takia,ni tietyst koko ajan tekis mieli..
mut hyvä et ees jotain tekee mieli,on nimittäin ollu vähä sellain olo ettei jaksais yhtään mitään.
nimerkistä..eli laralei tulee omasta nimestä,joka on siis Laura.toi on yleensä lauralei,mut en muista miks tänne oon laittanu lara..mies sanoo laraksi,niin varmaan sen takia.. :)
siin oliki paljo löpinää itestäni..
oonkohan ees omien surujeni keskeltä muistanu onnitella plussanneita??
no nyt onnittelen,eli PEPSIMAX,ULLA-MAIJ,MANTELI YMSYMS KAIKKI PLUSSANNEET, oikein paljon onnea ja toivottavasti masuasukit pysyvät kyydissä loppuun asti!! :)
toivon sitä niin paljon!!!
nyt pitäs varmaan lähtä nukkumaan,tai valmistautumaan siihen..ei vaan nukuta..mut PLUSSAONNEA kaikille tasapuolisesti!! :) ++++++
tykkään teistä.
Anteeksi vähän omanapaista, mutta pakko oli äsken mennä mittaamaan lämpöjä ja mittari näytti 37,1 astetta! Ja taas itkettää...
=) Sippu
Ps.Nyt vasta huomasin Amyn eiliset köntsät vai mitenköhän kirjoitit. Olen onneksi ollut vielä kaatumatta tänä talvena *koputtaa puuta*, mutta aina aiemmin kun olen kaatunut, niin ekana mietin, et näkikö kukaan ja voi kuinka noloa... Toivotaan, et polvi paranee pian!