~~ENSIKOT TIISTAINA~~
Kommentit (37)
Onnea [b]Manteli[/b]! Mikä sun laskettuaika on? Vastaatko siihen esitelypinon viestiin. Voisin päivittää sen jossain vaiheessa listaan.
Onneksi, [b]Amy[/b], ei käyny pahemmin! Tai siis että iskit vaan polven, etkä päätä!. Pikaista paranemista! On se muuten kumma, että kun vetää lipat, niin mäkin ekana mietin et näkikö kukaan ja sit vasta että sattuiko! Eikä ees johdu siitä, että olisin jotenkin nolostuvaa tyyppiä. Muissa asioissa mokailen ongelmitta. [color=violet]Niin ja hienosti onnistui sun värien käyttö![/color]
[b]Queenille[/b] pahoittelut kalan menehtymisestä! :)
[b]Masulle[/b] lämmöistä: mä testaan kanssa ovistesteillä ja mittaan lämpöjä. Lämmöt siis nousee, kun ovis on tapahtunut, joten sit pupuilut on jo myöhässä! Ite oon koittanut ovistestiplussan jälkeen kammeta miehen petiin joka päivä, kunnes lämmöt nousee (tosin en oo ihan aina onnistunut). Mulla lämmöt nousee jostain syystä aika hitaasti, eli menee viisikin päivää ennen kuin kohoavat. Ekassa mittauskierrossa ne nousi jo parin pv:n kuluttua. Lämpöjen vaihtelusta ei kannata välittää, vaan mitata sitkeesti joka päivä ja merkata tulos taulukkoon. Itellä ainakin jonkin verran vaihtelua noissa on, mutta kokonaisuutta tarkastellessa selvä lämmön nousu. Niin, ja mä mittaan suusta kielen alta, kun oon lukenut että kainalosta ei olisi niin luotettava tulos. Mutta en mä siitä koko totuutta tiedä¿
Sanoinko jo tervetuloa [b]Espreelle[/b]? Jos en, niin nyt sit toivotukset ¿koirashampootyypille¿ (putosin Quiero ihan täysii :D ) Tää Enskojen pino on kivoin!
Ja [b]Quiero[/b]: laitoin sulle postia! Kiitti jos viittit laittaa sen listan. Käytin kanssa hyväksen Wordia, mutta en tajunnut tallentaa sitä listaa...
Sain muuten ennustaja-Elliltä sen ennustuksen: pitäisi syntyä poika 14.3.2007, tyttö 15.2.2011 ja tyttö 7.4.2012. Jösses, en kyllä oota noin kauaa mun tyttöjä! ;)
Diotima, tosi hienolta näyttää värien käyttö ja " lihavoinnit" ... ihan kateellisena täällä ihmettelen : )
Voi ei mikä kalakuolematarina Queenilta! Oletko jo pystynyt hankkimaan uuden tilalle = ) ? Kyllä miehet on kovilla kun naiset on tuollaisessa tilassa - no ilmeisesti menee jossain vaiheessa kuitenkin ohi?
Amy, mäkin mietin (erityisesti silloin kun täytin 30) että vielä olis tuollaiset 35 vuotta töitä jäljellä. Pitäisköhän yrittää vaihtaa alaa välissä vai pysyä samassa hommassa, kun vakituinen työpaikka on nykyään kuitenkin tosi arvokas juttu?
Jaksamisesta : sen mä olen huomannut, että liikunta piristää kummasti mieltä ja muutaman kilsan lenkki iltaisin raikkaassa talvikelissä auttaa ravistamaan kaikki työasiat ainakin pois mielestä. Suosittelen!
Nikkigallupista sen verran että ihan omasta nimestä on nikissäni kyse : ) Eipä siis kovinkaan omaperäistä...
Ja taas uusille teretulemast mukaan! Joku vaikea uusi nikki oli ilmoittautunut; olitkohan Espree? No anyways, kiva että saadaan uusia ihmisiä porukkaan!
Jep jep, nyt täytyy ryhtyä töihin, jouluvapailla näyttää taas kertyneen aikamoiset pinkat tehtäväksi.
Tomeraa tiistaita kaikille!
Täälläkin piinaillaan edelleen, Sippuliini! Nyt kyllä saattaa piina jo loppua, lämmöt oli aamulla 36.58... Eli laskusuunnassa. Ellei sitten johdu siitä että mittasin aiemmin kun normaalisti, joku 1,5-2 tuntii ennen. Mutta joka tapauksessa, kp30 menossa, kattelin että kerran on ollut kp33 ja muutoin suunnilleen 27-28... noh, katsellaan! Peukkuja Sippuliinille siis! bdbdbd Ja tietysti muillekin piianilijoille!
Onpas täällä ollut vilkasta! Ilmoittauduin jo tuonne lapsettomuus-puolenkin kasaan, mutta siellä on ihan hiljaista. Pysyn siis täällä :)
Joku aloitti nicki-gallupin, pakko vastata. omani on laulusta: " etsien käy lapsonen maan, tokkopa kooooooskaan juurtua saan" jne
täällä mennään kp 37/29-63, ja aamulämmöt edelleen alhaalla. Pitäisköhän luovuttaa ja ostaa vaikka heppa mieluummin?... no ei nyt vielä kuitenkaan.
hauskaa päivää!
tokkopa
Ihanaa töitä.. olis kyllä muuta tekemistä :P
Mulla ei ainakaan ole vielä pahoinvointi alkanu... Yrittäppä siinä sitten kärvistellä, kun kahvia saa sen kolme kuppia juoda!!! Mikä kummallista, tupakka tuoksuu NIIIN hyvälle, vähä telis mieli poltaa, mutta se on lopetettu heti plussan jälkeen.... hikoiluttaa.
Olin hieman peloissani, kun ei ole paha olo, että onko asukki kyytissä, mutta mun äiti sano notta sillä on varmaan viiko 7 menossa, ennen ku tuli huono olo, joten kyllä se ehtii vielä ;)
Naksu: mulla ainakin tuli notkahdus lämpöihin ja sitten ne pomppas tosi korkeelle, eli sinne noin 36,9-37,8 ja välillä tuntuu, että laskevat tooosi alas eli alimmat, mitä oon mitannu on ollu jotain 35,7, eli mun normaali lämpö. Älä nyt vielä luovuta.
Tokkopa: Mulla plussas yks tuttu, jonka ei pitänyt tulla raskaaksi luomusti, molemmat johtimet täysin paskana pahan tulehduksen takia... mutta yllätys, kaverilla menossa rv 15 :) Ja vaavi voi hyvin ja kasvaa kovasti... kaikki on mahdollista :) Juu osta heppa, mullaki on sellanen iiihana poni varsa :) Sen kasvua on tosi kiva seurata... miestä vaan vähä pelottaa, kun sen kanssa touhuilen, nyt kun on vauvakin tulossa :)
Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 4+6
PS. niitä plussia kehiin tytöt :) +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Aamulla en ehtinyt kuin pikaisen aloitusviestin laittamaan... Oli vähän surkea olokin. Aamulla mittaisin lämmön ja oli 0,2 astetta alemmat kuin eilen, mut kuitenkin korkeammalla kuin yleensä. Sain siitä sitten hirmuisen itkukohtauksen aamulla. Mies oli ihan ihmeissään, kun yritti unensekaisesti mua lohduttaa. Taidetaan Naksu olla kohtalotovereita?! Munkin piti herätä tänään reilua tuntia aiemmin ja toivotaan, että muutos johtui siitä.
Ull-Maj:n viesti antoi onneksi vielä toivoa! Nimittäin vieläkin on sellaista erilaista/ outoa kipua alavatsassa ehkä enemmän vasemmalla puolella. Lisäksi kaikki venyttävät liiikkeet tuntuu kipeiltä... Mies yritti aamulla uskotella, että vielä on toivoa. Huusin siinä sitten, että älä nyt enää veistä pyöritä lisää tässä haavassa. No äsken soitin sille ja kerroin, et muillakin on samanlaisia kokemuksia, et kaipa mäkin vielä toivon...
Ull-Maj: Kiitokset viestistäsi! Pelasti mun päivän ja eiköhän tämä silmien punoituskin kohta laske. Olen ollut aika itkuherkkä nämä viime päivät... Tsemppiä ja jaksamista. Kyllä se pieni siellä kiinni pysyy ja kannattaa uskoa äidin sanoihin!
Espreelle: Tervetuloa Ensikoihin! Mukava, kun porukkaa tulee lisää, kun moni onneksi pääsee siirtymään myös O-puolelle.
Kivaa tiistain jatkoa!
=) Sippu
Sippu:
Mulla tuo itku juttu oli ennen plussaa. Sain nimittäin kp 25/29 aconilla jonkin näköisen viivanpaikan, ja en siihen uskonut (piti lampun alla tihrustaa, että näky). Itku tuli kuitenkin melkein joka asiasta. Mulla Pregent stickit näytti paremmin plussan, entä acon??? Mikä kp sulla on sitten menossa?
Äh, päivän viimeinen kahvikuppi menossa... :/ En kestä...
onkohan tämä palsta ensimmäistä lasta suunnitteleville/odottaville? Mietin vaan kuulunkohan teidän palstallenne..Ensimmäistä meidän perheeseen haaveillaan ja eilen tein testin jossa oli vahva haamuviiva Acon 10:llä, joten lienen kait(?) raskaana..Täytyy kuitenkin vielä huomenna tehdä testi uudestaan, on sitä sen verran vaikea uskoa.
Vauva2006:Kyllähän tuo vähän siltä kuulostaa että raskaana olisit...;)
Q:Joo,ei oo Pepsi paljoo pepsimaxii nyt vedelly ;)Ja katoin että tossa multitabs special 2+ on näköjää sitä d-vitamiiniaki tarvittava määrä ;)
Millos piinailijat testaaa?
Kärsin hirveistä ilmavaivoista....:(Ku se paukku ei löyä tietään ulos niin kouristelee mahaa iha sikana.Tätä kestäny jo vajaan viikon :(
Taidan kuitenki taas ottaa nuppunimen tällekin toukalle.Plussailkaaaaa!!!!!!!!!
-Pepsi ja nuppu rv4+0...jeee viikko vaihtu!
Kyllä se plussa on onneksi olkoon :)
Täällä kuumeilu puolella haaveilaan ja yritetään vauvaa, ensikoissa tosiaan kyseessä eka lapsi :)
Itse plussasin noin viikko sitten, mutta kirjoittelen tänne kummiskin, kun odotus puolella aika hiljaista välillä :)
Tosiaan, kun sen plussan olet saanut odotus puolelta löytyy enskojen ja syyskeijujen pinot, joihin voit myös tulla mukaan :)
Vauva2006: Tervetuloa ensikoihin! Tai kohta pitäisi varmaan sanoa tervemenoa odotuspuolelle... Paljon Onnea plussasta! Tarrasukkia pikkukaverille. Ull-Maj jo taisi opastaakin, mihin voit mennä odotuspuolella. Haluaisin niiiiin mukaan!
Ull-Maj: Testasin negan kp22/28 ja nyt on menossa kp25. Lauantaiaamuna on totuuden hetki. Jos ei tätiä näy, teen testin. Ovis oli tuntemusten ja testin perusteella kp14. Mites ne sun haamut ja vahvat plussat meni, siis ne päivät. Luin niistä silloin, mut en enää muista...
Ei auta kuin pelätä pahinta ja tietty vähän toivoa parasta!
Sippu
Mulla tosiaan olematon viivanpaikka kp 25/29.
Sitten kp 27/29 sain selvän haamuviivan tarvinnut käännellä esiin, mutta oli tooooosi paljon hailakampi, entä kontrolliviiva.
Selvän plussa, joka tosin edelleenkin kontrollia haaleampi sain kp 29/29 :) Sulla ei ole tosiaan vielä mitään hätää :) Mulla acon ei näyttänyt niin vahvaa, kuin ne prisman testit, selvin tullut apteekin omalla :)
kai se sitten pitää itsekin yrittää uskoa. :)
Kiitti, Jessica! Kokeilin ekaa kertaa tota lihavointia. Värien käyttö on helppoa, kun sen kerran oppii. Alkuun mulle kyllä piti ohjeet vääntää rautalangasta¿ :)
Voi meitä 3-kymppisiä! Mä oon niin pessimistinen, että uskon niiden nostavan eläkeikää ainakin tonne 70v paikkeille, ennen kuin me eläkkeelle päästään! ;)
Naksuu¿! Pidäppä nyt vaan ne lämmöt koholla ja testaa plussa!!!
Tokkis: miksi mä en nyt muistakaan teidän taustoja?! Tutkimukset meneillään? Virkistätkö mun muistia¿
Ai niin: Onnea Vauva2006 plussasta!
Mulla on tähänastisista kierroista meneillään erikoisin, kun en saa bongattua mitään oireita, vaikka kuinka itseäni kuuntelen. Tai oli mulla eilen illalla vähän mahakivun tapaista, mutta en sitä nyt laske tähän kuuluvaksi (vedin melkein paketillisen jätskiä iltapalaksi¿). Viime kierrossa oli itkuherkkyyttä, niin kuin monella muullakin tuntuu olevan, mutta eipä vaan plussaa tullut. :( Nyt ei kyllä yhtään itketä, jostain syystä.
Oon tässä pohtinut, että koska testaisi. Olin ajatellut odottaa, kunnes menkat on myöhässä (jos on) eli vasta ensi viikon tiistaina. Sunnuntaina olisi kyllä yhdet ristiäiset tiedossa ja tavallaan tekisi mieli testata ennen niitä. Tuntuu että se voi olla aika rankka tilaisuus. Vauva nimittäin saanut alkunsa ¿vahingossa¿ ja otan nää mun lähipiirin vahingot aika vakavasti, kun itse yrittää kaikkensa, muttei tärppää. Ollaan kyllä hyvissä väleissä ja läheisiä tän äidin kanssa, joskaan ei enää niin läheisiä, kuin ennen lapsen syntymää. Jotenkin ei tee mieli sille purkaa pahaa oloaan tädin tulon jälkeen, kun tuntuu ettei se kuitenkaan voisi ymmärtää, kun ei oo itse samaa kokenut, kun ei oo yritystäkään taustalla. Joo, tiedän että tää on hölmöä, mutta teidän kanssa näitä juttuja on kivempi murehtia!
Mutta siis, kumpi ois pahempi: mennä ristiäisiin testaamatta kauheessa jännityksessä, että tuleeko täti seuraavana päivänä vai testata nega samana aamuna?
Oh-hoh kun tuli taas pitkä pätkä omaa napaa, mut koittakaa kestää¿
Diotima kp 30/29-46
että jos Ellin ennustus käy toteen, niin meidän poika saa alkunsa ensi juhannuksen aikaan! :) No toivottavasti ei tarvi oottaa niin kauaa plussaa...
Täällä liityy seuraanne suuria ja ihania unelmoiva uusi kirjoittelija. Meitä haaveilijoita on tosiaan muitakin!:) Haave on suuri mutta niiiiin kaukainen. Kunpa se onni koittaisi ja tyhjä syli täyttyisi meillä kaikilla sitä niin kovasti toivovilla :)
Kävin nostamassa tuon Ensikoiden esittelypinon. Jos sun tietoja ei vielä siellä ole, niin käyhän vastaamassa siihen viestiin, niin lisään ne sinne jossain vaiheessa viikkoa!
Me ollaan täällä Enskoissa kauheen toiveikkaita, että jos ei päästy tammikuun plussajunan kyytiin, niin sitten helmikuun junaan! :)
Tervetuloa Haavehahtuva! Ihan nicki sulla!
Ull-maj: Kiitos vielä uskon valamisesta! Pitää toivoa ja pitää kaikki mahdolliset jäsenet ristissä...
Naksu: Mikäs tilanne? Oletko mitannut lämpöjä. Mun on ainakin pakko mitata illalla, vaikkei se mitään varmaa kerrokaan.
Dio: Värit oli hienot! Kiva, kun hoidat meidän listaa!
Sippu
Taitaa tehdä hyvää toi koulun alkaminen, nyt on muutakin mietittävää kuin... =) Tai ainakin ympäristö missä sitä miettimistä tapahtuu on erilainen! =D Heh!
Tervetuloa uudet (mikäli en vielä muistanut toivotella), ainakin espree ja vauva2006 olivat ilmoittauneet kuumeilemaan! Ja samantien onnea vauva2006, hienoa että plussa pamahti teille!
Kävinpä tossa matkalla ostamassa kaappiin yhden raskaustestin... =) Jospa sitä jossain vaiheessa testailisi mikäli sitä tätiä ei kuulu.. Kertokaahan nyt millonka te testaisitte seuraavaksi?! Tahtoisin mielipiteitä, ite kun tietty tekisin heti! =) Viimeks testasin lauantaiaamuna...
Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
Olinpas kerrankin ensimmäinen ja pääsin aloittamaan uuden pinon!
Mitäs kuuluupi? Tällä suunnalla ei mitään uutta, piina siis jatkuu...
Sippu